četvrtak, 13.01.2022.

Sreća????

Ne znam kako Vama' al meni Nova' još neokaljana super počela.

Nakon 12 godina sudovanja dobila sam spor( iskreno' bila i zaboravila na njeg). Wau pobjeda pravosuđa' sam 12 godinica! Najpravomoćniju' prošla sve instance ( sam Salzurg nije).E sad dal ću se ja ištaaa materijalno okoristiti ne znam. Al nije mi ni bitno' nama ovnovima je bitno samo ono kad smo u pravu' a u pravu smo uvijek!!! Mhhhh' sad kad zbrojim sve novce koje sam dala odvjetniku' procjeniteljima' svim kvazi stručnjacima ..plače mi se' al neć. Imam papir di piše s hrvatskim grbom - Ja sam u pravu! Pirova pobjeda? Budem vidla.

Nakon dvije godine' uspjela sam izrealizirati ovdje u tuđini' jedan projekt - sama' bez odvjetnika' prevoditelja' bez " stručnjaka" Sama' iduć od institucije do institucije koje su ovdje servis građana' poreznih obveznika' pa znao jezik il ne' a ja sam takooo dobra u pantomimi. Najslađe su mi takve pobjede! Strpljivost mi nije baš vrlina' al kod ovakvih' izazovnih ( ja izazove obožavam' cijeli svoj život sam " posvetila" izazovima) stvari' strpljiva sam ko Job.

Jučer pred kraj radne smjene ( druge' abend dinst)jeo mi se Giros sa svim' jer sam poguzija i gurman i kad mi je nešto bitno ja sam ko buldožer. Naime' od jučer' ovdje u ugostiteljstvu nove mjere ( jebale ih' da ih jebale' svi gase požar..benzinom) pa samo oni s boosterom' - mogu mirno' sjediti' objedovati ko ljudi' oni s dvije doze' poluljudi' mogu uć u restoran samo s PCR testom ( koji btw košta 70 ojra' brzi je 0 ojra i na svakom ćošku moš se testirat' u šatoru' u kontejneru' na kiosku' svaki 100 m' čekam sam nekog dooobroog poduzetnika koji će izumit samoposlužne testomate)
. Nama neljudima' necijepljenima' "opasnima" za popizdit ( a ja se SVAKI dan testiram 2×) ulaz - ZABRANJEN! Ćuko.može u restoran' ja NEEEE! Ali kad je meni nešto na umu - glavom kroz zid. Jedva sam se uspjela autom uguzat na snijegom neoćišćeno parkiralište ( netko bi i odustao' al ja ovnuša - ne' guz- guz' mic- mic i uguzeljala sam auto na brucu izmeđ dva auta hehehe) Ko jegulja sam se provukla kraj Covid redara' ( kurčeve ja potvde nemam' sam 2 neg testa)koji se svađao s nekim Nijemcima.
Naručim ja' naklatim se ko kauboj na šank' gledam okolo' svi žvaljakaju' uživaju u dobroj hrani' smiju se' onak srce mi puno normalne' ljudske atmosfere...
kaaad racija. Uđoš dva policijota' mlada' brkata' bradata i od stola do stola' ovim ljudovima..tražit potvde. Nas stajače s maskama' kapetinama ( bemti falile mi samo naočale i puca ..kaka sam zakrabuljena bila' neb me ni moj.Tihić prepozno) ne traže ništa ?????
Pokupim ja brže- bolje svoju narudzbu i krenem k vratima! Otvori men vrata' jedan od policijota- ja se zahvali' velim kakav je đentlmen - e jebote kad je frka tak znam..s..t- i još mu poželi sve dobro' i rečem mu - kako mi je drago- da tako revnosno brinu o zdravlju i sigurnosti ( blja i povrać' gadila sam se sama sebi) I on men' poželi svakog dobra.
Ja trkom do auta' i opet mic- mic' guz- guz jeedva se izguzelja iz snježine!

Vozim ja dalje' do zadnjeg klijenta' i dođem do jednog zajebanog raskrižja ' te tramvaj' te bus' te semafora miljun na 100 m ( a Giros miriši' men krulje crijeva i ne volim kasniti!!!!) i ispred mene na semaforu neka' sorry dame vozačice' glupača ( oni SVI gase vozila kad stanu..alooo 1 minuta bez ispušnih plinova' spasit će' uz sva ostala sranja koje joj radimo' Majčicu Zemlju' oće PM) sva se uzjebala i nikako krenut. Ja trubim' i ajd konačno krenu' ja brzo za njom! Kad evo ni- nu- ni ' policijski auto' signalizira da JA stanem ( glupača s e odvezla' normalno' ko će najebat neg JA). I zaustavim se' brzo brnjicu na lice' još brže svee dokumente' otvorim prozor i opeeet prilazi mi bradati policijot ( u doba moje mladosti SVA milicija je bila obrijana i " glatka??? ) i ja ' na svom " perfektnom" njemačkom' ko da sam " rođena Njemica" ma maunu-
- Oprostite' što sam napravila? I pružam dokumente ( kilu).
On.- prošli ste na crvenom' uzimajuć tu kilu papirusina!
Ja - mislim da je bilo žuto' al ako Vi kažete da je bilo crveno OK' pogriješila sam' nadam se da nisam nikog ugrozila. I još se ispriča zbog svog slabog njemačkog i velim mu' da sam prije 4 godine' došla iz HR i da sam' eto do sad bila sva po PS- u. Da mi je ovo PRVI put da me policija zaustavlja i još se jednom' za svaki slučaj ispriča ( starost- mudrost????)
On odgovori na hrvatskom????? - Nije Vam njemački loš' al pričekaj' ( nema Vi) da Te provjerim.
I ode u svoj auto i evo njeg za par minuta ( glupi Giros miriši' men krulje crijeva i mislim si - e jebena sreća' sad će me iz DE isćerat) i veli - Kazna je za ovo 150 ojra' a za Te danas 0!
Men oči ispadoše ( ništ drugo ni' ni moglo kad sam sva zakrabuljena ko " lopov" i velim.- Štaaa? Da nije glupe Corone sad bi Vas izljubila ko sina! Fala' fala ijujuju-
I veli On ' njegovi su iz Like' on se tu rodio i pita me kać za HR.
Velim oko Uskrsa' tad će mi se unuka prva' krstiti!
On - svakog dobra poželi i veli - Bako pazi na crveno' a ja imam sina od 2 god.pa možda??!!! Da možda' svijet je globalno selo!Fala Ličan moj' imate rakiju dobru ko mi Slavonci!!!

Danas sam.bila na kontroli kod ortopedice - naše' rođene u Novom.Sadu ( tu smo svi " naši" i konačno govorimo jednim jezikom- njemačkim hahaha).
Kao prvo nije mogla vjerovat kolko godina imam! Pitala me kojim se sportom bavim ' jel plešem jer imam noge ko Tina Tarner. UZV' rengen kukova ( bemti skoro.sam proplakala' kad su me rasčerečili u meni nepoznatoj Kama- Sutra pozi). Sve u svemu' dobi fizoterapije
s elektrošokovima. Mogu dalje rmbat do 100- te.

Al najsretnije mi što sam se sa sinom odsvađala! Možda sam zbog sveg tog' i bila bolesna???

Do kad će moja sreća trajati' ne znam! Al sretno uživam u sreći! Tako je rijetka i dragocjena. Ko biseri- neprocjenjiva!

O ostalom' mobingu na poslu zbog necjepljenja' o tome da su mi ko ljudskom biću('ta ja sam " kriminalka" građanka 5- og reda') zabranjeni SVI kulturni' gastronomski doživljaji ( Giros bio prefin hehehe)' kupovine jebenih čizama - NEĆU.

Konačno' ůživam u ovom. Dokle traje- traje! Ijujujuju

- 20:20 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi