utorak, 02.05.2023.

Slobodan dan..

Kako ja provedem' radno slobodan dan?!

Btw' kiša danima lije'cijeli travanj' proljeća ni u natruhama' buce' zimske jakne' kabanice' kišobrani' tu i tamo ' sunce' zubato nam namigne' ko da nas zajebava

I suprug i ja radimo 200 sati mjesečno' tisuće kilometara izvozimo i nakon radnog dana..šta nam je na pameti? Nešto toplo pojesti' poplahnut se i ..horizontala!

I kako ga provedem? Ono s vatrometom i " " laganini". Je' baš!

Jučer sam legla' u pol 7' nakon 10 radnih dana' bez pauze i 3 duple smjene. Jutros' osvanula u pol 7 i s ko feferonkom u guzi - oprala veš' skuvala ručkova za cijeli tjedan' jer radimo oba. Konačno očistila stan' ( I am alive' jer sam čistila' smrdljivim stvarima' al što ne smrdi ni ne očisti) je mali' al do ulice' pun prašine i smetlja! Opegla sve' posložila u ormar' presvukla posteljinu! Digla madrac' sama' sila je u meni jaka. Ma stan miriši na proljetnu livadu' a napolju...jesen' najblaže rečeno.

I u pauzi' još sam se ofarbala' popila kolagen ( ćera mi rekla i gledam se sad u špigl' i bemti još jedno 5- 6 bora imam).
Jebo me' da me jebo moj slobodni dan i da me jebo.

Sutra' navila sat u pol pet' pa ko hrčak' nanovo.

Sretan 1.svibanj' radnička klaso' koja MORA raditi!

Sretna obljetnica Bljeska! O kako to dobro pamtim! Moja kći je tad imala Prvu pričest.

Meni je prije 6 godina' bljesnulo!

Sretno i zdravo svima! A " bogati se i tako za sebe' pobrinu"!

Baš se pitam' kako je Musk' jučer proveo dan?!

- 18:30 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi