petak, 09.04.2021.

čekam unučicu!

Iz pepela zgaslog vulkana,
zaiskrila maloj vili krila,
meka kao pjena vala,
svjetlucava kao suzica jednoroga- mala,
najšarenija duga sve joj boje dala,
a zvjezdana prašina rubove poprskala.

I vilinski je u svom vilinskom svijetu živjela,
al najradosnija je bila kad je
s ruba svog vilinskog svijeta kroz čarobni oblutak,
igru zemaljske dječice motrila.

I tad je ugledala nju,
Djevojčicu s očima košute, tužnu, samu
koja ne upozna nikad svoju mamu.

I te noći, po najsjajnijoj mjesečini,
začarobira vila magične čini.
Odpadoše joj krila,da bi njima
jastuk ,Djevojčice malešne, napunila,
kad glavicu zabrinutu na njega polegne
sanjajući najbajkovitije snove,
nikad,al baš nikad više, srdašce njeno
tuga,suzama ne dotakne.

I kad god vas osunčaju smjeha praporci,
i poškakljaju na vrh nosića, sunca zračci -
Znaj da ti si sretnik taj,
zbog kog se jedna dobra vila odrekla
najdragocjenijeg što je imala
- Svojih krila!

Pozzz od buduće babe, najljepše "titule" na svijetu! Drž te mi se, Danas sam pink! Konačno otoplilo jeeee!

- 12:41 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi