ponedjeljak, 16.10.2023.

Jel se što zna ..

di je nestala Corona?
Ratom u Ukrajini' sad Izralel- Palestina?
Ono' kake glasine sad kruže?
Glavno da ja dvi godine nisam fizički svoju djecu zagrlila' jer sve mi je bilo zabranjeno' nisam mogla putovati' ko necjepljena' bile mi sve najosnovnije slobode ' KO ČOVJEKU' .oduzete aaaaŕ' proglašena sam " državnim neprijateljem No 1' širiteljem zaraze aaŕ' pregrmila sve prijetnje otkazom' gubitkom radnog mjesta' mobinge' ko da su mi naljepili traku s Davidovom zvijezom na rukav' čelo.Glupi FB me blokiro' zbog objava! Sve dok nisam popizdila i zatražila pravnu pomoć.
Ja sam i dalje neciepljena( jedina') i dalje radim u istoj firmi.

Vjerojatno u HR' policija nije psima i megafonima ljude tjerala kući' u to mračno doba..Ovdje ..jeee.Aaaa!

I nevjerojatna je' ma fascinira me do užasa' " kolektivna svijest ljudskog roda' svijest ribice " (navodno ribe pamtpe 3 sekunde) da se sve' zlo iz tog "progona vještica'" tog mega hororora'' tog " Mengeleov experimenta"( likuje u grobu) zaboravilo. Ono sad je super' nirvana...alooo

Da se ništa ne preispituje' istražuje' da ne traže odgovorne' nego ih još predlažu za Nobelovu nagradu za cijepivo. Zemljo otvori se!

I onda' neki dan vidim video nekog Amera' koji nas necijepljenje' sad' nakon svih trauma' vidi ko heroje' ko zvijezde razuma. Ma jebite se' sad SVI.

Ja' heroj nikaki' kurčev nisam' samo netko' s kilometrima u nogama . I pljujem ko ona baba iz Alo' Alo na SVE' vrle " znalce" ovog svijeta. Povrać!

I jel se šta zna' di je Corona?

- 03:00 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi