OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

nedjelja, 03.07.2011.

150 000 HRVATA U SVEMIRU !!!

Veli ona uzrečica – „Rasuli se ka rakova djeca“. E vala…tako i mi u ovoj našoj ludoj državi Rvackoj.
Jutro. Sjedimo mi birtiji i pijemo kavu. 6 i 30 je u jutro. Počinjemo sa poslom u 7 pa ovo malo vremena do 7 guštamo u kavi…kadli…čuješ sa radija…veli onaj spikermen „Prema ovom popisu stanovništva iz 2011, nas u državetini ima ni manje ni više neg 4 mil´jona i dvista osamdes iljada (4 280 000), što je za stopedes iljada (150 000) manje neg iz popisa 2001.e. Dakle…nestao je grad veličine Rijeke“. Eto ga vraže ućeraj materi podrep!!! 150 000 manje!?!? Nema što…standardčina u državi tolika da nas je sve manje. Isti taj dan sam gledao na tevejcu jednog čovjeka kako sjedi za nekim stolom…mnogo fin čoek…kulturan el…u odjelu i kravati…ispod njega (na tevejcu) piše „el prezidente di zavod la statistika di Kroacija“...i sad taj fini čoek kaže da nas zapravo nema manje neg prošli put i da se to nama čini, nego da nas zapravo ima više al mi smo glupi ka šlapa pa mi to ne vidimo i da je ovaj popis stanovništva po prvi put rađen po metodi koja se koristi u EUROPSKOJ UNIJI (krknem ju pod rebra i uniju). Posebna metoda iz EU!?!? Pa kaka je to metoda jeba ju vepar? A? El se stanovništvo broji? – BROJI SE…jesmo svi u školi učili kako se broji? – UČILI SMO…kako se broji? – BROJI SE…JEDAN…DVA…TRI…i sad on veli da se u EU drugačije broji. Kako!? Kako se broji tamo??? Ja to ne kužim nikako. Možda to u UNIJI ide ovako
Negdje u EU:
- Dobar dan
- Dobar dan
- Gospođo ja sam popisivač stanovništva
- Izvolite?
- Koliko vas ima u kući?
- 6ero
- 6ero?
- Aha…muž…ja…baba…dida…i 2 djece
- To nije 6ero
- Kako nije!?
- Saš vidt da nije. Koliko je baba stara?
- 74 godine
- A dida?
- Isto 74
- Eto vidite da to nije 6ero ljudi
- Pa kako!?!?
- Pa gledajte…baba ima 74 godine…dida isto…74 je broj koji je djeljiv sam sa sobom…i sad…kad podjelite 74 sa 74, koliko dobijete???
- Pa 1
- Točnoooo…e i onda se baba i dida računaju ka 1
- Pa što je onda sa djecom? Imam 2 blizanke…obe imaju 6 godina. Onda tom metodom i ovo moje dvoje djece računate kao jedno?
- A ovisi…recite mi koliko su djeca teška…jel, ono…koliko imaju kila?
- Pa ova jedna ima 20 kila a ova druga 19.
- Hm…gledajte…broj 6 jee djeljiv sam sa sobom al u ovom slučaju kad podjelite 6 sa 6, dobivamo broj 1 ali se pojavljuje i jedna kila viška…pa po tome ispada da imate samo jedno djete koje je teško ravno kilu
- Jednu kilu!?!?!?
- Pa jel vam jedno djete ima 20 kila?! A drugo 19!?
- Pa da
- E, i obe imaju 6 godina!?
- Pa da
- Pa jel 6 djeljivo sa 6!?
- Pa je
- I koliko je to!?
- Pa 1
- I jel ostala jedna kila viška od onih 20 i 19!?
- Pa…valjda
- Nije valjda, nego JE!!!!
- Ma jebem ja tu našu EU i te vaše metode!
- 800 eura!
- Što 800 eura?
- Vrijeđanje EU vam toliko dođe a slijedeće vrijeđanje znači automatsko poništavanje jednog člana obitelji iz popisa stanovništva
- Ma nabijem i EU i vas!
- Opa…jedan član manje!
- Pa koliko nas u kući na kraju ima?
- Da vidimo…dida i baba, to je jedan…djeca, to je jedno djete od kile, jedan diskvalificiran zbog vrijeđanja EU…i vaš suprug…to je sve skupa dakle – TROJE!!!
- Zaboravila sam vam reći…suprug mi je umro.
- Opaaa….smrt obračunavamo tako da križam dva člana…pa mi spadošmo na 1!!!
- Jedan?
- Da, jedan!
- Ispada da sam sama?
- Ne ispada…tako i je.
- Ja sama???
- Gospođo…znam da vam je teško samoj…samoća je vrlo jebena stvar.
- Ma ajte vi u pizdu materinu!
- Ko? Ja ili EU?
- Ma i vi i EU!
- Opa gospođo…pa evo upravo ste sveli vaše kućanstvo na NULA članova!
Image and video hosting by TinyPic
Dakle vidimo da je metoda popisa stanovništva na EU način vrlo složena. Bilo kako bilo…nas je brojčano u Rvackoj manje za 150 iljada. Interesantna je ta statistika. Paz sad ovo. Imamo nezaposlenih 400 000 a sad nas je još manje 150 iljada...znači da nezaposlenih više nema 20% nego još više. Saš vidt kad za 10 godina izađe novi popis stanovništva…bit će nas 600 000 i isto toliko nezaposlenih.
A sad ću vam prenjeti što su moji bauštelci neki dan komentirali na ovu temu – zašto nas je manje:
Mrki (zidar, 55 god.) – „Slabo se narod jebe!“
Konzul (pomoćni radnik, 43 god.) – „Ima previše pedera u državi...a oni ne mogu rađati…ja bar mislim da ne mogu…a? mogu?“
Zoks (pomoćni radnik, 22 god) – „Šefe, jebemu mater, neko nam je ukrao lopatu!“
Muco (tesar, 40 god) – „Mmmmm…mmmm…ma nek iii…iii…ide sve u…ttt…ttt…tri pičke materine!“
Ludi (bagerista, 30 god) – „150 000 Hrvata manje? Kurac manje…oteli ih vanzemaljci…bolje im je neg nama u ovim govnima u kojima jesmo!...a i sigurno je piva gore jeftinija“
U potpunosti se slažem sa Ludim.

03.07.2011. u 10:35 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Obrana i zaštita od gluposti