četvrtak, 29.09.2022.

Dobro veče il laku noć?

Upravo sam se vratila s posla!
Danas horor' naišla sam na dvije grozne saobraćajke' čekala dok su javne službe sve rasčistile dva sata' u koloni nepreglednoj' dok je nebo kante i šmrkove kiše izlijevalo' zapela u gužvi na auto- putu' u'jeze li za mene' jer od 91. užasavam se podzemlja' u tunelu. BRRR' dobro da me srce nije izdalo.
Trebala sam bit gotova s poslom u 20 sati' eto sad stigoh doma' sva sretna' jer nisam ..riknula.

I zazvoni mobitel! Vidim frend me zove' u ovaj kasni čas i javim se' jer znam' da je neka frka !
Veli on - pomagaj' jel znaš nekog' našeg odvjetnika?
Reko- Znam' par njih' što je' di gori?
On - Ma ova budaletina od mog stanodavca' želi me SUTRA isterat iz stana!
Ja - zašto' šta je bilo?
On - poslo mi je pismo' da sam previše prozore otvarao i držao ih otvorenim po cijeli dan.
Ja - jel ti mene zajebavaš' jesi šta pio' šta šmrko' ono wtf' u ljetu si držao prozore ..otvorene ???
On - Ma' radim' evo me u kamionu' žena mi javila' u pismu piše da možemo' da je Zakonom dozvoljeno luftat stan 3x dnevno po 5 minuta'pa znaš me da te u ponoć ne bi zvao' da mi nije važno!
Ja - s oblakom pitanja iznad glave' s bizarnošću cijele situacije' ono Monty Payton' ko da me lupaju plastičnim piletom po glavi' ko da sam u Ministarstvu čudnovatog hoda' al po njegovom glasu' i jer ga znam' osjećam da je vrlo ozbiljno i velim mu - daj mi 5 minuta' budem ti na meil poslala i telefonske broje i meilove odvjetnika.

Mislila sam da me više ništa ne može iznenadit' al ovo graniči s ludilom.

Ljudske slobode..postaju..mit!!!

- 23:37 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi