ponedjeljak, 11.12.2023.

Svatko od nas ima svoj " kriptonit"

Svatko od nas ima strah od nečega' što ga zamrzne' okuje' što ga paralizira!

Moj najveći strah' a na pragu sam istog je starost' umiranje' ne smrt. Jer sve što rodi' mora i mrijeti.

Jer nisam Soroš' pa se fiksam nečim iz embrija' premda izgleda ko iz horor filmova. Nisam Musk' pa imam novaca ko govana' za 100 ili 1000 prosječnih života' a opet će umrijeti.

Moj kriptonit je starost' jer nije lijepa' dapače' ide u dva pravca' vjerujte!
Ili si u glavi čist' a tijelo izda' pa si u krevetu' u pelenama' drugi ti čiste govna ( ako imaš dovoljno novca)' pišaš kroz kateter koji ti je il u spolovilu ili kroz rupu' koju ti je urolog probušio u stomaku.

Ako si pak tjelesno relativno fit' pa možeš sam otić na WC' sam se nahranit' tad um odluta' pa si izgubljen u prostoru i vremenu' magla ti se spusti na um' pa optužuješ sve' da su ti nešto ukrali' tražiš nešto' a ne znaš šta. Stojiš na balkonu' na - 10 i zoveš pomoć' jer više ne znaš' tko si i di si?!

Umiranje' kad si nit tu ni tamo' a umrijet ne možeš' znam što to obitelji napravi.

Moj kriptonot' kad samo pomislim na njega' je starost' premda imam djecu.

Stoga još ove preostale godine do tad' živim punim plućima' 100 na sat!

Živi se svaki dan' kolko god odvratan i težak bio. Umire se jedanput. Samo ovo između - starost- kriptonitom zovem.

- 19:09 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi