petak, 10.02.2023.

Šutnja III

I diplomiram ja' uz sve počasti' dekanovu nagradu etc' etc i vratim se u svoj rodni grad - tamo me čekao posao ( glupača..mogla sam radit na Marsu s tom diplomom' al neee.moj rodni grad' moji roditelji' moja Slavonijaaaa).
I sva se ja ugizdila' te slamnati šeširić' te heklane bakine bijele rukavice( uvik sam bila na svoju) " svu pamet svijeta popila" osvanem ja taj dan na posao. I portir mi veli - Odi kod Dare' prije' neg odeš u komercijalu!
OK' ko je Dara? Di je? Pokaže mi put.
I ja' kod Dare. Kuc- kuc ja sam ta i ta.
Veli meni Dara - Znam ja' dobro' ko si ti ' i čija si i jel te nije sram što nisi član SKJ!
Ja- nije me sram' ja u SKJ neću. Moj otac je u SKJ- u i to ništa nije mojoj obitelji dobro donijelo! Zašto?
Dara - neko žensko mudo u SKJ - Jel znaš' ak nisi član SKJ' da ne možeš napredovati u poslu.
Ja - odvalila se od smijeha. Gdje? Ovdje? Drugarice Daro' NG nije centar svijeta' ja budem ošla gdje traže' obrazovane ljude.
Ona - nisi ti na ćaću ( a kako se zajebala) i budem te prijavila' jer takovo' neprijateljsko ( budem naglasila' da sam imala' bijele' heklane rukavice!!l ) ne može se tolerirat.( 91- drugarica Dara je ošla u četnike i u S.Gradiški mučila naše zarobljene. To sigurno znam!)
I pozdravim je' s mišlju' da nikad neću napredovati u poslu ( super početak prvog radnog dana) i nađem komericijalu kad tamo - 6 muških. Kad sam ušla..sunce ih obasjalo..ne zato što sam nova' svjež vjetar' već pomisao..evo žensko' krotko došlo pa ćemo se " iživljavat"
Predstavim se' i kolega veli - E super' sad će nam imat tko kavu kuvat i donosit doručak.
Ja polako skidajuć šeširić i polako skidajuć rukavice uz najslađi osmjeh ( a u meni - vulkan) velim - Kolega' ja ću kavu kuhat' kad je moj red i doručak donijeti kad na meni bude red. Očekujem ' da me se tretira i prema meni ponaša....ravnopravo. I upitala sam još - tko ovdje od vas ima diplomu? Muk..nitko nije imao' sve kadar provjereni SKJ.

Imam posjet' nastavak slijedi' ak kog zanima hahaha

- 20:07 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi