petak, 30.04.2021.

Kad čovjećuljci umisle da su Bog

...dogodi se u pravo ovo, što se događa! Drkajuju s virusom prehlade koji postoji već dugo, pa ga " poboljšalju" ne mareć za mutacije. Okrive jadnog šišmiša. Go virus go! Pa naprave, ajme meni, zametek gorile i čovjeka, wau, pa neka vrla umjetnica ( nagrađivana )zamrzne svoje jajne stanice koje želi oploditi sjemenom psa, pa druga umjetnica zakolje kokoš na pozornici u šlafroku sa sisama dokoljenkama na izvolte. Kolko ima rodova? A ja ovaka , stara i "zatucana" znam samo dva - muško i žensko, ostalo..nek im Bog il medicina pomogne.
Ja sam majka, rodih ih i odgojih i napravi prave ljude od njih. Ja nisam roditelj 1 il 2 il 3. Ja sam majka!!! Jedna jedna , moje djece!
Imam previše godina, i u životu sam prošla Kalvariju i bljuje mi se od ovog novog " normalnog"
Pitam samo sve ove čovječuljke koji su si umislili da su Bog - imate li Vi djecu, najsvijetlije u ovom svijetu? Mislite li da ih možete zaštiti? Jer bumerang se vraća , ako niste znali!


Lijepi pozzz svima! Drž te se!

- 20:33 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi