srijeda, 29.11.2023.

29.11.

Dan Republike u umjetnoj tvorevini - zvanoj Jugoslavija!
Po čem ja to pamtim -
Bila dva dana slobodna' s vikendom i po pet i u Slavoniji je tad bilo kolinje. Skupi se ekipa' i dva tri praseta il jednu krmaču obradi' napravi čvarke' krvavice' kobase etc' svi se naloču' druže se' bećare se' revu supijano. Ja osobno' mrzila sam te dane' ma ja volim te sve prerađevine' ali ja sam tad bila - drobara- ona koja pere crijeva' šlajfa ih ( ni tad bilo kupovnih) priređuje za nadjev. I kad je došlo vrijeme večera i salenjaka' svi veseli' svi taman'za žderalo' još cuge ' za pjesmu' ma revanje supijano.
Ja gotova' pokupila se u svoj sobičak' želuca nadraženog svim smradovima' mašćuvarom' živaca tankih ' ljubljenja supijanih' u najboljojoj namjeri' sudionika' očevih i majčinih prijatelja u tom spektaklu!
Sutrašnji dan je bio još gori. Oprat to sve' suđe' kazane' čengele aaaaa! Moj brat se uvijek izvukao' morao čuvat prste kao gitarist.Ja nisam morala čuvat- ništa' ta bila sam samo - drobara-

Mrzim istinski 29.11.

Nikad nisam bila primljena u pionire' nit položila zakletvu - zvanično- bila bolesna' imala zaušnjake pa mi " časnu i dičnu' kapu i maramu- donijeli doma!
Nikad nisam zvanično primljema ni u omladince na Sutjeskoj jer sam imala " kozice".

Pisala sam politički neprimjerne zadaćnice u Gimnaziji na temu " Ivo Lola Ribar" moj uzor' pa napisala fala Ivi' al moj uzor je Janis Joplin. Otac me "spasio" da me iz omladine ne išćeraju.

Prvu jedinicu sam dobila iz Marksizma jer sam profesorici rekla - Sve je isto - marksizam' religija se svodi na jedno' te isto - Ne pitaj' ne postavljaj pitanja' vjeruj slijepo il ćeš ..nastradati' nadrapati. I jesam!

Odrasla sam u " mješanom" braku. Otac' zadrti komunista' majka vjernica. U domu mog djetinjstva' mog odrastanja Božić se nije slavio. Jelka se kitila tek na staru godinu!

I iz sveg tog bućkuriša' ja sam našla svoj put. Put dobrote' put radosti' put opraštanja i empatije.

Al istinski ne volim 29.11 nit Yugu!

Međutim sutra je 30.11 jedan od najsretnijih dana u mom životu. Moj sin' Josip' rođen u podrumu' pod granatama' u bezumlju ratnog divljanja' kad mu otac nije tjedan dana znao' da se rodio' ima rođenda. 32- et dvije godine.

- 23:40 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi