nedjelja, 27.08.2023.

Zlic od opaka...ili pak ..JA!?

Život mi je' tintu' sakrio' zametnuo ili sam pak Ja' na pragu vremešnosti i polako puzajuće demencije' zaboravila' gdje sam je zadnji put..ostavila' ?!

Pero mi je otupio' pa pišem maglovilo' muljavo' neprepoznatljivo' fludno nečitljivo ili sam pak JA ta' koja je nesvjesnom' svješnošću' odlučila' neodlučnošću' svjesnom' zamjeniti ga za...0 i 1?!

Kosti mi je u hrskavicu' ko kečigi' pretvorio!
Ili sam ja postala trska' naučena iskustvom' koja se pod težinom' bremena i naletom vjetrova' povija' al preživi' ne slomije se?! U sunčanim danima' uspravno k nebu gledam! Halabuka' problem je' a prati me!

Mislila sam' naivno' da losos sam' sve dok nisam' dan po dan' male smrti...svakosatne..proživjela i preživjela.

Na raskrižju sam!

Život' Zlic od opaka il ja' pak sama' vođena vjetrićem milim' koji zagli dušu' ko majčine ruke..na križanju smo!





- 12:13 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi