srijeda, 25.08.2021.

Bitanga i prinzeza



Ni danas' skoro 50 godina ne znam' tko je u ovoj priči bio bitanga' a tko prinzeza?!

U gimnaziji bila je moja najbolja prijateljica. Zajedno smo stanovale' u stanovima njenih roditelja' dvije godine' na faksu. I ' sad' kad razmišljam' nije mi jasno što je to bilo' pa smo nas dvije bile frendice' sve dok nismo.

Ona je bila sve ono što ja nisam. Soficitirana iz imućne obitelji' jedinica( otac advokat' majka radila na sudu) duga plava kosa' bunde' tokice' parfemi s cijenom' koja je meni bila dovoljna za platit stan i živjet cijeli mjesec. Svirala je klavir' a ja sam jedno 4 godine plesala po njenom' jer me fascinirala.

Ja sam pak' nosila iznošenu odjeću' šišala se kratko' dezodoransom kupljenog na akciji' sam se mirišala' slušala rock' čitala do besvjesti i gledala nju ko Božicu' sretna što je imam.

I onda je treskom pala' s pijedestala koji sam joj od obožavanja izgradila. Treskom i spoznala sam' da' je zapravo Ona mene trebala' sakriti svu svoju ispraznost' jer ambalaža joj je bila bitna.
Ja sam joj bila' samo alibij i " iznošena odjeća". Ugodna' praktična' za poslije pod obrisati.

On je bio seljačko- radničko dijete' al s egom bonvivana' visok' taman' slatkorječiv' i Ona je na tog lika - pala? Ili joj je ko " crnoj udovici" bio trofej. Još uvijek važem!
Švercao je' imao lovu' dobar ukus u odvijenju i bio zločesti dečko' koji je mojoj prijateljici - svetici' bio intrigantan i tako drugačiji' uzbudljiv' njena suprotnost.

I počeli su vezu' ja sam je ( tako ozbiljna i povjeljiva osoba) pokrivala kod roditelja. Glupača' sve do jednom' kad su se posvađali' a On došao u stan' a Ona se sakrila u ormar- jer ga nije htjela vidjeti. I tko je sve' polizo' sredio - JA. Glupača! Sutradan su se pomirili' ona mu sve rekla i otišli zajedno u Beč. Tu veče dolazi njen otac tražit je i pita mene - Di je Vesna?-
Ja lažem' muljam' za nju' velim - pa otišla je s faksom...u pizdu materinu. On ' hladan odvjetnik' nimalo očinski lik - Veli mi - lažeš' spakuj se i goni se iz stana! - I ja u 23 sata' ' spakujem se' ( jeku ispitnih rokova) i na tramvaj. Nazovem s govornice' mog dragog u Dom ( sadašnji suprug) i velim dolazim ti- istjerana sam iz " raja".
Al kako to biva' kad se jedna vrata ( fala Bogu zatvore) druga se otvore. Sutradan' ja na faksu pričam' mojoj kolegici' što mi se dogodilo - i Ona veli - dođi k meni stanovati' je podrumska je soba' al veeliika.
(Ta kolegica' je moja trostruka kuma danas' i preko 40 godina smo si super' a ja sam diplomirala' zbog nje u roku)

Nakon tri dana' slučajno na tramvajskoj stanici naletim na Vesnu i priđem joj sva brižna' s milijun pitanja' a Ona me napiči urlajuči - Ti si kriva' TI 'za SVE! I uđe u tramvaj!

On i Ona nisu ostali zajedno. Ja i On i moja kuma Branka i naše obitelji'jesmo!

I nakon 50 godina' ne znam' tko je u ovoj priči bitanga' a tko prinzeza?!

- 17:46 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi