petak, 12.04.2024.

" Ni med cvejem' ni pravice"



Ovaj post' nije izraz moje ogorčenosti il ljutnje. Bože sačuvaj!
Ja koja imam kilometara u nogama i ja sam na sve gluposti' nepravde' experimente' vrlih Vlada i Vlasta' "navikla'"pa i dalje imam SVOJ put' 90% stranputicu' moram s " ponosom " napisati - Danas su me ' vijesti iz mile mi " domovine" ( btw domovina nema ništa s tim' neg Država' sanjana' u krvlju i suzama izvojevana' našim' ...da mojim i suprugovim angažmanom' kad je TREBALO ' svako na svoj način- ostali smo tad..po cijenu ŽIVOTA!!!!) izule iz patika i oplakala sam' u nemoćni.

Ja..koja nije plakala' ni kad mi se suprug borio za život' ranjen 91- e' dragovoljac! Ja koja nisam' suze pustila kad su mi roditelji preminuli.
Da ' danas sam ridala jer se Država HR' opet.." posrala" na nas! Na nas dvoje' koji nismo ni porodiljni koristili' koji poslije ranjavanja' nismo mogli dobiti' adekvatno liječenje' ( hvala DE' koji je mog suoruga dobro zbrinula) koji od Države HR ' a prije tog od Yuge' nisu nikad' ništa tražili jer smo mi ONI " Kenedijevci"- Ne pitaj se' što država može dati tebi' nego što ti možeš državi!- E bemti' luda! Rodoljuba!

Moja Hrvatska' koju IMAJU " oni"! Oni i one' koji bužet' shvaćaju kao " osobni" bankomat! I kad ih otkriju' s prstima u " pekmezu" to trajeeeeee' do zastare. Oni i one' koji se znojni' vode nisu napili' koji su pobjegli' a mi " stoka sitnog zuba ..ostali' znate na koje nevrijeme mislim) .Oni i oni' koji su se zatim vratili.. bez imalo srama' izigravajuć Bogove! Dobivaju izbore' ejjj!
Oni i one' koji su donijeli zakone o bezekonju tipa Ovršni i Stečajni zakon! Oni i one' koji su zaštićeni ko svete indijske krave il lički medvjedi ( poznato vam pravomoćno " ličko rukovanje" s prsom u šupku!) Oni i one' koji pod krinkom Zakona' sjebu Čovjeka!

Pravo i pravda' nikad neće ić ruku pod ruku!

Čemu ovaj post!

Pa' jednostavno' nakon 14 mjeseci' birokratskog nerada' javašluka... stiglo je Riješenje na zahtjev' mog supruga' dragovoljca' branitelja' HRVI-a da ga za mirovinu - ODBIJAJU??????? Zašto? Teknikalije' normalno potkripljenje Zakonom. U MP3!

Živjet će ovaj Hrvatski narod! I niko i ništa ga neće satrat. Iz slavonskog i ovnovskog - inata. Ijujuju.
Bilo u HR' bilo u tuđini. I nek njima njihova janjetina i kavijar ( dabogda sraćku dobili od " prežderavanja) meni draži moj kruv i mast! MIRNA savjest ' lak san' voda i poneka piva!

Uživajte!
Morala sam ovo' izbacit iz sebe. Vi pustite vodu! Jer blog je ko " toalet!"

I znam' ja sam ko ćuko koji laje' a karavane prolaze!

E jebote ' neće moći. Ovaj put ću i ugristi!

- 17:27 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi