subota, 23.10.2021.

Ja' dal to' uopće postoji???

Nakon mog posta o mojim muškima' koji sam btw objavila i na FB- u' SVI moji muški su se do jednog 'digli na sve četiri' dokazujuć mi ..da ja sam ta..koja ih javno proziva' koja je u krivu' koja je " razmažena" njihovom brigom' suosjećanjem etc.etc..

Sloboda riječi! Što je to? Napisati vlastiti stav o bilo čemu i suočiti se s posljedicama. Svaki teks' ako je dobar' izazvat će ili dobre ili negativne reakcije! Moj je' o njima' mojima muškima' izazvao negativne' al su svi do jednog reagirali..što je meni bio i cilj.

Život je bujica' muljava "voda' koja te brzacima nosi' koliko god netko mislio da je može kontrolirati' puna slapova' kaskada' virova' vrtloga' vodopada' pa il isplivaš il se utopiš. Ako isplivaš' ponekad imaš neki natruli panj' ko otok' odahnut' odmorit se' dok te životne struje' opet ne povuku' a naplavina spasonosna' ode' nekom drugom. Ja sam samo tražila ruku' mušku koja će me izvući i predah mi pružiti!

Pokušala sam bezupješno' osim svom sinu ( njega sam ipak ja odgojila i koji je i sam postao roditelj' pa ko ..razumije)' objasniti svima ostalima' mojim voljenim muškima' u čem je nastao kuršlus.

Problem je' što me' svi ostali ONI' uzimaju zdravo za gotovo' ' što u meni ne vide čovjeka' nego' kći' suprugu' sestru' koja im je..eto život olakšala i koja mora biti sretna što ih ima..i koja svoj cijeli život mora služiti' jer za to se " rodila".

Utopljen Ja u mnoštvu mojih NAS traži zraka jer ugušit ću se' zanavijek' utopit ću se!

Triptihom živim' stvarnost je za sve MOJE kojima se dajem 100%' pisanom riječju bavim se samo sobom' mojim osjećajima' mojim viđenjem svijeta' mojim radostima' tugama i zadnji..moji snovi' na čekanju' obješeni o klin' prašnjavi' od kojih' do sad nisam ostvarila ni jedan..a imam samo još' 10 dobrih( možda' ak ne završim na dijalizi) jebenih godina!

- 19:08 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi