utorak, 28.06.2022.

La bella vita

Kakve je boje Život?
Boje' Nade' u nijansama kamene duge!

Kako Život miri?
Miriiiši na moju Unuku' na prvi otkos trave' obljuljen kišom' na mahovinu kad tražiš sjever' na prvu jutarnju kavu' koju je skuhao On i probudio mi san.

Život' kakvog je okusa?
Prvog gutljala' vode s gorskog vrutka' utješno gorkog okusa' divljih' tankih' gorkih šparoga' što ubrala sam na pustopoljinama. Okusa prvog' isčekivanog poljupca! Okusa' svih životnih rana i svih zacijeljivanja.

Kako se Život glasa?
Smijehom' grlenim' djece' škripom đerma u bunaru koji je presušio' zvezkanjem dukata koje su oteli' bosim nogama' djetinjim koje veselo gacaju po baricama' poslije kiše. Šljap- šljap.

Kako se Život čuje?
Ili smijehom ili nijemi!

A sad' u ovom trenutku?
' Život...šuti! Šuti!

- 18:05 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

Pinklecu moj dragi!

Upoznala sam te i osobno' hvala Svemiru!
Spomenula te i u pjesmi.
Hvala' za svaku tvoju riječ! I za taj susret' pod bagremom' dok je slavoniju Zagreb' njihao u krili!
Fala!

- 15:31 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 25.06.2022.

"Vragovi su na zemlji"

..napisao je Šekspir! A mudri Krleža je dodao - Veliki meštri sviju hulja! Btw' bila sam na predstavi ' koju je režirao B. Brezovac' a moj brat napisao glazbu za istu. I gle' čuda' svi vrli kritičari su ( ono kritičari' neispunjeni i neuspjeli umjetnici) su je popljuvali. Ja sam' pak s te predstave izašla...preporođena!
Imam 61' banku. Učinila sam sve smrtne grijehe' osim dva.
Svi smo mi lutke na koncu' u režiji" vragova i meštara sviju hulja" ovdje..na zemlji. Nebesa' apsolutno' nemaju ništa s tim.

Preživjela sam Jugu' u obitelji ( i svim ostalim folklorom) gdje su se Religija i Partija doslovno klale! I ja u tom sendviču' odlučila sam ' ne bit moja' majka nit moj otac. Biti svoja' a to koštaaa!.

Preživjela sam Ja' ko i djeca mi 'obrambeni rat! U podrumu' ko krtica' dugih 4- tri godine! I slomila sam sam se kad me moj sin pitao' jer gledao je " Četverored" pa " Kapelske krijesove" i pitao me - mama -ko je tu dobar' a tko zločest????? Objasnit svu složenost' NAŠE povijesti. Mišn impasibl!

Preživjela sam ja i vađenje bubrega i nadasve loše prognoze. I deložacije i otimačinu' svega što sam steka ' ' crnačkim" radom.

Preživjela sam ja Coronu' gdje su se svi farmaceuti obogatili do koljena sedmog( Ursula mah- mah' jel ti suprug 'ono zadovoljan' zarađenim? Jel je? ) Il sad treba život staviti u policijske sate'SVE opet zabraniti' zbog jebenih majmunskih boginja. Majmuni jedni!

I pitam se' sav ovaj prikupljen' genetski materijaj' testiranjem'u što će se pretvorit? U ciljane genetske ' biološke bombe?

U 21. smo stoljeću. Jel?! Ima rodova ko govana!"
Ja dam pak' žena' majka ' baka. PM žensko sam' i po izgledu' imam sise' imam vaginu'
dojila sam' rodiiila sam' blečila sam se 12 sati dok sam djecu rađala i sad će mi nova vrla politika reć da sam ja roditelj 1 il ipak 2?
Mater sam' baba !!!

I sad ovaj horor u Americi!

"Pa sad se bjelkinjama tamo pocenje dogadati ono sto se crnkinjama i domorodcima radi sve ovo cijelo vrijeme. Ne mogucnost kontroliranja medicinskih odluka o svom tijelu. Crnkinje i domorotkinje vec godinama seriliziraju bez njihovog pristanka. Karma is a bitch.
Sljedece sto im je meta tamo su kontracepcijska sredstva. Broj rodenih je svake godine sve manji, nema vise bijele novorodencadi za posvojiti itd. Svasta se tamo iza brda valja."

Jeste gledali Sluškinjine priče? I vele Talibanski šerijat je fuj! Aha' tog u bjelačkom svijetu nema. Ma' govna bijela' muška! Da oni krvare' da ih klistiraju pred porođaj' da čedo' nose' 9 mjeseci' da im noge otiču' da ne mogu pertle zavezati' maaa.Dečki sorry' al vaši prestavnici' koji vode ovaj svijet su..." meštri sviji hulja" onooo GOVNA! Dementna' nemoćna jer im se više ne diže! Đizus!

I budimo iskreni' u svim povjesnim previranjima' tko je najebao..žene i djeca!

Vrli' bjelački ' muški SVIJET!!

Riga mi se!

Pa opet' naivne li mene' vjerujem u Anđele!

Toliko se bojim za moju unučucu' jer NIŠTA nije NORMALNO!

A što vidiš " kod susjeda' čekaj i kid sebe"

- 21:07 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.06.2022.

"povjesni" događaj


Morala sam ovo nakeljit na blog. Naime' nakon 15 i više godina' dame i gospodo - ja sam napravila tortu hahahahaha. Uživajte!

PS. Ovi moji koji su je u čas smazali' rekli su da je odlična. Ja' pak' kako slatko ne volim' nisam ni probala. Vjerujem im' jer nisu ostavili ni mrvičak



- 11:46 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 04.06.2022.

Leptir i Anđeo!


Ono' kad leptir sleti na Anđela! Moju ćeru!



- 13:58 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.06.2022.

Štrajk!

Rekao mi je suprug - Ti si ko njemačka željezica' ko njihov javni prijevovz' točna' organizirana' ' sva šljakaš u sekundu..ali kad se oštetiš' kad si u štrajku...kaos!
E pa Kaos je.
U štrajku sam!
Na SVIM područjima!
ŠTRAJK!

- 19:59 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi