ponedjeljak, 08.05.2023.

Moj' " mali" brat!

Razlika u godinama' izmeđ mene i mog mlađeg brace je četiri godine.
Kako je meni moja mama rekla - Ćero ko ti je kriv što si rodila sa starom dušom- ja sam svom bratu bila i sestra i majka.
Nisam ga voljela' bio mi je teret! Neželjeni i nitko me ni pitao jel želim brata' a i do tad ja sam bila tatin "sin"!

Sva se djeca igraju' a ja njega' plačipičkana moram čuvat ( stalno je plako' i ko " prokletstvo" onda dobim još i ćeru taku).
Nije prije bilo' pici- mici s djecom' al i porodiljni je bio 3 mjeseca. Imala sam 5'5 godina' kad sam' sama ostala s njim' čuvat ga. Oboje roditelja je radilo' mama dvokratno' a otac je..isto " radio" do duboko u noć!
Taj jedan put' oluja s olujnim vjetrom' potopom' nestankom struje' ko da se sam pakao otvorio. I drvo je oalo' šljiva u našem dvorištu. HororA
I nije bilo telefona' nego sam našla neku krnjavu svijeću užgala je' uzela brata u naručje ( i tad shvatila' da ja sam starija' da ga moram zaštititi jer ON je beba i da ga et konačno - volim) njihala ga' pjevušila mu i nakon pol sata' došla je i struja' " argameden" se smirio i pojavila se i naša mama. Ne znam tko je tad više plakao od olakšanja' ona il moj brat. Ja nisam' i još sam joj rekla - Mama' kad sam ja s njim' ne moraš se bojati i strahovati. A gdje je tata?- Imala sam 5'5 godina!
Od tada' mrzim oluje' a posebice- vjetrušinu! I tad sam bila " hrabra"' sad se govno u meni smrzne od užasa!

U trećem osnovne' moj brat je dolazio iz škole il sa šljivom' il poderan i jedan dan kad je došao doma ( normalno' naši su radili' mama stvarno' a otac imo neke komunističke jebade)krvavog nosa' ja ga pitam - Hoćeš konačno reći ko ti to radi?
On - nemoj reć mami i tati' al Ramadan ( ponavljač' Rom)
Ja - di on živi?-
I reče meni moj mali brat i ja sa svojih 45 kila i 172 cm' sva brezasta' al hrasove snage i ovnovske volje' direktno k Ramadonovoj kući.
I pokucam i otvori mi široooka žena u dimijama!
Predstavim se i velim - Došla sam razgovarati s Ramadanovim ocem. On i moj brat idu zajedno u školu' u isti razred-
Uglavnom' da ne guslim dalje. Sutradan' Ramadan s plavim okom veli mom bratu - Toni' ak te neko dirne' samo reci meni. I reci svojoj sestri' da sam ti sad tjelohranitelj!

Ima toga još' al..ja sam svom bratu' uvijek više " mati" neg sestra bila. Jer on je dobričina' tija vodica' a ja pak Goropad' kad su moji voljeni u pitanju!

Danas' moj brat i ja imamo super odnos' iako smo 1000 km daleko ( blaženi internet). Upravo spremamo' zajedničku lutkasku predstavu. Moji stihovi' njegova glazba..za moju unuku.




- 17:07 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi