petak, 17.11.2023.

Tolerancija..

Ponukana pitanjem iz ankete - Po treći put pitam' sveznadare iz Blogosvijeta - Što znači biti tolerantan?

Ja definitivno nisam tolerantna osoba . Ne trpim sranja' kako u vlastitoj obitelji' tako ni s drugima' vlastodržcima' s državnim organima' s ljudima koje sretnem..usput.

Primjer - Moja djeca su zajebavala oko hrane' ono On hoće ovo' Ona hoće ono' sve dok im jedanput' jer mi je prekipjelo' nisam servirala za ručak..na predivno serviran stol....slamu' da slamu ' to jedu krave' slaamu' osušeni otkos..' u najboljem servisu - Zeperovom' kobalntnom. Šta sam trebala ' bit tolerantna i trpjeti njihove zajebancije. Naučili!

Danas sam osam i brojem 8' sati provela u malom autiću s novim kolegom' kojem sam mentorica' kojem je ego tooooliki da sam si pomislila - nemam zraka' uguštit ću se. Ono faca si umislio'da je drugi Bil Gejc' a 10 godina nije radio i žena ga uzdržavala i onda joj valjda prekipjelo i stjerala ga u DE. I šutjela sam' dok šutjet' više nisam mogla i rekla mu sve što ga ide. Bio je zgrožen i vjerojatno ugrožen' od moje " malenkosti".
Šta sam trebala tolerirati' njegovu narcoidnost i bahatost' egoizam ( alo on nikad' oprao suđe nije' nikad usisao sobu nije' vlastitom sinu nikad pelenu promijenio nije' nikad' ni jebeno jaje ispekao nikad nije') ono popizdila sam) Ne' ja takvu vrstu emocionalne' ' neempatične "invalidnosti' ne mogu tolerirati!

Ja sam majka' baka' za cijelo vrijeme jebene Corone ja sam radila' ( koja kurčeva karantena) svakog potrebitog tad sam zagrlila' i sve "zaražene" i smatram se' usprkos svemu..vrlo'vrlo.. netolerantnom osobom jer..

ne trpim "sranja" nepravdu' bahatost' egoizam' narcisoizam' zvjerinjak vlastidržaca' vrli novi poredak' rodove ( alooo ja sam svojoj djeci majka' nikakav roditelj 1' 2 - 100' svojoj unuci..baka Buba' alooo) i i uopće nisam politički ' ni ikako korektna.
"Što na umu' to na drumu"

I po četvrti put pitam - Što' istinski' suštinski' znači bit..tolerantan? Ajmo sveznadari!

Magla u okice?

Jebena' demagogija? Bljak i povrać!


- 01:13 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi