petak, 13.01.2023.

Odgovor La Saloma

Je' u pravu si' mi roditelji' posebice mi matere' koje smo djecu željele' smo baš nerealne i sjebane!

Želiš dijete' al baš želiš' cijelim bićem i nakon teške muke' borbe..konačno..dobiješ ga.

I tad' nakon 14 sati bolova' kad misliš ne možeš više' a možeeš' taj novi čovjek' konačno izađe iz tebe' i stave ti ga na prsa!

Dobro došao moj ' mali" čovjek' jesi zdrav' jel imaš sve prstiće' jesi OK.

I u tom trenutku' doživotno se zaljubiš u to biće i nema toga' što za njeg' ne bio učinio. I ubio! NE postojiš više ti' il mi' ono je centar Svemira!

Pitam se samo- imaš li dijete? To klupko tebe i njega' bezgranične radosti' brige i strepnje?

I podrška svim obiteljima s djecom' koja su btw jedina esencijalna sreća i radost u ovom svijetu! Podrška svim obiteljima " jednobojnim" il " duginima"

Ja jako dobro' znam' što znači imati djecu.
Al ja sam sad baka..ijujuju!

I ako sam SVE u životu' zajebala' eeee moju djecu nisam! Pravi su! I ne zamjeraju mi nit moje juriše na vjetrenjače' nit moje učestale promjene posla' država..
Oni znaju' da u meni' uvijek podršku imaju' pa bila ja Marsu!

Roditeljstvo je najteži i najljepši " posao" na svijetu!

- 20:04 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi