petak, 06.01.2023.

Majka' baka ?? Đizus???

Mhmhm!
Moja djeca su odrasla' ispunjeni' školovani ljudi' obiteljski' s dobrim poslom' i jedno i drugo rade u HR za strane firme' poligloti ( i jednom i drugom' priuštila sam Oksford' mogla sam tad).
Pa ipak ja si postavljam pitanje - Kakva sam ja mati?
Je sam li im bila dobra mati? Baka?? Premda' ni sad ne znam što znači biti " dobra" majka il baka??
Tjerala sam ih' do granica' ispunit njihove potencijale. A sam tim' što su moji' nebo im je granica.
Ja nisam imala lagodan život' sjebana sam totalno u odrastanju' al sam se tad' s mojoj 15- oj godini' zaklela i zemlji i raju' da kad ja budem' i ako budem imala djecu...slušat ću ih
Bog' i moj suprug mi podario dvoje ..prekrasne' zdrave i prepredobre djece!
Jesam ih oštetila? Jesam sam ih sjebala? Ne znam' premda' kako se nose s životom' problemim'a kako su posebni' hrabri' ne bih rekla!
Mislim' da sam s njima' najbolji ' posao" u životu napravila!
Al baka' sam nikakva! Em sam leteća' svaki 6 mjeseci vidim svoju Sašenjku i onda ..premda joj poklone donesen' ona ..viče..dida' dida moj! Ona njemu leti u zagrljaj. Meni' ne???
I pitam se' kakva sam ja majka'kakva' jadnička baka' uopće..ffuuuu!

- 17:44 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi