Prije dva mjeseca cijelu Hrvatsku je potresla vijest da je Z.M., tadašnji izvršni presjednik Dinama, smješten u Dom za svemoćne, koji se nalazi u okolici Zagreba i prostire na nekoliko četvornih kilometara i zapošljava nekoliko stotina dobro plaćenih djelatnika raznih profesija – glazbenici, arhitekti, medicinari, sportaši, svećenici, novinari, pripadnici tajnih službi su tek neke od njih. Kolika je cijena mjesečnog smještaja u Dom je strogo čuvana poslovna tajna, a priča se da je Dom u stvari grad, pa čak i država, u malom.
I zato nije čudno da nam je trebalo nekoliko tjedana da ishodimo dozvolu za posjetu domu, a morali smo proći i predavanje sa detaljnim uputama kako da se ponašamo u susretu sa štićenicima Doma. Ali sve je to vijedilo truda, jer napokon smo tu, u Domu za svemoćne, a vjerujemo da će vas naš prilog neće ostaviti ravnodušnima.
Na samom početku naše posjete u jednoj od najomiljenijih kavana u Domu zatekli smo dva velika prijatelja M.B. i Ž.K. u ugodnom ćaskanju uz jutarnju kavicu. Obojica su prije odlaska u dom bili gradonačelnici i sa neskrivenim oduševljenjem nam govore kako se osjećaju bolje nego ikada. Objašnjavaju nam sa žarom u očima projekte na kojima trenutno rade (fontane u cijelom prstenu oko Doma, te veliki križ koji će biti vidljiv kilometrima daleko od Doma), kojima za razliku od vanjskog svijeta ovdje niko ne prigovara, i posebno ističu odličnu suradnju sa domskim Uredom za prostorno planiranje. Na pitanje da li im ipak nešto nedostaje iz svijeta koji su zauvijek ostavili za sobom, M.B. odgovara da mu najviše nedostaje Sljeme i žali što nešto slično ne postoji u Domu, ali da će se založiti da se na tome poradi. Ž.K. nam odgovara da mu nedostaju brza vožnja i more, ali da skroman kakav je ipak više cijeni mir koji je ovdje pronašao.
Vodeći nas sljedećem štićeniku naša voditeljica nam objašnjava kako je sve prilagođenjo štićenicima i kako zaposlenici dobro znaju sve o njima tj. kako da se ponašaju tako da se osjećaju bolje nego dok su živjeli u vanjskom svijetu. Kako nam kaže voditeljica, naš idući štićenik je najpopularniji u cijelom domu, to je I.J., skladatelj i bivši predsjednik republike. Tihim i smirenim glasom nam priča kako će uskoro u domskoj koncertnoj dvorani biti održan koncert na kom će biti izvođene njegove skladbe. Posebno ističe da ovdje sa medijima nema nikakvih problema, a ima i jako dobre odnose sa V.Dž., izdavačem jednog manjinskog tjednika.
Pri kraju našeg posjeta dolazimo i do Z.M., osobe koja je bila i razlog naše reportaže. Voditeljica je puna hvale za njega i kaže da je ovdje potpuno druga osoba, te da u ova dva mjeseca, koliko je u Domu, nije napravio niti jedan incident, za što najviše zasluga imaju medijski djelatnici zaposleni u domu, koji mu ne postavljaju nezgodna pitanja, a nema nikakvih problema ni sa raznoraznim inspekcijama. Z.M. je predsjednik domskog nogometnog kluba, u kome igraju nekadašnji igrači iz HNL-a, sada djelatnici Doma za svemoćne. Z.M. se upravo sprema otići u posjet T.K., predsjedniku domskog košarkaškog kluba te šefu domskih tajnih službi, koji je ponosan na kolekciju dosjea koje posjeduje, te ih rado i neumorno pokazuje svima koji ga ovdje posjete. No, vrijeme za naš posjet je isticalo te ga nismo stigli obići.
Na putu prema izlazu razmišljala sam kako bih i ja željela postati štićenica ove ustanove i u šali, a znamo da u svakoj šali ima i zrno istine, sam pitala našu voditeljicu da li je popunjeno mjesto glavne urednice/urednika informativnog programa. Tako su naše zadnje minute posjeta ovoj ustanovi prošle u veselom tonu. Za Pola ure kulture Hloverka Novak Srzić.
Odlično! Uvijek sam govorila da bi nasilnike trebalo odvesti na pusti otok, neka se međusobno glođu. Tako i ove svemoćne. Baš bi nam bilo dobro bez njih, njima doduše, malo lošije bez nas. Bili bi ko buhe bez psa :-)
Lisica Mica • 29.03.2013. u 09:31
neku pustinju gdje mogu napraviti najmanju štetu
Neverin • 29.03.2013. u 20:27
Jadni su ti oni,zatocena savijest kad tad progovori,zar misle da su Spaseni ako zive u tom uzvisenom standsrdu? I Tito je radio podzemne gradove,a skoncso kao i svaki drigi smrtnik.Bolje reci saka ljudske bijede zakljucana u zlatnom kavezu.,,,,a doci ce dan kada ce se cutiti samo plac i dkrgut zubima jer na podljednji sud nitko ne racuna.Btb.
bistre,misli.hr • 29.03.2013. u 21:55
U Zagrebu (a vjerujem i šire) se već nekoliko dana mogu vidjeti plakati za (kako to na njima piše) kulturno-zabavni spektakl godine "Herceg-Bosno srce ponosno", koji će se održati 3.04.2013. u zagrebačkoj Areni. Na portalima se može pročitati da će prvi put na jednom mjestu nastupiti hrvatski estradni izvođači od Neuma do Save, od Vukovara do Prevlake. Za produkciju će se pobrinuti Nikša Bratoš, a voditelj programa je Branko "Lijepom našom“ Uvodić.
Nadalje najavljuje se više od tri sata vrhunskog programa i 20 000 posjetitelja (na jednom mjestu čak i piše baš ovako: 20 000 tisuća posjetitelja?!), a kao točka na i će biti dodjela priznanja "Srce ponosno“ istaknutim pojedincima koji su se svojim radom istaknuli u promociji hrvatske države, njenom boljitku i pomoći hrvatskom narodu u BiH. Kategorije u kojima će se dodijeliti nagrade su: sport, kultura, mediji, glazba, politika, ekonomija, gospodarstvo i humanitarni rad.
Nino Raspudić, Goran Bogdan, Slaven Knezović, Anica Kovač, Niko i Robert Kovač, Damir Škaro, Jerko Leko, Kruno Jurčić, Ivan Krstanović, Zoran Mamić, Dario i Josip Šimić, Marin Čilić,Slavko Goluža i Ćiro Blažević se navode kao osobe koje su dale podršku ovom projektu. Na listi izvođača se nalaze Marko Perković Thompson, Mate Bulić, Krunoslav Kićo Slabinac, Željko Bebek, Ivan Mikulić, Mladen Bodalec, Miroslav Škoro, Sandra Bagarić i još neka meni nepoznata imena.
Ovdje je ključna stvar što kome znači pojam "Herceg-Bosna“. Do devedesetih godina prošlog stoljeća sam pojam "Herceg-Bosna“ imao je isto značenje kao i pojam "Bosna i Hercegovina“, iako je mnogo rjeđe upotrebljavan. Jedan od razloga za njegovu upotrebu vjerujem da je bilo i često izostavljanje Hercegovine i spominjane samo Bosne. Uostalom i nekada i sada mnogi će umjesto Bosna i Hercegovina reći Bosna, za ime države, odnosno nekadašnje republike u SFRJ.
No od devedesetih pojam "Herceg-Bosna“ se veže isključivo, čak bih se usudio reći i jedino, na paradržavnu tvorevinu poznatu kao HZHB (Hrvatska zajednica Herceg-Bosna) ili kao HRHB (Hrvatska republika Herceg-Bosna). Ne znam što gore pobrajinima znači taj pojam ali meni znači sljedeće: koncentracioni logori (Dretelj, Gabela, Heliodrom...), etničko čišćenje (Stolac, Mostar, Vitez, Busovača...), silovanja, rušenje stambenih i vjerskih (uglavnom džamija) objekata, Ahmići, rušenje Starog mosta... Uzore je imala, tu nemam nikakve sumnje, u Republici Srpskoj i NDH. I čedo je dva HDZ-a, bosanskohercegovačkog i hrvatskog. I zato ne čudi da je Marko Perković Thompson, autor pjesama kao što su "Opet će se gusta magla spustiti“ i "Ljutu travu na ljutu ranu“, u “Lijepa li si“ ubacio i stih po kome je nazvan ovaj "kulturno-zabavni spektakl godine".
I kad se već dodjeljuju priznanja nabrojat ću neke zaslužnike za koje bi bila šteta da ostanu bez priznanja. Tako "Srce ponosno“ u kategoriji mediji ne bi smjelo zaobići Smiljka Šagolja i Dijanu Čuljak, a kategorija politika ne bi smjela zaobići Vicu Vukojevića. Vjerujem da će najjača konkurencija biti u kategorijama sport i glazba, ali u to ne bih ulazio. Ivan Aralica svakako zaslužuje dobiti Srce za kategoriju kultura, a vjerujem da će velika gužva biti i u kategorijama ekonomija, gospodarstvo i humanitarni rad. Ova posljednja će nesumnjivo otići u ruke neke crkvene organizacije. Ne znam u koju kategoriju bih je smjestio, ali bez nagrade ne bi nikako smjela ostati ni Višnja "rezervni HVOjni“ Starešina.
I dok će očekivanih 20 000 osoba te noći uživati u spektaklu "Herceg-Bosno srce ponosno", meni jedino preostaje da si priredim alternativne "Melodije Herceg-Bosne“ uz stihove Predraga Lucića i Borisa Dežulovića. Meni tvorevinu zvanu Herceg-Bosna najbolje opisuju pjesme kao što su "Lijepi li su mostarski dušmani“, “Šamar pade na behar na voće“, "Ići mići Ahmići“ i "Stade se cvijeće Rosom kititi“. A iz zadnje nabrojane bih za sami kraj izdvojio stihove:
Niko mi nije tako zavuko,
U rat me nahuško i navuko,
Da mu ja pola Bosne zapalim,
Pa da ja dušmanina zažvalim.
Vidim ja – dobro sam ga spušio,
Vidim ja – nizašta sam rušio,
Vidim ja da sam kurcu svirio –
Ratovo da bih se pomirio.
očekujuća presuda u haagu jadranku prljiću & co. bit će potvrda zločinačke tvorevine herceg bosne uz pomoć rh-a. kad vidim "lijepom našom" i uvodića iz čitluka, ljubuškog, neuma...zamolim tukca da ih sve nabije na nježnik...
turimti • 28.03.2013. u 08:24
odličan, pomalo gorak, nedovoljno (za moj ukus) ciničan tekst o moralnoj nakazi "Herceg-Bosna" i njezinim zločinačkim protagonistima...među pobrojanima ima više i manje krivih, ima intelektualaca (Raspudić) koji su pamet i nesumnjivu pamet stavili u službu promocije zločinačke ideologije i plemenskog klana (klanja)...njihov nikad dosanjan san Banovine Hrvatske u NDH granicama se, istina, nije u potpunosti ostvario, ali se dovoljno i zloćudno ukorijenio (kao tzv. Turski sjeverni Cipar)...maligno tkivo koje ako i ne raste, svojim postojanjem ubija.
Wall na Mjesecu • 28.03.2013. u 10:12
"Sretan sam da mi žena nije Židovka ni Srpkinja", izjavio je Franjo Tuđman na predizbornom skupu u Dubravi u travnju 1990. Nedugo potom HDZ je dobio izbore a Tuđman je postao predsjednik RH.
19 godina kasnije, u emisiji “Nedeljom u 2”, Aleksandar Stanković je u jednom trenutku pitao Željka Keruma, gradonačelnika Splita, da li bi pristao da mu zet bude Srbin. Kerum je odgovorio: “Nikako. Nema šanse, nikad nije bio niti će biti. Tako sam odgojen”.
Kolovoz je ‘95., neposredno nakon Oluje, dok je Vlak slobode stajao u Karlovcu okupljenoj masi na kolodvoru Tuđman je održao govor. U njemu je rekao i sljedeće: “Srbi su neslavno nestali iz ovih krajeva kao da ih nikad nije ni bilo. Ali još ih ima i ovdje kod vas. Od 22 suca u Karlovcu 7 su Srbi".
Ožujak je tekuće godine, Zdravko Mamić se za vrijeme jednog radijskog intervjua okomio na ministra Željka Jovanovića: “On mrzi sve što počinje s hrvatskim, bilo da je to olimpijski odbor, nogometni savez ili nešto treće. On ima krvna zrnca koja mrze sve što je hrvatsko. Već sam govorio da njega kada vidite - ne vidite osmijeh već očnjake iz kojih izlazi krv. On je uvreda za hrvatski mozak… Ja znam da su to možda grube riječi. Zamislite da se čovjek koji je Srbin i nikad nije radio u prosvjeti i sportu, osim što je nešto malo dizao utege, nalazi na čelu ovako važnog ministarstva. On je hrvatomrzac.”
Na to se nastavila Ruža Tomašić (predsjednica nečega što se zove HSP dr. Ante Starčević) na proslavi obljetnice HDZ-a u Slatini izjavivši da je “Hrvatska za Hrvate a da su svi ostali tek gosti.”
Na gore spomenute Tuđmanove izjave bilo je jako malo reakcija (čast naravno izuzecima kao što je to bio npr. Feral). Mamić je prošao neusporedivo gore, priveden je, prenoćio je u pritvoru, od njegove izjave su se ogradili Dinamo, predsjednik HNS-a Davor Šuker, Tomislav Karamarko, reagirali su Zoran Milanović i Ivo Josipović. Milanović je reagiravši na izjavu Tomašićeve između ostalog rekao ovo: “To je zlo, to je neodgovorno, to nije Hrvatska.”
E sad da li to znači da je Hrvatska u odnosu na devedesete postala bolja država ili se tek radi o tome da je puno lakše osuđivati Mamićeve izjave nego Tuđmanove, s obzirom na njegovu popularnost (predsjedničke izbore je znao dobijati već u prvom krugu sa preko 70% glasova), ovlasti i moć koju je posjedovao u formalno polupredsjedničkom, a u praksi predsjedničkom sustavu, za što je zaista trebalo imati hrabrosti.
Reakcije Milanovića i Josipovića su naravno potrebne, ali nedovoljne, jer izjave poput ovih koje su dali Kerum, Mamić i Tomašić su tek posljedica i eho devedesetih, jer sve je počelo devedesetih sa Tuđmanom. Tada je nacionalizam ulazio na širom otvorena vrata u hrvatsko društvo, postajao je sve poželjniji i poželjniji, bio je prisutan svuda oko nas, na televiziji, radiju, novinama, kao i u svakodnevnom životu, ukjlučujući i obrazovni sustav. I nisu samo Srbi bili Tuđmanova opsesija, imao je averziju i prema Bošnjacima, pa i prema Istri i Istrijanima, jer je ta regija ostala neosvojiva tvrđava za HDZ.
Zato reagirati na posljedicu, a ne dirati u uzroke koji su doveli do toga da je nacionalizam i vrijeđanje drugih normalna stvar, je nedovoljno. Uostalom nakon godina indoktrinacije nacionaliznom potrebno je dosta vremena za vratiti stvari koliko toliko u normalu. Trebalo bi krenuti od obrazovanja, a sigurno bi pomoglo ispade kao ovdje navedene od Keruma, Tomašić i Mamića kažnjavati bar novčano, ako ne i zatvorski.
I na samom kraju probat ću ući u Mamićeve motive za ovakav istup. Dok je Ruža Tomašić autentični i iskreni nacionalista, za Mamića baš i nisam siguran. Ovakav izljev bijesa (kojima je Mamić itekako sklon) bi mogao biti posljedica toga je Mamić predmet nekoliko istraga, te mu je Jovanovićeva nacionalna pripadnost došla kao naručena za još jedan verbalni ispad, jer računa na to da ima dosta onih koji podržavaju takva stajališta i govor mržnje. Da li je odigrao na dobru kartu teško je reći. Sve ovisi od državnih institucija, ali i građana RH.
Priča žena drugoj: "Eto, i ja iman dvi ćere i obe se udale,
(osmijeh) jedna za Ingleza, a ova druga (ne pitaj) za Srbina".
"Ajde dobro, barem Ingleza neš razumit kad ti osuje mater".
Dobro nam je kako nam je:)))
malo ti malo ja • 17.03.2013. u 22:46
je vala
staromodnost • 18.03.2013. u 00:04
trijeba bolan ispitati svakog rvata ako su nacijonalisti trijeba po staroj metodi pa onda naseliti sve nenacijonaliste
staromodnost • 18.03.2013. u 00:08
šta bolan pametuješ e da ti je moći apsiti šta bi uživa
staromodnost • 18.03.2013. u 00:11
posve se slažem, uz dopunu, kako su mediji i dio njihove publike također pomogli stvoriti Mamića i mamiće, koji naravno imaju osjećaj da ih mikrofon i kamera traže pa ovi moraju stalno davati "sudbonosne" izjave i poučavati mase ... TKO zove te ljude u medije, i ZAŠTO...?! dakle - na koncu je do nas samih.
Shelly Kelly • 18.03.2013. u 09:43
Da, da Mamiću treba 'istraga' ali ne samo finacijska već i psihijatrijska.
A što se ovih ispada tiče počelo je to davno i ne samo od Tuđmana. Počelo je to od vrmena kad NITKO nije htio tablice s slovima BG. Istovremeno nikome nisu smetale s U, SS, SA.
semper_contra • 18.03.2013. u 11:34
svađala se dva klinca u vrtiću došao novinar i objavio vijest o tome, tako ti ja to gledam... dobro dođe da zaboravimo makar na dva dana da ima već 375.000 nezaposlenih službeno a koliko tek još na crno, neplaćeno i neslužbeno... divota
Neverin • 18.03.2013. u 16:44
Duga je i vrlo nesretna priča o nacionalizmima na ovim prostorima. I s vrlo malo nevinih. Tko ju hoće razumjeti, morao bi malko dublje zagrepsti i shvatiti uzroke i posljedice, sile zla koje su doprinosile kroz povijest. Pa i omogućile da Tuđman dobija 75% glasova više puta. Stvorile klimu u kojoj je među Hrvatima Tuđmanova retorika bila dobrodošla. Ili među Srbima Miloševićeva. Možda bi tada bilo lakše shvatiti sve nacionalističke ispade danas, ali ih i razvrstati u izvorne, iskrene i proračunate na politički dobitak. A taj mogući dobitak postoji, nije više tako velik, ali je svejedno zabrinjavajuć i odgovornost svake vlasti u posljednjih dvadeset godina. I ne samo vlasti u užem smislu, nego i svake organizacije, ustanove, škole i vrtića. Dobro je što ipak napredujemo i postotak pada sa 75 na 25-30%, ali svi moraju biti sasvim oprezni, to je osjetljiva biljka. Nitko nema pravo na pogrešku i provokaciju, pa čak niti pretjerivanje s pozitivnom diskriminacijom. Krhko čedo civilizacije živi ovdje tek dvadesetak i manje godina, a monstrum radikalnih nacionalizama je divljao stoljećima. ponavljam, s vrlo malo nevinih, koliko god sada mnogi peru ruke i imaju zabrinjavajuć stupanj povijesne amnezije.
podijeljena1 • 18.03.2013. u 18:43
Čisto povjesna činjenica: Tuđman nikada nije rekao da je sretan što mu žena nije ni Srpkinja ni Židovkinja. On je samo rekao da su neki ostvarili političke karijere na račun toga što im je žena Srpkinja ili Židovkinja, a da je on sretan što on nije. Tipičan primjer medijskih manipulacija.
Tuđman je bio toliko pronicav i korektan da je njegove izjave teško čak i izvaditi iz konteksta pa da im se promijeni značenje, zato se mediji u diskreditiranju Tuđmana moraju služiti puno perfidnijom strategijom - laganjem. Molim autora da navede citat u kojem je Tuđman izrekao tvrdnju iz prve rečenice!
Klasično medijsko izvrtanje teza:
Nije uveden verbalni delikt nego je Mamić nacionalist (zasljepljen mržnjom prema Mamiću i sam priznajem da sam manje zabrinut zbog oduzimanja osnovnih ljudskih sloboda nego što sam sretan jer je takvo ljudsko smeće kao Mamić završilo u zatvoru).
Nije HVO i Hrvatska vojska obranila BiH od čiste Srpske agresije nego je i Hrvatska vojska bila agresor (nije točno jasno tko je onda obranio BiH jer je kristalno jasno da ju je od travnja 1992. napala JNA!?).
Iako je Tuđman djelio BiH on je usput dogovorio rat s Miloševićem (ostaje nejasno kako je dogovoreni rat uključivao agresiju na Hrvatsku i BiH koja je uslijedila i koja je zaustavljena isključivo krvlju Hrvata i Hrvata i Muslimana u BiH u redovima uglavnom HVO-a, a manje i kasnije i TO BiH odnosno Armije BiH.
A da bi bili potpuno sigurni da su Tuđman i Milošević podjelili BiH pojavio se nepobitan dokaz o 48 održanih sastanaka. Kad je opet taj dokaz kompromitiran "sumnjivom" činjenicom da je baš svaki taj sastanak bio udarna vijest u svim medijima bivše države i da su samo dva sastanka bila bilateralna i bez predstavnika međunarodne zajednice ili drugih republika (Karađorđevo i Tikveš), pojavio se svjedok koji je pronšao izravnu telefonsku liniju Tuđmana i Miloševića. Pouzdan svjedok - Stipe Mesić, znajući da se u Uredu predsjednika sve snimalo i da to svi znaju, obećao je medijima i snimke razgovora Tuđmana i Miloševića. U sjeni iščekivanja snimki razgovora ostala je činjenica da nitko od Tuđmanovih i Mesićevih djelatnika u Uredu predsjednika nije vidio ni čuo za tavu liniju, te da ljudima iz struke nije najjasnije kako je takva linija mogla biti uspostavljena (pretpostavlja se da su Tuđman i Milošević u tu svrhu unajmili satelit!?), te da snimke ni stenogrami nikada nisu dostavljeni.
Eto povijest je zanimljiva, nekada ti povijesne činjenice baš idu u prilog (48 sastanaka), a nekada ti i nisu sklone (popis sastanaka, stenogrami, snimke razgovora te sudionici), al se zato pojavi nepobitan dokaz koji nesumnjivo potvrđuje tehničku mogućnost realizacije događaja baš onakvim tijekom kako si je ti zamislio (iako se baš ne uklapa u logički slijed) i taj nepobitni događaj opet nađeš samo ti i nitko ti ga ne može potvrditi.
Lako zato, mediji ionako znaju da si ti u pravu,tako da dokazi, logika i materijalne činjenice i ne igraju toliko ulogu :)!
frane • 18.03.2013. u 23:10
Mene je moja mater učila da se držin svoga ,kakvi god bija da bija ...
A pri tom me nije učila da mrzin druge ... dapače ... u našoj su kući
svi bili dobrodošli , pa i oni koji su je kasnije u Domovinskom ratu
(koji za sigurno nije bija građanski , kako tvrdi naš vrli premijer)
zapalili .
Sa nama su naše ''komšije'' ili i pili u našoj kući , da bi nas kasnije
iz iste izgnali i ubili onog koji ih je ljudski ugošćavao .
Učila me je mater da nadasve i najprvo volim svoje , i da ću samo
tako poštivat tuđe .
Na kraju se desilo šta se desilo , i ispostavilo se da je bila u pravu ...
A bogamidraga ni ja ne bi volila srbina za zeta oli srpkinju za nevistu .
I nije me straj ni sram reći ono šta većina vas misli .
I ... šta će mo sad ... ako me to okarakterizira kao nacionalistu ... boli
me đon ... iman pravo učit svoju dicu kako je mene volja .
I JOŠ NEŠTO ... OPROSTIT IM NE ĆU DOK ŽIVIN ,KA NI NIKO MOJ !!!
nečmenjanka • 19.03.2013. u 00:52
Nek' mi Rvatine pokušaju objasnit' zašto kradu Hrvatsku na svakom ćošku ako je toliko vole?
Imam primjera za zauzet' cijeli haerov blog
vacaguare • 19.03.2013. u 07:44
siguran sam da bi svaki srbin ili srpkinja pobjegli glavom bez obzira od punice ili svekrve poput @nečmenjanke. tko voli neuke primitivce kojima su uvijek drugi krivi za njihova sranja te se hrane rasizmom, šovinizmom, mržnjom i nadalje žive 90-tu.
@vacaguare
pitaj nacirvaticunečmu, ona sigurno zna odgovor, haha
vjerojatno srbi........... brate mili tko bi nas drugi mogao popljačkati!!!
varga • 19.03.2013. u 16:06
@ varga ....
Već kad tvrdiš da sigurno znam odgovor .... i bdv. čast mi je
da me takva budaletina naziva ''rvaticom'' , jer da ''rvatina''
nije '90 - e bilo , sad bi ti meni ćirilicom nabada su dva prsta
po tipkovnici ...
Daklen ... za pljačku u ovoj jadnoj ispaćenoj zemlji Hrvata
(i naravno svih drugih građana RH) , krivin isključivo politiku
HDZ- ea , ali i SDP - ea ... jer pajdo ... imali su priliku i prije
nešto učinit za boljitak iste ... ali zamisli ... NISU ...
Nisu imali vrimena je li ... ruke i ladnu glavu uposlili su u to
da u džepe strpaju šta je moguće više ... baš kao i njihovi
predhodnici i sljednici .... hahahaha ... da ja nacist i rasist ....
Pajdo uboja si ko prstom u govno ...
Meni su Srbi '92 . ubili člana uže obitelji , za čijim posmrtnim
ostatcima još uvik tragam ... te sljedom toga imam
potpuno , neosporivo pravo da ih ne želim u užoj oboitelji ... što
ne znači automatski da ih mrzim ... ne mrzim ih ... ali im nikada
ne ću oprostiti ...
Pitaj Irca bi li želija Engleza za zeta oli Engleskinju za nevistu
Hahahahahaha ... luzeru ...
P.s
Za tvoju informaciju , i da ne bi bilo nisan zna ... ne padan u
ekstazu kad neka budala drekne ''za dom spremni'' ... ustaše
držin koljačima i palikućama ... baš ka i braću in po oružju ...
... četnike ...
nečmenjanka • 19.03.2013. u 23:22
budaletina, luzer..........eto dokaz primitivizma!!
znam da je teško uljuđeno komunicirati kad te doma odmalena nazivaju budaletinom, kad tata vrijeđa mamu i naziva je luzericom kad te uče da si rvatica i da su rvati bogom dani (srbi ne valjaju i ne se udavati za njih) nije ni čudo što @nečma nezna bidna drugačije komunicirati.
ps
nevolim informacije na blogu, a pogotovo ne kad su to zapravo dezinformacije.
varga • 20.03.2013. u 10:56
''tko voli neuke primitivce'' ... ''pitaj nacirvaticunečmu''... ovo je
bilo upućeno mojoj osobi ... zar ne ... ??
Dušo draga ... za tvoju informaciju ... ja uopće nisan bidna ...
A kako drugačije da nazoven osobu poput tebe (lluzer ,
budaletina isl .) koja svojin komentarima provocira normalan
svit ... već da se spustin na tvoj nivo ...
Ponavljan ... ne mrzin Srbe , ali ih ni ne želin u svojoj užoj
obtelji iz razloga koje san gori navela ... i pri tome čvrsto stojin ...
To je moj stav i na njega iman potpuno pravo , pa ako me ti
(i tebi slični) radi toga smatraš nazadnom i primitivnom ... neka
... to je tvoje pravo ...
Ali , nije tvoje pravo vriđati moje roditelje ...bdw. ...od kojih je
jedan pokojni ... toliko o tome ... razmisli ...
p.s
Gore navedene informacije pod p.s su besprijekorne i točne ,
a to šta im ti ne viruješ ...pa ... tvoja stvar ... i još nešto ... zašto
se kriješ iza ''anonimusa ''.... nije fora ... ja se ne sramin svojih
stavova ... a kome ne pašu .... ja in nisan kriva ...
nečmenjanka • 21.03.2013. u 01:26
čuj @nečmenjanka nisam se ja tebi obratio čitajući tvoj komentar na ovom postu, već te dulje vrijeme pratim i čitam tvoje šovinističke i ksenofobične komentare.
od tebe se ne očekuje da priznaš kako imaš zadrte i primitivne stavove, jer da si ih svijesna ne bi bila takva kakva si.
ti veliš mene je moja mati učila da ne mrzim ali srbina neću u kuću!!
i ti poslije takovih stavova imaš i dalje potrebu objašnjavati da ne mrziš.
kratko i jasno, prestani kakati i počni stvari nazivati pravim imenom.
ps
samo sam čekao kad ćeš spomenuti moju anonimnost, hahahahahaaa
jadno.
u čemu je razlika između mene i tebe na blogu? mi znamo nešto o tebi? tvoje ime i prezime? stvari koje pišeš o sebi jesu li istinite ili ne?
jedina razlika je što ti pišeš blog, a ja ne!
varga • 21.03.2013. u 19:10
Pa meštre , to su tvoji subjektivni stavovi i da ti pravo
kažen ... baš me nešto vele ne tangiraju ...
Ne volin i nikad ne ću voliti one koji su mi o glavi radili ...
Uvik ću ih gledat pod prizmom onoga šta su učinili meni ,
mojoj obitelji i mojoj Domovini ...
Čast izuzetcima ... ali na žalost veoma ih je malo ...
''već te dulje vrijeme pratim''
Baš mi je drago da me pratiš ... triban li biti na oprezu ...
hahahahaha ... UDBA ... OZNA ... ??
E , moj sinko ... odgovori mi samo na jedno pitanje ...
Zašto bi ja MORALA volit Srbe ... one iste koji su razorili
moj dom , moj život i moju Domovinu .... ?
.
Hahahaha ... ja san šovinist i ksenofob ... nema mi spasa ...
Citirat ću tebe ... JADNO ... NADASVE JADNO ... !!
nečmenjanka • 22.03.2013. u 00:53
Dobro me nisi proglasija i ANTISEMITOM ....
...antienglezom ... (doduše ne volin ni njih ,
koloniste i izrabljivače) ... Hahahahaha....
Nema mi spasa ... čeka me vječni oganj
pakla ...
nečmenjanka • 22.03.2013. u 01:29
“Ranjenike ne smijemo ostaviti”
Josip Broz Tito, 1943.
“Bitka na Neretvi od sada i službeno pripada hrvatskoj kinematografiji”
Veljko Bulajić, 2013.
Kranjska, ajvar, šljivovica, tornjak…
Slovenija i Austrija su imale spor oko toga čija je kranjska kobasica, na kraju je dogovoreno da Slovenija zaštiti kranjsku kobasicu, a da Austrijanci zadrže nazive na njemačkom jeziku (Krainer i Käsekrainer). No nakon što je Slovenija podnijela zahtjev za zaštitu geografskog podrijetla kranjske kobasice, Hrvatska je uložila prigovor, i tako je cijela stvar dodatno zakomplicirana.
Slovenija i Srbija su se sporili oko ajvara (iz meni nepoznatih razloga Makedonija se nije u to umiješala), a Srbija se natezala sa Češkom, Italijom i Njemačkom zbog šljivovice. Rasprave se vode i oko toga čiji je pas tornjak, pa tako imamo i hrvatskog tornjaka i bosanskog tornjaka, sačuvaj bože da bi mogao biti samo tornjak.
…Bitka na Neretvi
Mada dolazi iz neke druge priče, na sve ove “sporove” me podsjećaju i aktualna događanja oko filma “Bitka na Neretvi”. S tim da su me prethodno pobrojani prehrambeno-alkoholno-kinološki sporovi uglavnom nasmijavali, dok me ova najnovija bitka oko Neretve žestoko iznervirala.
Najprije je objavljena vijest kako gore pomenuti ratni spektakl od sada službeno pripada hrvatskoj kinematografiji i na međunarodnoj sceni će se prikazivati kao hrvatski film (a ne kao jugoslavenski), što su potvrdili Jadran film i Veljko Bulajić, redatelj “Bitke na Neretvi“. Nakon toga je redatelj Adis Bakrač izjavio da će tužiti Bulajića zbog prisvajanja “Bitke na Neretvi“ tvrdeći da se radi o filmu čiji je pravni sljednik Filmski centar Sarajevo (kao pravni nasljednik produkcija Sutjeska filma i Bosna filma) i da prava na film pripadaju BiH.
Pravna pitanja me ne zanimaju previše, valjda će se riješiti ko zaista ima prava za film, ali jedino je logično da se film vodi kao jugoslovenski, kao što su i partizani, učesnici spomenute bitke bili jugoslovenski a ne hrvatski, bosanski ili srpski. U filmu su učestvovali glumci iz cijele tadašnje Juge (iz svih republika) uz internacionalne filmske zvijezde, vojna tehnika je bila na raspolaganju filmskoj ekipi, a iza filma je stajala (pri tome mislim na novčana sredstava) država, a dobar dio novca su za film izdvojile i neke firme. Jedino je pošteno taj film zvati jugoslovenskim, dakle, ne (samo) hrvatski, ne (samo) bosansko-hercegovački, već i hrvatski i bosansko-hercegovački, a naravno i od ostalih republika ništa manje.
I žalosno je što se Bulajić, koji se dobro znao uvući pod kožu jugoslovenskom partijskom i državnom vrhu (i pri tome raditi kvalitetne filmove), sada ulizuje nacionalno osvještenom domoljubnom dijelu javnosti, jer svoj izuzetno uspješan film trga iz “ralja” jugoslavenske kinematografije i dovodi ga u hrvatsku kinematografiju. Ko god dobio prava na film jedino ga je pošteno navoditi kao jugoslavenski, jer on to zaista i jeste, sve drugo je čisti povijesni falsifikat.
I zadnjih nekoliko godina je široko rasprostanjena everzija prema pojmu jugoslavenski. Tako je nedavno iznijet prijedlog da JDP (Jugoslavensko dramsko pozorište) iz Beograda izgubi status institucije od nacionalnog značaja, jer u imenu nema riječ srpski već jugoslavenski. Takva tendencija je prisutna u svim nekadašnjim jugoslavenskim republikama, bitno je jedino da što manje naziva podsjeća na zajedničku prošlost.
Film je naš, a bitka?
Sva ova natezanja (ili bolje reći jebačina) oko Neretve mi se toliko zgadila, da sam nakon pročitanih članaka i silnih TV priloga, uzeo DVD omot filma “Bitka na Neretvi”, otvorio ga, izvadio disk, uzeo škare i bez grižnje savjesti ga prerezao na dva dijela. Iznenadio sam se kako je lako prerezati DVD, rez je išao preko Yul Brynnera, a Bata Živojinović i Orson Welles su ipak bili sa strane i bolje su prošli. I pri tome sam bio potpuno svjestan da uništavam zapis sjajnog filma, od odličnog redatelja i glumaca. Ali sve ovo mi se smučilo, i sigurno jedno vrijeme ne mislim gledati taj film.
A ne mogu ne spomenuti sljedeće: dnevne novine i TV programi u Hrvatskoj su objavile vijest da je “Bitka na Neretvi” od sada i službeno hrvatski film. 70-ta godišnjica bitke o kojoj govori sam film je pala nekoliko dana prije te vijesti, a tu godišnjicu su ti isti mediji prešutjeli. Znači da je jako bitna vijest kada jedan od najboljih svjetskih ratnih filmova postane “naš”, ali je u isto vrijeme potpuno nebitna godišnjica te iste bitke, jer su je vodili partizani, koji su bili višenacionalna vojska. Toliko o sistemu vrijednosti u društvu, koje se u potpunosti reflektira u medijima.
Prijedlozi za nove sporove
I nije mi jasno zašto sve iz doba SFRJ treba završiti na sukcesiji, zašto sve treba ili podijeliti ili naći jednog jedinog pravnog sljednika. Sportske medalje su već završile proces sukcesije, prehrambeni proizvodi, pića i YU kinematografija su tek na početku, ali ima još dosta toga za podijeliti, još ima posla za borce za naciju i državu. Imam nekoliko prijedloga, još dosta toga traži vlasnika.
Hrvatska i Slovenija bi se mogli gložiti oko štrukli ili oko prekmurske/međimurske gibanice. Idemo junaci, što se čeka? Još se vode rasprave o Tesli, Andriću, Selimoviću… Zašto pričati o njihovom djelu, bitnije je kome pripadaju a kome ne pripadaju. Zašto isto ne napraviti sa kompletnom Bulajićevom filmografijom, bilo bi zanimljivo vidjeti kome trebaju pripasti recimo “Kozara” ili “Skoplje ‘63”. Ima još materijala za sporove, a nacionalno osviještenih domoljuba ne nedostaje. Samo naprijed junačine!
Sve to najviše govori o tome koliko su nekadašnje republike SFRJ, sada samostalne države, uskogrudne, jadne i na kraju krajeva nebitne, uz sve to i vođene od slugu krupnog kapitala. I neću puno pogriješiti ako kažem da izgledaju kao da su od zlog oca (nacije) i još gore matere (domovine/otadžbine).
... taman mi pred zoru svane, kako sam negativan i defetističan. i onda ovo pročitam. :-P ;-)
Shelly Kelly • 12.03.2013. u 08:09
I smrt fašizmu....to si zaboravil.
Bil sam u Kini '91.... Njemačkoj je firmi, za koju sam radio, bilo rečeno, da ne trebam vizu...u Šangaju je policajac, koji mi je pregledaval pasoš, zval šefa....došlo je njih 5-6, sa puno čvaraka na ramenima i:
-N'nslav, N'nslav, Tito, Neretva
sa širokim osmijehom na licima
Ispostavilo se da je ono N'nslav, zapravo Jugoslav.
Bio sam tužan.
I eto nas kod čvaraka.
Mišo Kovač je isto postao Mate Mišo Kovač, dolaskom nove države.
Kak nam je, vidiš i sam.
Super...imaš mobitele, plazmu, dobar auto, a ne nekog stojadina etc.
Fakat, čiji je sad Yugo?
alexxl • 12.03.2013. u 08:50
Dobar ti je banner: "KUD Idijoti..."
Bergaz • 12.03.2013. u 10:25
Bas bih volio da saznam odgovor nekog gledatelja iz neke NN zemlje koja bi istoimenog redatelja pitala ''a gdje je taj most na Neretvi?''.Na kraju krajeva, doticni redatelj ako je zelio da autorski zastiti prava na film jer je on redatelj, zasto bi moralo pisati ''hrvatski film?'' ne razumijem?Ishitrena i pomalo provokativna izjava, da je nama u BiH izmamila siri spektar cirkuza od rijeci : Trebali bi otici u Jablanicu da vidimo da nam nisu prenijeli ostatke mosta na Neretvi u Zagreb...itd itd...Zar ne bi mogao umjesto ''hrvatski'' da ga prestavlja kao film ''Veljke Buljajica''?Ako je cilj bila provokacija BH gradzana, doticnome treba reci da nije uspio, jer kod nas u BiH svako malo su neke provokacije, ali da nas je nasmijao do suza to mu je uspijelo.Ako mu je bio cilj postati cirkusant - u tome je uspio.Ali Neretva, Kozara, Sutjeska, Valter brani Sarajevo, ne moze biti ni hrvatski, ni srpski pa ni bosanski film, moze biti jugoslovneski, odnosno da pripadne kao autorsko pravo nekom redatelj.
micko • 12.03.2013. u 13:38
moje, moje, moje! u kojoj ono fazi klinci prerastu kompulzivno svojatanje (svega)? neki izgleda nikad. otprilike tako nekako doživljavam nacionalizam, kao vječno nezrelog i sebičnog klinca koji bi agresivom "rješavao stvari" (isključivo u svoju korist).
MODESTI BLEJZ • 12.03.2013. u 14:06
Jurica Pavić, J.L. 12.03.2013.
Pod naslovom
Nije hrvatski ni bosanski, nego je jugoslavenski film
između ostalog piše:
Film je-dakle-i prema producentskom načelu bio svejugoslavenski, no ono što je mnogo važnije je da je to bio po svom duhu i ideologiji. (...) Čemu se toliko jagmiti za "Bitkom na Neretvi", ako istodobno nimalo ne hajemo za ideologiju i državu koju taj film reprezentira?
Možemo uzvaratiti protuargumentom: ovdje se ionako ne radi o pripadnosti nacionalnoj kinematrografiji, nacionalne 'etikete' ovdje su samo dimna zavjesa, a zapravo se pravni timovi kapitalističkih filmskih firmi čupaju oko unosnog copyrighea. To je naravno točno.
semper_contra • 12.03.2013. u 15:08
Znaci sve budale, jedva cekam da Sjeverna Koreja poludi, i da ode sve u pm .... Peace !
labu • 12.03.2013. u 18:22
Hrvatska Stranka Prava, Hrvatska ČistaStranka Prava, Hrvatska nacionalna Stranka, Hrvatski Sabor Slavonije i Baranje, Hrvatski Apoksiomen...u Americi se dvije jedine stranke, republikanci i demokrati ne zovu ispred američkima jer pošto djeluju u Sjedinjenim Država podrazumjeva se da su američki. Na ovu kritiku će mi prosječni čoban reći da mrzim sve što je hrvatsko :D
Neverin • 12.03.2013. u 21:43
I meni se gade, toliko da mi se povraća od njihovih gadosti.
Da, sad je 70- godišnjica Bitke, a oni se uspizdili čiji je film, jebo ih film!
Da slučajno nije dobio onoliko priznanja na tadašnjoj međunarodnoj filmskoj sceni, ne bi ni zucnuli o njemu. Pohlepa, gramzivost,... jadnici!
Nek potežu koliko hoće, ali povijesne činjenice su nepromjenjive, usprkos filmu, Bulajiću, Hrvatskoj i Bosni...a film je bio i ostat će jugoslavenski jer pola stoljeća godna jedne države ne može se tek tako izbrisati, ...ne dok ima nas iz 40, 50, 60, 70, 80 i neke
gustirna • 13.03.2013. u 08:00
Još jedan dokaz da su ta dva naroda jedan narod, ogrezao u istu paradigmu u isto ludilo svojatanja, zemlje i neba, križeva i grobova, smrti i rađanja, svatova i pokopa, pisma i pisama, svega i svačega, pa tako filma i filmova. Gadi mi se gramzivost svih vrsta, pa i ova. Ali se zato klanjam poniznosti, koju nažalost ovdje još nisam sreo, a znam da ni neću.
Nije reklama (jer ionako ne landram po blogu tako često), ali svojedobno sam pisao o srpskoj krađi olimpijskih medalja bivše Juge.
Čije li su medalje i čija li je Neretva? Nedvojbeno one zemlje u kojoj su stvarane (i medalje i taj film)
vacaguare • 15.03.2013. u 08:40
Poštovani,
-zalutao sam slučajno,
-pročitao u dahu,
-rođen sam hrvat,ali jugoslaven,
-ljudi koji iskrivljuju prošlost,
-naša su propast -svih Titovih jadnika
-svim srcem čestitke umu i razumu,
-trebalo bi konačno i mozak balkanski - KORISTITI !
pozdrav, S.M.
realista • 20.03.2013. u 20:19
Dugo me već neka kampanja nije toliko iziritirala kao aktualna “Bez računa se ne računa”, a pogotovo se to odnosi na televizijski spot. U njemu se spominje da tražimo račun i uzmemo ga sa sobom jer će dio novca završiti između ostalog za financiranje zajedničkih potreba, znanje, zdravlje, prometnice, investicije…
Zabrinuta lica svih životnih dobi, a zabrinutost je dobro odglumljena tako da im izraz lica odgovara licima Bozanića ili Karamarka kad govore o komunističkoj nemani, nam poručuju da tražimo račun jer bi taj novac u suprotnom mogao završiti u nečijim džepovima.
Ali ni tu nije kraj, ili kako bi to u reklamama rekli “ali to nije sve”, uvedena je i nagradna igra imena (nije ga teško pogoditi) “Bez računa se ne računa”. U igri mogu sudjelovati građani koji, kako to propozicije kažu, prikupe 20 različitih originalnih fiskalnih računa, a igru priređuje Hrvatska lutrija pod pokroviteljstvom Ministarstva financija i Porezne uprave.
Moj odgovor na to je sljedeći – neću račun! Ili bolje rečeno neću račune koji me ne trebaju. Naravno da ću uzeti račun ako kupim recimo cipele, jer mi može i zatrebati ukoliko nešto nije u redu sa cipelama. Ali ne mislim biti revni sakupljač računa svega što kupim, a navest ću i razloge za to.
Subota je, prvi dan vikenda, buđenje, tuširanje, izlazak iz stana, uobičajena rutina vikendom. Kupujem novine na kiosku, dajem 10 kn, uzimam novine i 3 kn kusura, račun ostavljam jer mi ne treba, ruke su mi već dovoljno zauzete kovanicama i novinama. Nakon toga idem u omiljeni kvartovski kafić, čitam novine i pijem kavu, pri tome želim biti opušten i ne želim razmišljati o tome da trebam uzeti račun sa sobom. Nakon popijene kave, plaćam popijeno, račun ostavljam na šanku jer mi ne treba. U pekari uzimam kruh, plaćam i račun ostavljam. I tako redom, da ne nabrajam dalje, jer ne želim da obavljam tuđi posao, uostalom za to služe inspektori, koji su za to obučeni i koje za taj posao treba platiti, a ne građani kao pokusni kunići.
Da se razumijemo, i ja sam za uvođenje reda, nervira me utaja poreza, ali poprilično sam siguran da ova kampanja neće imati puno uspjeha, jer veliki utajivači poreza, često u sprezi sa državom, ovime neće biti ubuhvaćeni. A pogotovo je licemjerno u kampanji spomijati zdravstvo, školstvo, investicije… Plaće učitelja i nastavnika su ispod državnog prosjeka, plaćamo sve više zdravstvenih usluga, a plaćanju mita u zdravstvu se ni ne pokušava suprotstaviti ozbiljno, a investicije je bolje ni ne spominjati.
I nema ništa jadnije nego vidjeti predsjednika države ili ministra zdravstva kako sjede u call centrima i primaju pozive za vrijeme humanitarnih akcija u kojima se skuplja pomoć za nečije liječenje ili za rodilište koje je u teškoj situaciji. I još se osmjehuju jer je akcija uspjela i jer je prikupljeno par miliona kuna. Umjesto da se crvene zato što sustav i država ne funkcioniraju. Ali to nije bitno, bitno je da osim humanih estradnih zvijezda imamo i humane političare. Još da nam je Bill Gates i njegove donacije gdje bi nam bio kraj, mogli bi dodatno smanjiti izdvajanja za zdravstvo, socijalu i obrazovanje, a novac preusmjeriti u sport i potporu poduzetnicima.
Ukratko ne njerujem da će taj novac biti usmjeren tamo gdje treba (zdravstvo, obrazovanje, mirovine…). A s druge strane Crkva iz proračuna dobiva sve više i više. I zato nakon što platim popijenu kavu, račun ću ostaviti na šanku, jer draže mi je da ga eventualno zloupotrijebi konabar/ica s plaćom od oko 3000 kn nego da dio novca ide Bozaniću i ekipi. Ovakvoj državi ne vjerujem i zato neću račun!
P.S. Možda ne bi bilo loše i najmlađe naraštaje, buduće porezne obveznike i skupljače računa, educirati da se “bez računa ne računa", i to već u osnovnoj školi, naprimjer u šestom ili sedmom razredu. Za to bi mogla poslužiti jedna stara Balaševićeva pjesma koja više nikome ne treba, potrebno ju je tek minimalno prepraviti. Ovako bi se nekako mogla pjevati:
U ime svih nas iz 2000. i neke
za zakletvu Poreznoj ja spjev’o sam stih
ne spominjem privatizacije daleke
jer rođen sam tek poslije njih
račune dajte nam.
U nama je sudbina proračuna
i neki se možda i plaše za nju
al’ naši džepovi su puni računa
i mi znamo zašto smo tu
račune dajte nam.
Sumnjaju u nas neki i uzimaju na zub
jer slušamo mp3-ice i youtube
a negdje u nama je fiskalizacije plam
i kažem vam šta dobro znam
račune dajte nam.
A eto sve što se i meni motalo po glavi, ti reče, uz Balaševićevu pomoć. I zato; račune ne tražimo, niti bi vam ih dali ( poreznoj ) !
napalm • 05.03.2013. u 22:39
Nekada su se desetine činile kao puno ;)
dražeN ;) • 06.03.2013. u 09:17
imaš potpuno pravo.
gamad je to lihvarska i samo gledaju gdje će šta u svoja njedra nagurati,
a za nabrojano ih zabole uvo...
Bugenvilija • 06.03.2013. u 09:54
a računčić je kod nas?
http://www.youtube.com/watch?v=-XrckxfHeLM
Neverin • 06.03.2013. u 10:09
Da nije žalosno, bilo bi smiješno. Nagradna igra za lov na utajivače poreza djizzzz.....
http://trebaminformaciju.blogspot.com/2013/01/novogodisnje-umo tvorine-liniceve-svite.html
Trebam informaciju • 06.03.2013. u 10:30
U pravu si, morbidniji reklamni spot već dugo nisam vidio (a konkurencija u tom području je opasno jaka; ako već i ne po stupnju morbidnosti u reklamama, onda svakako po stupnju banalnosti i pravljenja gledatelja/potrošača još i većom budalom nego što je).
izvorni život • 06.03.2013. u 12:16
Ma nije to ništa.Kod nas u Bosni smo obavezni da uzmemo račun jer inspekcia ima pravo da nam isti traži u krugu od 20 m(?) od prodajnog mjesta.Oko ovih metara nisam baš siguran da li je u pitanju baš toliko ili više.
mudenburger • 06.03.2013. u 17:03
Jadna je država u kojoj bi ušteđeni iznos i krajnja korist, da nisu plaćani razni doprinosi, bio veći i korist za korisnika veća, nego u ovakvom načinu obraćuna, kada je šteta za krajnjeg korisnika veća od eventualne ostvarene koristi.
U takvoj stvarnosti država za većinu postaje štetna činjenica, a za manjinu, prilika da se dođe do "kruha bez motike".
Evo me ponovo u blogosferi, samo druge adrese bloga.
blade777
pozz!
blade777 • 06.03.2013. u 23:06
i onda te pitaju" a gde je pečat?" :)
evo malo buntovništva i humora :) http://sajbersem.blog.hr/
Buntovnik s tipkovnicom • 07.03.2013. u 18:15
iskreno, podijeljenog sam mišljenja oko ovoga sa računima.. i trebalo bi i ne bi
cistiliste • 08.03.2013. u 15:38
I nema ništa jadnije nego vidjeti predsjednika države ili ministra zdravstva kako sjede u call centrima i primaju pozive za vrijeme humanitarnih akcija...
Točno da točnije ne može biti.
semper_contra • 08.03.2013. u 20:55
http://sajbersem.blog.hr/ :))
Buntovnik s tipkovnicom • 09.03.2013. u 10:34
< | ožujak, 2013 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Komentiranje svega i svačega.
Kontakt mail :
hocemocenzuru@gmail.com
Hoćemo cenzuru - Kud Idijoti
Dosta je bilo splačina, pornića i drkačina
Dosta je bilo svakakvih lažnih informacija
Kako se živi kad se ne radi
Tko je u minusu, a tko u blokadi
Kao, lova ne vrijedi, ali dobro se kupuje
Ne znaš više kome da vjeruješ.
Dosta je bilo gluposti, šund stripova i ...
Propalih književnika i suludih pjesnika
Želim, želim nešto novo
Želim nešto pametno
Sistemski dotjerano
Moćno, moćno i nevidljivo.
Hoćemo, hoćemo cenzuru
Hoćemo, hoćemo cenzuru.
Fašisti i ljevičari
Treba sve očistiti
Od nemoralnih ljubavi
Što to sve ekran trpi
Našminkane bolnice
Novinarske kritike
Orgazam pred kamerom u vašim domovima
Potrebna je intervencija.
Hoćemo, hoćemo cenzuru
Hoćemo, hoćemo cenzuru.