utorak, 05.12.2023.

Predbožićna crtica

Zimske gadosti II

Subotu i nedjelju' kolaps'zbog snijega koji se' zamisli' usudio padati u prosincu. Iznenađenje' na neorganiziranost svih javnih službi koje je..iznenadio' snijeg u prosincu. 2019' bili je još luđe' tad je snijeg krpio 2 tjedna bez prestanka' pa sve šljakalo.
Javni prijevoz' vlakovi' crko' zamrli gradska čistoća ni dan danas' nije odvezla smeće!

Danas je otoplilo' sa - 12' temperatura došla na +3. Vozit se može' autoputevi super očišćeni' šljunak posut' glavne ulice' gradske " žile kucavice" onako' još ima otoka snijega' ali male uličice - horor. Ništa ni dirnuto' nema ni soli ni šljunka' noćna mora svakog vozača' jer sa svake strane tih uličica parkirani auti' voziš po kolotrazima i jadna ti majka ako i milimetar iskliziš iz njih.

Normalno' i danas sam radila drugu. I zabauljam u taku uličicu tražeći parking i nađem ga' s raskvašenim snijegom i brdusinama istog i ispred i nazad i zaglavim se. Nit naprije' nit nazad' gume zašlandrale' smrde od pokušaja izguzavanja. I izađem van' stanem nasred ceste i mašem rukama i vičem - Pomozite' baka u nevolji! Od moje dreke' izašli na prozore obiteljskih kuća' znatiželjnici' ali pomoći' baki u nevolji' nema. Tko si ti' da bi smo ti pomogli. Ta tko te tjero da dođeš ovamo. Snalazi se sama.Tužno i jadnički!
I naiđe jedan kombi i kako nije mogao od mene proći' izađoše dva momčića. Ne znaju njemački' s Kosova su' al natucaju hrvatski. I malo riječima' više pamtomimom i mojim " glumačkim" vještinama ( ta tako sam u osnovnoj školi super glumila drvo) objasnim im svoje jade'pomogli mi' izgurali mi auto na cestu. I ja se zahvaljujem' vadim novčanik da im dadnem koji euro za kavu' kad mladost veli - Ne' sestro' ne treba!
Ja njemu - Hvala' "sine" jer je otprilike je bio godina mog sina.

I da ovo usprkos svemu' nije lijepa predbožićna priča.

Je!

Ja tako duboko vjerujem u dobro u ljudima!
Hvala dečki' auslanderi' ko i ja!

- 23:52 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi