petak, 04.08.2023.

Djeca..

Kad sam ostala trudna s prvim djetetom' iskreno neplanirano' jer trebala je bit začeta' tek godinu poslije' suprug me sačekao' na trgiću' ispod Križa' poslije kontrole i utvrđene trudnoće i kad sam mu rekla - Trudna sam' - On me uzeo u naručje i zavrtio - Sretan sam i znam da sam " napravio" kći' ne treba mi UZV.

I da' rodila sam kći ' mog' našeg' anđela' moju umjetnicu' takooo dobru osobu' plavih očiju' duše ko dvije Slavonije' srca ko Dalmacija' Bosna' Hercegovina ( najbolji gemišt)

91- e' kad je pirovao Krvavi Uskrs' rekla sam suprugu - Hoću' još jedno dijete' vidiš šta se sprema' satrt će nas' mogu ja to' još jedno' uz sve' što nam život i jebeni rat..da bila sam već tad' svjesna' da bude krvavo'

I On je otišao u jebeni' nikad se ne ponovilo' u RAT' branio svoje dvorište i nas' svoju čeljad' sve najsvetije - Ognjište i obitelj!

Ja' pak' u Požegu' roditi! I tad' u osmom mjesecu trudnoće' prvi put na pregled i UZV ( do tad' s " trbuhom do zuba" radila sam' pod granatama' bombama' Sjećam se' jedan dan' izuzetno' težak' trebalo mi je dva sata' podruma' uzbuna' granata' pfuui) stići do posla i taj dan' isplatiti plaću radnicima. Sva sreća' tad se još radilo s gotovinom i platnim vrećicama' sve je u brucu štimalo i ispatila sam plaće sat vremena prije. I bila sam' taka' trudna' već u podrumu' u kući svojih roditelja' kad je 10 granata' iz VBR- a zasulo moju firmu' u kojoj sam radila. Netko je dojavio' od mojih "dičnih" kolega' drugoj strani' kad će bit isplata

i sva sreća' ma Božja providnost' da je firma bila prazna ( 1000 duša bi bilo ..pokojno)

I tad sam spoznala' da se moram skloniti' da sam odgovorna' ne samo za sebe' nego i za život u meni i moju ' tad 5- ogodišnju kći.

I rodila sam sina u podrumu' požeške bolnice' na hodniku' dok su unosili ranjene' iznosili..pokoj im duši mrtve branitelje.

Moj suprug je tek tjedan dana kasnije' saznao da je dobio još jedno dijete' bio na frontu' spavao u rovovima' punih vode!

I fala Državi HR' što On 30 % HRVI' rmba u pečalbi. Hvala' mlatimudanima!

Moja' naša djeca su sad' ispunjeni' pravi ljudi' s dobrim poslovima u HR ( rade za strane firme) s obiteljima. Nismo' nikad' imali pravo ni na dječji dodatak' ni išta!

Al neka' mi svoju djecu smo itako' imali' htjeli 'za nas.

Pozdrav Domovini' a Institucije' ma jebi te se! Živjet će ovaj narod!

A nas' dva Veterana' idemo dalje!


- 19:42 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi