OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

subota, 19.02.2011.

CENZURA SEX-a NA TELEVIZIJI

Ja mislim da ću prije pod Kapelom vidit lik Majke Božje kako sa motornom pilom krade drva neg što ću na našoj nacionalnoj televiziji (Haerteju) vidit sisu…žensko dupe…il „neda Bog“ kakvu sexsačinu. Kad pomislim da ću možda na Nova TV ili RTL-u vidit kakvu zamamnu polugolu ženku kako je pavijan stiska u kakvoj špajzi…a-a…oš oš...il je POLICIJSKA AKADEMIJA da ju kompletnu više jebem i ovim putem poručujem – pa jeste li vi više normalni!?!?!?!?...pa puštati POLICIJSKU AKADEMIJU po milijarditi put!?!?!?! JE STE LI VI NO RMA LNI!?!?!?! Prebacim li na RTL…ovi rokaju VEČERU ZA 5 da i nju više jebem. Pa dokle tako? Ja ka da živim u samom srcu Saudijske Arabije za koju govore da u njoj ne smiješ pogledat ženu…u što čisto sumnjam. Jebem ti televiziju u kojoj je reklama vrhunac sexa na istoj…jer eno ti one reklame od ERSTE banke gdje žena upada u stan a muž je taman izguzačio ljubavnicu pa se ova sakrila u ormar dok praaava žena govori – „DRAGI ODOBRILI SU NAM KREDIT!“…a ovaj do pasa gol (eto…ni to čak nije za mene…al ajd, bar žene mogu sliniti) se čudi dok ljubavnica otvara ormar i viče A S KIM BANKARITE. Eto…to ti je vrhunac seksa na našoj televiziji….jedan do pasa gol muškarac i žena sakrivena u ormaru dok sa plahtom prekriva sise. Počeo sam ka nikad pratiti reklame za ono govno od trovremenskog tafta…pervola…i raznih lakova za kosu jer jedino u njima moš vidit žensku sa izbačenim sisama kako se isprsi i trkelja nešto o proizvodu kojeg reklamira…a o reklamama za FA šampone da i ne govorim – jedina reklama u kojoj možeš vidjeti 50% lijeve sise…i koliko toliko „golu“ ženu. Sjećam se da sam kao mulac trčao kući gledati filmove sa Mirom Furlan jer…brale moj…ko nije vidio sisu od Mire Furlan taj je drugi dan u školi bio šonjo. Ili kad Bata Živojinović govori:“E sad ću da te karam“…dok ona gola leži na krevetu…ili kad ovaj mažnjava u nekom šipražju a ovaj govori:“I tata bi sine!“. Kakva su to bila vremena. A ovo danas? Pa mi postašmo veći papa od pape. Prestrašno. Jedina SISA koju imaš prilike vidjeti je nedjeljom u onoj poljeprivrednoj PLODOVI ZEMLJE…doduše kravlja…al očito da je i to našem narodu dosta u nedostatku one prave ženske, bilo dvojke…četvorke…ili petice u iznimnim slučajevima. U tom HRT-u i ostalim TV kućama valjda vlada šerijatski zakon – ko prikaže sisu režemo mu ruku…kome režemo ruku režemo mu i glavu…kome režemo glavi ide na biro. Ne kužim? I onda se mi svi skupa čudimo kako na nivou države svake godine nestane populacije u veličini grada od cca 30 000 stanovnika. Pa opet se vraćam na djetinjstvo…pa ja kad bi sa starcima prije gledao kakav film…malo malo pa bi ćaća vika:“OKRENI GLAVU, OVO NIJE ZA TEBE!“…pa bi ja kao prekrio oči rukama a između prstiju gledao kako se njih dvoje na ekranu mažnjavaju sve u 16. Danas toga više nema…ama nema više ničega…nema ni dokumentaraca o životinjama (sjetite se OPSTANKA u davna vremena). Hm…da…sad kužim…nema dokumentaraca o životinjama jer i tamo lav zaskoči lavicu a to je opet seks pa pošto je seks neeeeeeeeeeema da se prikazuje. Pa dijete bi imalo traume da vidi kako slon skače na slonicu i tako istraumatizirano nebi dalje moglo kroz život…pa zato imamo generaciju djece koja misle da je slon jedina životinja sa kurcem na čelu. Pa kud ovo ide ja stvarno ne znam. Od te silne sterilnosti mi se sere. Da stvar bude bolja…onda još uvale 6-7 turskih sapunica u kojima pak definitivno nemoš vidit sise. Pa da Šeherezada i pokaže sisu nitko više tu seriju nebi ni gledao…a o tome da Ezel pokaže miša ne želim ni razmišljati. Upravo zato što je sve cenzura, imamo djecu koja se već u osnovnim školama praše ko štuke. Dok je meni u osnovnoj bio vrhunac zgrabit rukom Slađinu sisu dok ova ne gleda…danas u 14toj idu na abortus. Današnja se djeca praše iz eksperimentalnih razloga jer odrastaju u društvu u kom je sve zabranjeno pa eto…kad im nitko neće objasniti onda se oni sami potrude otkriti neke stvari...i otkriju…al eto…na krivi način. I oooooonda se mi čudimo – „Ajmeeee ima 14 i trudna je!“ a imamo se pravo čuditi na to isto koliko i ja imam pravo na braniteljsku mirovinu. Nakaradno da nakaradnije ne može ni biti. Nikad neću zaboraviti (a to sam u prijašnjim tekstovima i spominjao) kad je mala od brata zajedno sa svojim prijateljem listala dječju enciklopediju…pa malo malo pa završe na stranici sa spolnim organima i onako dječji se hihoću…pa pitaju babu da što je to a mater muca…pa došao ja i uzeo enciklopediju i rekao…“Slušajte vas dvoje majmuna…da vam sad ja objasnima a ne baba sa svojim mucanjem ka da je traktor…ovoooo je kurac…a ovoooo je pička…ti imaš ovo a ti imaš ovo…kad narastete…velike su šanse da te u 18toj tvoj prijatelj koji sjedi do tebe odvuče u grm a onda…onda ćeš dalje sama saznati što će biti!“…zatvorim enciklopediju a mater viče:“Pa ti nisi normalan“…a ja njoj:“Aj stara šuti…da je meni imao tko to objasniti nebi natezao ormar u dnevnom do svoje 14-te!“…naravno…sve je završilo sa smjehom…al od tog dana ono dvoje „majmuna“ znaju sve o spolnom životu kojeg sam im objasnio u tanane…sve sam im objasnio…što je abortus…što je prezervativ…što su spolne bolesti i kako se dobivaju…al na poseban način…ne sterilan…normalan…iskren i poučan.
Evo sam pogledao današnji večernji TV program…repriza do reprize…al ima nade…u 4 u jutro na rtl-u ide neki ASTRO SHOW…ma sigurno je to neki seksi šou u kom gola žena baca karte po sebi a gol frajer stoji iznad nje sa viskom u ruci i traži u njoj tok podzemne vode…što bi rekli u POLICIJSKOJ AKADEMIJI – veri…veri…veeeeri intresting.

19.02.2011. u 12:51 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Obrana i zaštita od gluposti