četvrtak, 11.04.2024.

Vidjeh' danas' Zmaja!

Ljubav se po prvi put' od kad su joj ljudi nadjeli to ime' i proglasili je Svemoćnom' od prvog poljupca Adama i Lilith' osjetila..nemoćnom. Sad tko je kog prvi poljubio' nejasno je. Obzirom da je Lilith skončala' kako je..bit će Ona' jer mi žene smo' opake' "igračice" ( suptilne) i najiskrenije ( poznavajuć sebe) muškarci samo misle da su lovci' zapravo su lovina!

Amori su joj u štrajku! Osnovali Sindikat' žaleći se na uvjete rada -
1- Na odjeću! Komad lake prozračne svile! Na sjeveru je hladnoooo! Snijeg' minusi' a oni krpicom pokriveni!

2 - Na prehranu! Svi su salasti' trbušasti' ono ..boing- boing' sad je tako moderno fit' bit! Oće svi u vegetarijance il vegane! Zbog pretilosti' ne mogu letat!

3- Strelice im više' zbog' interneta' kojekakvih stranica za upoznavanje' ne mogu pogodit više niti jedno srce' možebitnih..zaljubljenih. Treba se osuvremenit! Možda' nano tehnologija????

I Ljubav' u očaju' sjeti se već sad vremešnih ljubavnika' koji su se razišli ' jer " Ona' nije bila sve što im treba!

I nazove ona ' Sudbinu' svoju prijateljicu' a ponekad i zakletu neprijateljicu ' jer kad njih dvije zarate i Usud im se miče s puta.

I pita je' sva slatka - Sudbino' možeš li ovo dvoje' spojit?

Sudbina - Mogu..al si mi dužnik?

Zanimljivo' da i u ovoj imaginarnoj priči' uvijek netko' nekom..duguje!

I dovede Sudbina' to dvoje' vremešnih ljubavnika na raskrižje Života!

ON - Nisam te zaboravio. Volim te još i sad ! Spreman sam poći za tobom' konačno!

ONA - Volim te' zauvijek' nezaboravan si mi. Spremna sam ostati! Konačno!

I njih dvoje' Ona stavljaći mu ruke na izborano lice' a On' zagrlivši je' opet odoše ' s tog raskrižja' svatko na svoju stranu! Ne mogavši se ..dogovorit' Ona Sjever' On - Jug.

Ljubav' pomisli' a u MP3' ljudi' licemjerno misle' da im samo ljubav ' što im ' mi treba! Koja zabluda' tisućljećima!

Sudbina - slegla je ramenina i pomislila - Ah ljudi' ništ koristi! Znala sam.

Usud pak- Cerekao se jer od ljudi ' ništ drugo ne moš ni očekivat! Kompicirani su.

Jesmo li?

Amori - Još' u štrajku! Do kad? Ne zna se!




- 02:21 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi