nedjelja, 12.09.2021.

Odlazak



Otišla sam i neću se vratiti'
gdje vode su mrzle i grimizne'
gdje snjezi zeleni na kokice mirišu'
gdje vrutak vrtloži otpalu suhu' a još uvijek ukovrčanu paprat.
Otišla sam tamo gdje stopala mahovinom će mi obrasti' a suzu ću u zvijezdu pretvoriti.

I stope moje' u krhkom pijesku' vali izbrisat neće!

- 15:34 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 04.09.2021.

Pozdrav od bake



Koja konačno nije naopaka! Pozzz Vam šaljem' a ja odooooooo!

- 08:07 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 03.09.2021.

memento



Zaronio je svoje narađasto lice u morske dubine,
u susret mu veselo dotrče valovi,oplahuju njegove punačke obraze,On, zagrli ih i posrebri.
Obala,stijenje,kamene gromade zavodljivo i besramno prepuštaju svoju vrelu kožu njegovim hladnim smirujućim prstima.
Vjetar izljubi moje znojno lice,u svakoj kapljici ostavi slutnju mojih snova, onih pokopanih,onih na čekanju i onih budućih tek učahurenih.
Spokojna sam, kako samo volim ovo doba kad na nebu vidim samo crno jedro noći i tanjušnu prugicu ružičastog,kad slutim jedrlicu,koju vidim tek kad obrisi uplove u mjesečevo srebro.
Na rame mi doleprša bijelo pero,i zatvorim oči.Ovo je doba anđela, smiraj.Anđeo mi mahne,Luna namigne, a moj dragi mazno pozove me.
Spokojna sam i fluidna i ulazim u sobu samo mjesečinom ogrnuta.Stresem i mjesečinu.
Sreća mi poploči zadnje korake do njegovog zagrljaja.

- 12:27 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.09.2021.

Ljubav???

Ne znam ja pisat' stihove ljubavne'
možda bi i znala pisat da iz mene ljubav..istekne..

Al ne ističe' gomila se' taloži se poput sedre'
krhka' a moćna' ta slapovi' nemoći' 'jurišanje na vjetrenjače'' briga' pitanja bez odgovora' svake nenormalnost u ovom novom " vrlom dobu" gdje je jedino zora i sumrak' normalno' se prelijevaju prek nje.

Imam taj oklop' ljubavni. I što god bilo' ne skidam ga.

Ja ljubav' ljubim.

- 19:50 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi