petak, 24.12.2021.

U to vrijeme godišta...

Badnja je večer.
" Nad krovovima svira tišina" ( volim ovaj Bajagin stih) Sve sam lampice popalila' sva ćopava' sve ukrasila' blagdansko jela skuhala s iznimnom radošću' jer ovo je PRVI put nakon šest godina' da suprug i ja ne radimo na Božić! Da smo " doma" jer OVDJE sad 'dom naš. Samo nas dva' ostatak družine naše ljubljene je u domovini. " Vidjet "ćemo se nakon polnoćke.
.
On se pobrinio za kolače ( kupio ih 6 vrsta') jer zna kolko ja ne samo mrzim peć kolače' nego ih nit jedem
Hahaha kupio ih za sebe' a ipak što je blagdanski stol bez slatkog.

Prošle godine' sin nam je javio na Badnjak da postat ćemo baka i dida i ja sam toliko vrištala' skakala' plakala' smijala se ..euforično' ko najluđa baba' da nam je Božić došla čestitat - policija! Komšije su čule' ludilo u stanu' i odma zvali plavce. Dečko i djevojka u plavom' otišli su s punom.tacnom kolača' a ja sam' sutra' kucala na sva sudsjedska vrata' objasnila im ( ha skačući' i dalje euforično) zašto sam " poludila"! Ja osjećaje sreće ne mogu zadržati' " bacam" ih ko konfete. S tugom je pak drugačije - zadržim ih u sebi jer JA nikad nemam probleme' samo izazove!

Ove godine' eto Unučica' moja buhtlica' moj tenkić temeljiti 'ima skoro 6 mjeseci. Bučna je ( ha žensko) voli papati' spavati baš ( uspavljuju je sa zvukom hahaha usisivača) i ne mogu dočekati' kad ću je opet vidjeti i pričati s njom- uživo. Tek u lipnju!

Badnjak je.
Mira i spokoja želim SVIMA! Čestit Božić i Sretna Nova. Ova " stara" pomahnitala' bila je grozna' bila je lijepa. Bila je ko i život sam - koktel svega.
Drž te mi se' ja sam danas provela baš jedan' miran' lagan i nadasve radostan dan.
Badnjak je' a iznad krovova' svira...spokoj!

A nas dva veterana' uz titraj svijeća' blinkanje lampica' božićne glazbe' idemo objedovati - On pastrmku s bademima' ja dagnje i škampe na bilo!

Na dobro Vam ( i onima kojima nije).došla Badnja večer!

- 17:04 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi