četvrtak, 25.08.2022.

Kako ostati častan čovjek...

u nečasnim okolnostima?

Imala sam dilemu' duboku' moralnu' nisam tjedan dana mogla spavati' jesti' suvislo funkcionirati. I donijela sam odluku. Dal se zbog nje dobro osjećam.? NE' jer s tim što ću učiniti' zatajit ću sebe' ali pomoći ću osobi' koju volim više od života i koja je zatražila me pomoć!

Smatram' il bar do sad sam se smatrala 'vrlo časnom osobom' jer ne lažem' jer sam brutalno iskrena' jer ne želim nikom raditi ono' što ne želim sama' jer za svakog imam lijepu riječ' svakom pomognem' pokušavam svakog razumjeti' imam tu jednu specifičnost' da u čovjeku mogu osjetit svu pozitivnu il negativnu energiju.

Bemti' sad kad sam pročitala' ovo što sam napisala ispada da sam SVETICA.

Ma nisam' samo imam previše godina' iskustava svakakvih' moj životni iput sprepreli su ' al stvarno svakakvi ljudi ( i neljudi i đubrad) i premalo još vremenai mam' da ne uživam u svom lijepom i dobrom.

Svi mi.mislimo' da smo na sliku i priliku Božju' a oni s egom' od kog nestane kisika' da Bog je na njihovu.

Ja ću učiniti ono što mislim' ne moralno' ne časno' neg ono ŠTO UČINITI MORAM!

I sva ta čast' je vrlo nečasna' kad taj vrli novi svijet je facking fuuuuj!

Moram se pomirit' sažvakat tu moju odluku' to moje djelo' il nedjelo? Hoću li zbog toga' bit ko Nora? Ne znam!

Ćutim se' ko ne JA!


- 18:20 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi