OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

utorak, 15.06.2010.

Ćaća i ja kod "očnog"

Mili moj bože...kad se sjetim...kad bi me ćaća vodio kod "očnog" na pregled vida. Ondab ćaća i ja sjeli u čekaonu a ćaća zapalio onu "Opatiju" (ako se više iko sjeća koja to cigara) i šeta hodnikom gore dolje dimeć ka kaljeva peć kad se zaštopa. Lako kud je ćaća pušio, neg su svi pušili. Bolnice su tih godina izgledale ka birtije. Moga si pit i pušit na svakom odjelu...govorili su da su na plućnom najbolje pive. Bile su one okrugle pepeljare koju su redovito bile pune do vrha. Ondab ćaća i ja čekali po 2-3 ure da dođemo na red. Ondab nas doktor prozva i mi ušli a ja sjeo na onaj stolac ispred one table koja svjetli a na kojoj su brojevi od najkrupnijih do najsitnijih. Ondab ćaća priča sa doktorom ka sa bogom...doktor je tih godina bio svetinja...a dok bi on mljeo sa doktorom ja bi učio napamet sve one brojeve sa ploče. Ondab meni doktor krkno one okrugle metalne naočale što su ličile na "lenonke" samo što su ove bile sofisticiranije...izgleda sam ka "kiborg" u njima.
Image and video hosting by TinyPic
Ondab ćaća toliko mljeo sa doktorom da je već iša na živce i doktoru i onima dvjema sestrama što posluživaše doktora. Ondab ja toliko zna napamet brojeve sa ploče da bi zatvorio oči i ponavlja u sebi sve od prvog do zadnjeg reda. Ondab doktor reka ćaći "Vrijeme je da pregledamo malog dal vidi!".Ondab se on okreno prema meni i pokrio mi desno oko komadom kartona što je ličio da ambalažu od badelovog konjaka...ko zna...možda je doktor i pio a da niko ni nezna, al kako su po bolnici svi pili to nije bili ništa čudno. Ondab meni ostalo otkriveno ono ljevo oko na kojeg sam vidio ka i šišmiš. Ondab meni doktor reka da mu krenem govorit brojeve koje vidim....ondab ja, kako sam sve naučio napamet izdiktira kompletnu tablu a doktor bi se čudio kako je vid uznapredovao za punih 12 000 % od zadnje kontrole prije 6 mjeseci. Ondab ćaća vika doktoru da je doktor pravo čudo jer da me je izlječio jer da sad sve vidim. Ondab doktor reka ćaći da se smiri i diga se sa stolice i otiša do one ploče sa brojevima i prekrio je sa plahtom. Ondab se ja zabrino jer mi je sad stavio plahtu preko table pa nemerem učit napamet brojeve a kako se sad doktor zapriča sa ćaćom o krumpirima i sjenu meni nije bilo druge neg da blejim u plafon. Ondab ja blejeć u plafon zaboravio sve brojeve a doktro bi reka "Ajmo sad ponovo". Ondab ja navuka one "kiborg lenonke" i jedva pročita jedan ipo red. Ondab se ćaća počeja češat po glavi da kako sad nevidim pičkam ona materna i meni sad. Ondab njemu doktor reka da sam ja naučio brojeve napamet dok su pričali na početku (cinker jebeni). Ondab ćaća meni opalio tresku po glavi pred doktorom da mi pička ona materna luda...da sranja zapamtim bez problema a pjesmicu iz škole učim napamet potri tjedna...i da koja budala uči tablu od "očnog" napamet. Ondab doktor naložio ćaću da u dvajs godina karijere još niko nije učio tablu sa brojevima napamet. Ondab ćaća jope opizderio tresku po glavi da mi pička materna opet da jel čujem što doktor govori i da što ga sramotim pred doktorom da mi pička materna i meni i mojem ludom mozgu. Ondab ja sjedio a onaj cinker od doktora nije skida cijelo to vrijeme one "kiborg lenonke" sa moje glave. Ondab ja ćaći reka da mi dopizdilo nosit naočale pa da sam zato naučio tablu na pamet. Ondab ćaća opet opizdio čveger po glavi al kako sam se ja izmaknuo ondab ćaća zakačio "kiborg lenonke" a ove ošle u tri kurca po podu. Ondab ćaća reka meni da evo jel vidim što sam sad napravjo i da mi opet pička materna divlja da će me zatvorit u podrum (ćaća je već onda ima metode od Jozefa Frizla) i da će me hranit samo repom jer da sam ka prasac glup. Ondab doktor reka ćaći da se smiri a ćaća doktoru da bi se on i smirio al da vidi ove budale (pokazujuć na mene) koja mu krv popi. Ondab ja ćaći reka da se prestane derat na mene da ću ga reć materi. Ondab ćaća reka da me ni to neće spasit i da mi jebe moga boga da će me isperjat ka vola u kupusu kakvu mu sramotu pred doktorom priredi. Ondab doktor reka da to nije nikva sramota i pobra one lenonke sa poda. Ondab ćaća meni reka da izlaz van da mi pička materna divlja. ondab ja izaša van i u čekaoni vidio 19 ljudi od kojih 18 puši. Ondab mi sjeli u fiću pab ćaća 30 kilometara ponavlja da mi pičkamaterna i meni i tabli. Ondab ja reka da što pička materna tabli da nije tabla kriva. Ondab ćaća još više poludio pab mi opet uvalio tresku po glavi da što se još i pametan pravim. Ondab mi došli kući pab ćaća reka materi da sam naučio tablu napamet i da sam skoro sve vidio al da sam onda opet naglo osljepio jer da je sve to zbog toga što tablu nauči napamet. Ondab mene moja mater branila da sam ja djete i da koja je pička materna ćaći. Ondab ja reka materi da me još ćaća i istuka ka vola u kupusu. Ondab mati popizdila na ćaću i rekla mu da nije normalan. Ondab se ćaća branijo i reka materi da me 3-4 puta čvrkno po glavi. Ondab ja reka da ćaća laže i pokaza masnicu na guzici i reka da me ošino remenom od hlača i da me jako boli, mada sam pred 3 dana pa sa garaže pa otud masnica. Ondab mati podivljala na ćaću i rekla da mu jebe 4 boga i da ako malog još jednom udari da će imat sa njom posla. Ondab ja reka da ako budem iša opet sa ćaćom kod očnog da me strah da će me ćaća ubit. Ondab mater rekla meni da neću više ići sanjim da će me ona vodit. Ondab se ja ćaći smija u brk a on maha prstom i vika kroz zube - e jabat ću ti boga za ovo. Ondab ja svaki put iša sa materom i nikad vise nisam ucio tablu na pamet...a i mater mi svaki put kupila slaju...i kuvala graha kad bi dosli kući.

15.06.2010. u 18:27 • 19 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Obrana i zaštita od gluposti