nedjelja, 08.05.2022.

Ljepota!

Lijepo je u oku ( il u sluhu)promatrača!
A ja volim lijepo! Prirodi' šumama' jezerima' moru' brdima' planinama' rijekama' slapovima' rascvjetanim livadama' suncu na smiraju' ptičjem pjevu' nema se što prigovoriti' od samog pogleda i osluha na tu ljepotu - zastane dah i znaš da si živ - bar ja!
Umjetnost je ' bar za mene' inačica istog.
Glazba' slikarstvo' književnost' teatar' kinematografija' kiparstvo' stripovi!
Ne mogu Vam opisati moj ushit' sreću'kad kupim novu knjigu' kad zagnjurim nos u nju' a ona miri novim' neotkrivenim.
Kad kupim sliku' objesim je na zid' a ona mi pripovjeda' prede priču! E svr...m!
Glazba' ejjj ne bi mogla živjet bez nje. Volim rock& roll' hevy metal' al i klasičnu glazbu. Kad jutrom krenem na posao' AC/DC moj najbolji prijatelj' moj guru!
Najbolja serija' ikad Walking dead' zbog psigologije' nas ljudi ( Zombiji samo..scenografija).
Najbolji film ( ovi) ikad - 8- i putnik!
Strip- Srebrni letač!

Teatar - Ero s onoga svijeta - na Zrinjevcu! Bosih nogu na travi ' s pivom' masnim hanburberom' pod zvijezdanim nebom' s njim! Neprocjenjivo!

Najbolji rock koncert ikad - Metalica na Hipodromu' dok je kiša lijevala' a mi bili u blatu' kakog nema ni u Slavoniji i nalijevali se šljivom' da ne bi upalu pluća dobili.
Ljepota je svagdje oko nas! Bila blatna' čipkasta' travna' wte!
Volim lijepo' drugačije' Moje' lijepo!

- 23:01 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi