nedjelja, 06.08.2023.

Religija??!!!

Ja sam vjernica' duboko' strastveno' vjerujujem u dobro!
Vjerujem' još stranstvenije' da ću se probudit ujuro' u 5 sati' popit kavu'upalit auto' navit CD s žestokom' hevy metal glazbom' izvozit 200 km' donijet svojim klijentima - radost i smijeh.
I vjerujem' još žešće' da imam svog Anđela čuvara' jer da to nije tako' već bi izginula!

Ja nisam religiozna' dapače' meni je Crkva' samo insitucija' kojom vlada Čovjek' pa bio on i u mantiji' Čovjek' koji je grešan ko Ja. ' Ta' ljudi smo! I On i Ja!

Zadnji put sam bila na ispovijedi' prije 20 godina' i onda sam' poslije njegovovih' glupih pitanja' odlučila ..neću ih zvati ni na smrtnoj postelji.

Ja ću živjet' život ' dobrih djelaa. I živim!

Plaćam ovdi' crkveni porez' 25 ojra' svaki mjesec! Zašto? Pojma nemam' jer ja u Crkvu' ko i u ostale Institucije državne' ne vjerujem.

Ja u Boga' Svaroga' Odina' hođin zapis ( jer sam po njem začeta) etc' etc vjerujem. Vjerujem' prije svega u Prirodu' ono nešto' što nam je udahnulo život' kako god to' netko zvao!
Ja u svom ruksaku'imam krunicu' a na vratu' na lančić Urokljivo Oko!

Pa sad!

- 18:21 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi