utorak, 21.12.2021.

Oprost?!?!?!

"Lakše je oprostiti neprijatelju, nego prijatelju."

 William Blake

Vrijeme je svijetla' rođenja' svih pozitivnih misli' opraštanja' vrijeme dobrih djela ( ako ih tijekom godine nismo činili)

I zašto sam Ja svim svojim neprijateljima SVE oprostila' s prijateljima ( bivšim) sam na vazi' a krvi svojoj NE MOGU NIKAKO.

S neprijateljima sam' načisto! Ne vole me' mrze me' bombardiraju me' tračevima' objedama' pravim granatama. Oni nisu nikad nisu bili pozvani objedovati za mojim stolom'osim što su ga' prognavši me - prisvojili!
Prijatelji pak' pozivani su na objede' pripremljene s ljubavlju' dijeli su moju intimu. Ispovjedah im se' novaca posudih' komadić svog srca im' nepovratno dadoh.
I kad su Vam puna leđa ožiljaka od " noževa" koji su prijatelji zabili' a neprijatelji "tek "MI kuću srušili' oteli sve' pitam se. Zašto?
Jedino krvi svojoj' ne mogu oprostiti' sve prevare' svo glumatanje ( dok su me trebali) izdaje' prenemaganje ( dugo mi je trebalo..jer ONI su MOJI)

I znam da' oprosti treba' ! Neprijateljima jesam ( nisu znali što čine???) Prijatelji' bivši su znali! A krv moja? Oni su me znali u dušu' i i i i iskoristli su me i sažvakali i ispljunuli' raknuli me ...u kaljužu' sveg onog' što dobro učinih' za njih' ' blatom moj oprost' zaprljaše!

Oprost? Kako to gordo zvuči' a ja sam "tek" povrijeđen čovjek! Čovjek...nisam Bog!

- 21:12 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi