srijeda, 07.11.2018.

alan ford -CRO live

Nekidan sam pročitala na nekom našem portalu da nam je birokracija predzadnja na svijetu, iza nas je samo Venecula, a danas sam se KONČNO osvjedočila da je tome tako, naime moj sin prikuplja papirologiju za posao i gdje je zapelo, moje dijete koje je rođeno u HR, išlo u vrtić, završilo osnovnu, srednju školu, faks i sad treba magistrirati u HRVATSKOJ ne može izvaditi DOMOVNICU jer NIJE u matici državljana.Šta je to?Rodio se u šatlu, u džungli, nikad prije nisam vadila domovnicu za njega ( a jesam svaki put pri upisu u neku instituciju).Aloooo!
Doduše, prošle godine je moj suprug, nadobudno vjerujući još, naivno ( ja sam već bila otišla za Dojčland) da može u HR nešto stvoriti iznova i tražio je neka sredstva od HZZ-a za samozapošljavanje i trebao je donijeti, uz ostalu dokumentaciju i potvrdu iz Javnog zdravstva da je invalid i gle sprajza, HRVI od 93. nije u matici invalidnih osoba.Alooo, o njegovim nemogućnostima dobijanja fizikalne terapije, toplica,eventualne mirovine niti neću, jer ću se izbljuvat.
Ovdje sam već godinu i pol, počinjući četvrti put ispočetka, i nisam se uzrujala tako žestoko, kao danas kad mi je moj podrumaš (dijete rođeno 91. pod granatama u podrumu) javilo koje probleme ima.Došlo mi je da sjednem na bus i SVE ih razbucam i sjeram u tri mile.....
Ja sam nakon skoro 30 godina, fajta za minotaurima birokratskih labirinata,borbe s vjetrenjačama, istakla bijelu zastavu i otišla i divim se svima koji su ostali, duboki naklon, kao i mom djetetu koje je odlučilo ostati . I ON ne može izvaditi domovnici(jer je neki neradnički ćato to eto propustio napraviti)e tuugoo pregolema.Moj sin nit je papir, niti broj, a ONI se zajebavaju s njegovim životom, jer mogu, jer ih nitko ne kontrolira jer su SVETA KRAVA - antačbls.Fuuuuj.E
I nije mi jasno, kako se država lako odriče ovog najvrijednijeg resursa kojeg ima - školovanog , pravog i izgrađenog čovjeka.
Znam da ja kao nikaki top, omiljeni, popularni ili šta ti ja znam bloger, neću biti pročitana niti komentirana (još mi je nick - križar), ali da ovo nisam napisala CRKLA bih, jer ne mogu pomoći jedinoj dragocjenost koju imam.

- 21:17 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi