srijeda, 11.05.2022.

MOJA unuka!

7- og svibnja imala je točno 10 mjeseci.! I ne' ne zna još pisati i čitati' nit govori tečno 5 jezika' ali sama jede' puže brzinom svjetlosti' diže se uz stolice i kauče' ima 6 zubića.
Kad joj nešto zabrane i vele - NE' ne' to ne smiješ' ona vrti glavicom- Ne' ne- i kesara se i gleda ih u oči i pokuša napraviti upravo to što ne smije. Trenutno juriša na cccc utičnice.
Obožava ljuljačke ( baka odma kupila' da u Slavoniji objese na trešnjevo drvo) ' klackalice. Voli bit bosa' kupati se' uživa u hrani ( avokado' riba i bolonjeze NO 1). Temeljita je' prava Slavonka' kimpaklići' djevenice' ono ..šećer.
Uglavnom ' NAŠ ponos! Vidi se da se roditelji maximalno daju' da se s njom bave ( sin i snaja) da je jedno' sretno' zadovoljno'pametno dijete. I ne mogu dočekat' da ju izgnjavim' izdropim da se kratka' al neprocjenjiva' četiri dana bavim s njom.
Međutim' moja snajica' liječnica' počinje raditi u kolovozu i sad...što s Anđelom- Sašenjkom? Jaslice' privatni aranžman ' baka servis ( ja ne mogu)? Složeno jer moja snaja' išla je 22 god. u školu' specijalizacije' da bi bila SAMO majka. Niti moj sin' ne može dati otkaz' biti sa Sunašcem
jer' JA znam s jednom plaćom u HR' ne može se živjeti' možda' preživljavati. Beskrajno mi je teško i žao' što ne mogu pomoći!
Upravo sam dobila dopis od Mirovinskog' da u mirovinu mogu 31.10. 2027' još' 5' 5 godina.

Nije mi.jasno' svi baljezgaju' serendaju o natalitetu' a NITKO ništa ne radi po tom pitanju. Jaslice i vrtići u firmama' jer smiren roditelj je zadovoljan radnik??? Alo poslodavci? Alo državo' jel ne shvaćate' da je čovjek' najvrijedniji resurs' svake države. Aloo' hodu za život' licemjerni' jer vas ni briga' što je s djetetom' poslije rođenja.?! Alo sve' ništ koristi institucije' udruge. ALOOOOO!!!!
Ne znam' što će moja djeca' o svom djetetu odlučit( jer su sami' NITKO im ne želi pomoći'- odluka je samo njihova) ali moja unuka je zvijezda sjajna.
I prva riječ koju je izgovorila je bila BUBA!
Ljubim moje sunce' malo i jedva čekam susret. Za to živim' zbog NJE mi ništa nije teško.

- 17:20 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi