subota, 02.12.2023.

Zimske gadosti!

Mrzim zimu' sa snježinom' poledicom i svim sranjima' od kad sam vozač. Doduše ni ko curičak' je nisam voljela' jer su me dečki gađali smrznutim grudama' ono svaka budala ima svoje veselje.

Mrzim je...
Danas krpi snježina' 24 sata' napadalo 30- 40 cm' ulice neočišćene' parkinzi puni snijega. Radim poslijepodnevnu smjenu od 16 sati do 22. Vozim govno od auta' s upitnim zimskim gumama' jer svaki put kad krenem il se zaustavim' auto prokliže. Imam vozačku 40 godina' bez i jedne nesreće i danas se patim ko Isus.Nikad u sve ove godine' niti jedan auto koji sam vozila' NIJE PROKIZAO.aaaaa.S drveća' s žica pada snijeg zbog težine. Ono horor.
Idem se uparkirati' bemti auto stenje' jedva se uguzo u snježinu. Idem se isparkirati' a joj' guz- tam' guz vam..jedva!
Kupila neke nepromočive čizme onlajn' ne samo da su promočive' neg i đon otpo' pa ja ko Bandić' skoro u čarapama do zadnjeg klijenta' srećom imala gumicu pa stegla tu jebeno nepromočivu čizmu!
Konačno došla doma a moj dragi' koji je slomio nogu na godišnjem' pa čila doma' ufotko djeci iz toplog stana' neku idiličnu sliku zime' sa predivnim pejzažem drveća pod snijegom.

Popizdila sam. Mrzim zimu! Fuuuj i povrać. Od cijele zime volim samo Božić' kad sam doma. I sedmu godinu' za redom ja za Božić nisam doma' radim. O Božiću sa svojom djecom' mogu samo sanjati.

Po stoti put' mrzim snježne gadosti!

- 00:07 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi