četvrtak, 26.01.2023.

Dogodovštine..

Živjeti i raditi u milijunskom gradu' znači i doživjeti svašta' al baš svašta.

Prije jedno dva mjeseca' vraćam se kući s rabote' S- banom doma' bilo je oko 23 sata. Sin poslao video unučice' kako " dresira" psa Skaya. I gledam ga i obožavam Šeficu' kako mu veli - mjesto' sjedni! Ide joj i sluša je.
I ja' razvučen osmjeh' do svemira i nazad..kad preko puta mene' sjede jedan' olinjali muški!
I pita me - Kako sam?
Ja vrlo rado razgovaram sa svima' jer tako' sam i naučila njemački.Nemam ja nikake tečajeve' nit sam njemački imala u školi.Samouka uz bla' bla sa svima!
I velim ja njemu - Super sam' evo završila sam posao' sutra sam slobodna. Ma presretna sam. A kako ste Vi?

On meni - Ha..dobro' al sad kad sam sjeo prekoputa takve ljepotice ( alarmi se' odma upalili' ta i moja vlastita baba mi je rekla da sam ružna???) odma sam super. Jesi za neko jelo ( pol 24' alooo) jesi za sex. Evo 1000 ojra za sve. Usamljen sam ( i ja ga gledam i oči mi ispadoše i mislim si - bemti kad sam imala 18 svi muški bježali od mene' a sad ovaj jado jadni' ima ponudu povrać)

Pitam ga odakle je' jel ima obitelj..ženu..djecu?

On - S Kosova je' ima ženu i 6- ero djece?!?!

Ja - uz smješak sam rekla - Pošalji ti taj novac svojima' a za usamljenost super je " Desanka Šakić" i rekla mu na hrvatskom - odjebi i marš!

I digla sam se i izašla stanicu prije. I okrenem se - i budaletina me prati.

Stanem ja i reko mu - Koji ti je kurac? Pozvala sam policiju' ( nisam' al bi' jer on i ja saami na stanici) oš da te sad opalim u jaja' da ni unuke nemaš! I već sam vrištala ' ma sve na hrvatskom ( i sve je gnjus razumio) ja sam ja jednog Turčina' koji mi je plaću htio ukrast' izmlatila' ja sam prošla rat' moj muž je specijalac aaaaa I sva' adrenalinom nabrijana' potrčim prema njemu' vršteći' urlajući' skidajući ruksak da ga opandrčim. On se u sekundi ' vjerujem 'usro! Trćeći je pobjegao je na drugu stranu.
Mislim da mu više nikad' past na pamet neće' niti jednu ženu pitat' što je mene pitao.

I znam što sam! Čovjek borac' vrijedan poštovanja.!

Tresla sam se još dva dana poslije! Više ne' sad mi je to samo (?) dogodovština (?).

Drž te mi se. Jebena zimulja..čekam ljeto!

- 16:11 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi