nedjelja, 17.10.2021.

Dečki' sorry

Što je zajedničko muškarcima?
To što su muški' rođeni s visuljkom i obožavani od majke' ' obitelji ( eee rodio se sin' nije dite' eee) okoline' društva.
Ja imam svoja 4 muška' oca' brata' supruga i sina i svi su ko pergamentom' preslikani!
Moj otac' zadrti Slavonac s bosanskim genima ( koje pljuje i odriče ih se' a majka mu' moja baka bila bosanka) dok mi se brat nije rodio' uvijek mi je govorio sine! Onda je prestao' jer ima nasl jednika i ja postado ćera. Bila sam totalno zbunjena i htjela mu dokazat da sam ja njegov " sin" šišajuć se na kratko' ' odjevajuć se ko muško' radeći ko 2 muška! I bila sam divlja' " muška" samo da mi On opet kaže - Sine moj" I crvenio se zbog me' imo problema s Partijom. A ja sam onda' ko i sad čekala' samo da mi kaže - Volim te' posebna si' ponosim se s tobom. Još čekam' a" tek " mi je 60.

Moj brat'cetr godine mlađi' ko moje prvo dijete' kojem sam bila druga mati ( jer naša je' nažalost bila bolesna i stalno u bolnici) kog sam branila od sileđija' kom sam išla na roditeljske ( otac uvijek zauzet) sad me ni ne zove i pita - Sestro kako si? Ja neću' on je mlađi i..maa tužno!

Moj suprug' netko zbog kog bi ubila' ljubav mog života' moj prvi' jedini i zadnji' otac moje djece' toliko puta me zatajio' izdao' slagao i ja' žensko tupasto' zaljubljeno' prešla preko svega' u ime naše djece i moje bezgranične ljubavi! Granica između ljubavi i odlaska je vrlo tanka! I rekla sam mu u prvom mjesecu' našeg braka' ti mi trebaš' zbog dvije stvari' ostalo ' mogu sama. I mogu' dokazala sam. Možda' ako mi' konačno' pokloni cvijeće..možda sve preispitam!

Moj sin' s problemom disleksije' kog sam 10 godina vozila u ZG ( u našem rodnom gradu' u školi' ON je bio lijen' nezainteresiran bla' bla' fala SVIM " stručnim osobama" ljenguzama i niš korist " stručnjacima") kod privatnog logopeda''( plaćala' i ni mi žao)kom sam čitala lektire' pomagala u učenju da danas postane pravi' vrijedan' samopuzdan čovjek. I onda dožim' da me moj sin' ko glomazni otpad' istrpa na Bus stanici u ZG' s prtljagom' dok kiša je padala i dok sam teglila svoj ogromni kofer za put u pizdu materinu' pomislila sam samo -
Fala sine!
I što je zajedničko muškarcima? Misle da su Bogom dani! I dont think soo!
Fala Bogu' Svemiru' ja imam UNUKU!

I dečki' SVI' sorry' al ' što sam starija' sve manje poštovanja imam za Vas!

Jer uz sve moje muške - Ja sam Pale' sam na svijetu!

- 17:56 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi