četvrtak, 04.04.2024.

Teorija fucking FARMERA



Ide otprilike ovako...

" Bio jednom' (il oduvijek') jedan Farmer' koji je imao farmu purana. I svaki dan točno u 11 sati hranio je pure. Pure su izglasale' da' navodno' " najpametniji" među njima tzv' pura- zakonodavac' promatra to sve. I nakon godinu dana' pura- zakonodavac donio je Zakon' uklesan u kamenu - Pure se hrane u 11 sati. Pure' presretne' imaju Zakon!

Godinu i jedan dan' poslije' u 11 sati' hrana ne stiže. Pobuna u 11 i 15! Traže odgovore! Revolucija u 11 i 45 u puranošinjcu. Pura- zakonodavac na mukama. ČEKA FARMERA' A ON..

....u 12 sati' uleti ' zgrabi prvu puru i ..zakolje je!

MUK! Ni jedna pura više' ništ ne pita' sretna da ona nije TA' zaklana"

Zapitajte se' dragi moji' kroz povijest' od robovlasništva do kak ti sad vrle demokracije' koliko je ljudi' na lomači spaljeno' na križ il kolac pribito' koliko je duša kroz dimnjak ispušteno' kroz besmislene ratove izgubljeno' možda pametnijih i nadarenijih od Einsteina' Tesle' Kiri' Krleže' Šimića' Selimovića' Andrića...samo zato što je neki " Farmer" naložio puri- zakonodavcu' ma ćuranu' da tad' u tom' trenutku TAJ zakon..bude " uklesan u kamenu" I kamen' pukne' erodira' saspe se' u prah pretvori. Ništ ni vječno' osim Majčice zemlje i njenih' prirodnih zakona. POŠTUJMO IH! Jer i sami smo dio nje!

I prvi Zakon termodinamike' jer nema vrste prve - Peperum Mobile - veli - sve' na kraju ode u MP3 ( moja interpretacija).

Međutim ' ja sam se danas vidjela ( videopozivom) s mojom najdražom. I velim joj - Ovdje pada kiša' sve je tužno!-
Ona meni ( ima 2 i pol godinice) i- Baka Buba' nije! Kad prestane kiša' doće sunce' i ja mogu skakat po lokvicama-

Pepertum mobile ipak postoji - NAŠA DJEČICA .Vječna energija

Ja sam pura- baka!

I iskreno' fućka mi se ' za SVE Farmere ovog svijeta' a za ćurane- zakonodavce' još i manje!

Uživajte!

- 02:33 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi