nedjelja, 22.10.2023.

Nasilnici...

Ako išta u životu svom stoljetnom' ne podnosim..MRZIM to su nasilnici. Netko fizički jači' nasiljava slabije' tuče ih' psihički zlostavlja' i nebitno jel to muškarac ( 80 % je) il žena ( o da' u mojoj široj rodbini bilo je i žena koje su tukle i mučile' svoje ono btw " hranitelje" jer ona nije radila).
Za svakog muškarca koji zlostavlja ženu' iživljava se' ' šakama ' rješava svoje kompekse' uvela bi odsjecanje ruke ( samo ' to je teško dokazat' jer žene šute i trpe..tradicija' šta će drugi reć ' osude bla i povrać).
Za svako tučeno i zlostavljano dijete - smrtna kazna. Amen. Koje liječijenje. Smrtna kazna..odmah. Isto tako i za žene..nasilnice

Je radikalna sam! Jesam' kad su u pitanju nasilnici. Sileđije! Jesam!

Zadnji koji mi je opalio šamar' bio je moj otac ( vele to je tad bio " odgoj' jebo te odgoj) I tad sam se sa svojih 14 godina zaklela i zemlji i raju- Ako' ikad budem imala djecu' nikad ih neću udarit. I imam ih ..i ..nisam! Samo besmomoćan roditelj udari svoje dijete. A ja nisam ta. Ako se udam' i on bude đubre nasilno..otiće u MP3.Al kako je život balans' moj suprug je ko plišani medvjedić..on je 1000 puta bolji' nježniji' empatičniji i razumniji od mene. Ja sam vatra' on voda.

Mislila sam' da sam' jer moja djeca su rođena iz ljubavi i odgajana u ljubavi' svojoj djeci i kćeri i sinu ..utuvila' a i vidjela su u našem odnosu bračnom' parnerskom doživjela samo uzajamno poštovanje' dogovor..i brižnost' samosvijest o bitnosti' sebe kao ..ČOVJEKA


I danas saznam' da je moja kći' moja zmajica' pametnica' imala nasilnu vezu! Gdje je taj šupak nju ..ošamario.

I podivljala sam' i pitam je' zašto nam to nikad nije rekla?-
Ona smireno' kakav joj je i otac' rekla mi je - Zato što te znam i ti ga ti ubila!- Riješila ja sam to s tavom i nikakve traume nemam.

Bi!

Ako ga' tog gnjusinu' ikad višem sretnem' rekla sam i mužu i njoj i njenom suprugu' ja ću mu presudit!
Oni svi - Jesi luda' ajd se smiri' bilo pa prošlo' blala' blala!

Šta bi ga trebala susrest i pitat - Pa kako si' " dragi" naš!-

Ne do mu Bog' da ga sretnem!

Mrzim nasilnike' a za svoje...spremna i u zatvor otići.

Radikalna sam..jesam kad je MOJA čeljad u pitanju.

- 17:25 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi