OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

srijeda, 23.06.2010.

MIČ BJUKENN i BEJVOČ

Neznam kako al evo u pola 1 sam se naša pred tevejcem i poče BEJVOČ. Mislio sam da je arhiva od NOVE TV izgorila...bar taj dio gdje drže epizode BEJVOČA al eto...čim gledam, znači da nije.
Serija je vrlo interesantna i poučna. Uvod je najinteresantniji. Već u samom početku paradira najmanje 200 žena ka da je vojna prada u Sjevernoj Koreji. Čak imaju pravilnu formaciju. Od njih 200 samo 1 nema sisu 5-icu...a i to im se vjerovatno omaklo jer da je režiser to primjetio, istu bi odma deportirao u Bosnu. Dakle početak je takav da 200 žena sa sisama 5-icama nekud trči. Kud one trče to sam Bog zna. Dok one trčedu onaj MIČ BJUKENN...onaj što je šef sviju spasilaca na zemaljskoj kugli uključujući susjedne planete Veneru i Mars, stoji naslonjen o neku metalnu orgradu i ka sa dvogledom gleda prema moru...ka njega ne zanima 200 polugolih žena neg je on savjestan i gleda dal se ko utaplja.
Image and video hosting by TinyPic
Onda ovi 200 protrči kraj njega...pa se okrenu pa opet trče al sad u kontra smjeru...al MIČ!? - Mič njih ne jebe pet 9. Onda se u tom uvodu režiser fokusira na samo 1 od tih 200 koja se vrpolji...mazi sama sebe...dira se svuda...i sve to na plaži. Neznam koji je smisao takvog uvoda...al oku paše. U tom uvodu svira i neka pjesma koja bi se mogla svrstat u MELODIJE SANSKO UNSKOG KANTONA 1997. O onom žutom đipu kojeg voze pripadnici spasilačke službe i koji se u svakom uvodu vozi u rikverc, neću ni govorit...ka da mu krepala 1. brzina pa nemere napred. Kad je taj uvod već prošao onda počinje serija. Stara mi taman ispekla 3 jaja na oko...reko idem baš da vidim što sljedi u seriji. Ama taman što sam kruvom probio ono žumanjce...etot utaplja se jedan pičokander. Doduše ja sam mislio da je jedan al kako mi jedno oko na jajima a drugo na televiziji...nisam skužio da su u pitanju 2 pičokandera. Ono što je fascinantno da se uvijek i samo uvijek utapljaju žene...bar u toj seriji. Drugo što je interesantno je da se uvijek utapljaju 15 metara od obale. Konkretno dok su se te dve utapljale...drugih 198 žena je stajalo sa strane i doslovce vrištalo i zapomagalo. Ja taman načeo ono drugo jaje na oko...reko sad će doći Mič Bjukenn jebat će vam majku. Vrišti njih 198 odma tik do mora a Mič izlazi iz one žute veš mašine na kotačima...stavlja na sebe onako mrtav ladan ono crveno govno što ga zovu plutača...i dolazi do ovih 198 žena. Joj reko sad kad im reče DE UMUKNITE PIČKAM VAM MATERNA....ja ono treće jaje načeo...kad ovi Mič Bjukenn pita njih da "Đe su ove što se utapljaju!?". Ja gledam i ne vjerujem. Ove se utapljaju toliko blizu da ga zašpricaše po jajima. Ovih 198 vrište i panično prstima pokazuju negdje na pučinu ka da se ove 2 utapljaju 94 nautičke milje dalje a ne 15 metara. Pojede ja sva jaja na oko...reko "Moj Mič tis glup ka top!". Kako sam ja to pomislio eto njega baci se umore...pliva...pliva...pliva on...nikad kraja...mater mi već parizera donjela na tacni da malo zamezim nakon jaja...a ovaj još pliva. Stade stara sa onim parizerom...pogleda tevejac...veli "El to Mič?"...reko stara je...to je Mič. Veli moja mati "El se opet neko utaplja?"...reko "Jok mati...voli čovjek plivat pa pliva iz dosade. Pa normalno da se utaplja. Pa el mu vidiš plutaču iza prkna!?"...veli stara "Aaa nisam vidla. Ode ja kod Nade na kavu!". Ode stara..ja već krkno pola parizera...ovaj još pliva. Došlo mu i pojačanje. Sad njih 3 oje pliva. Ama nikad kraja. Ma reko pičkat materna oš više doplivat. Bogme ka da me je čuo. Eto njega...primi onog pičokandera i to doslovce za sisu. O reko kakvo je to spašavanje krava te ubola?...jesil ti tolko pliva da je pomuzeš ili da je spasiš?. Vuče on nju...reko krušnu ti mrvu jebem...pa njoj je bolje bilo dok se utapljala neg kad je ova mrcna došla do nje. Izvuče on nju van ka svinjsku polovicu iz hladnjače. Puče sa njom o onaj pjesak na plaži. Pade žena ka Čaušesku na streljanju 91-e. Kako je on nju puka o pod tako se onih 198 žena nasralo oko njega. Što je poslije bilo to sam Bog zna. El ona jadna živa?...el on nju spasio?...el on nju ubio?...ja to neću nikad saznat jer je režiser prebacio scenu na neka 2 krasotića koja svojim mišićima mame ženke. Onda sam oša na wc i više se nisam vratio.

23.06.2010. u 13:45 • 21 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Obrana i zaštita od gluposti