Čitam u Vjesniku najavu da će se ukinuti ocjenjivanje na polugodištu. Nego, zanimljiva mi je reakcija ravnatelja Agencije za odgoj i obrazovanje Vinka Filipovića koji se slaže s najavom ukidanja.
»Moje 17-godišnje iskustvo rada u školi upućuje na poželjnost ukidanja određenih administrativnih normi koje više nemaju nikakvo racionalno opravdanje. Činjenica je, naime, da su odgojno-obrazovna razdoblja u kalendaru asimetrična po trajanju. Prvo polugodište je nekoliko tjedana kraće od drugoga i u tom razdoblju, prema postojećem pravilniku o ocjenjivanju, učitelji su dužni iz svakog predmeta ocijeniti učenika iz po nekoliko elemenata. Vrlo se često događa da su u problemu kako ispuniti obvezu iz pravilnika, a istodobno realizirati predviđene programe za to polugodište«, kaže Filipović.
Smatra da zaključivanje ocjena na kraju prvog polugodišta nema svoje realno utemeljenje, jer je zaključna ocjena na kraju godine rezultat svih ocjena tijekom nastavne godine, čime ocjena na polugodištu postaje - irelevantna.
Uz to, dodaje, današnji sustav informacija koje roditelji mogu dobiti o trenutačnom uspjehu djeteta naprosto čini nepotrebnom ovu vrstu u nekim ranijim vremenima jedine informacije o stanju ocjena. »Ukidanjem zaključne ocjene na polugodištu nastavna godina dobila bi kontinuitet i učitelji bi mogli puno lakše isplanirati realizaciju programa, kao i ocjenjivanje učenika«, zaključuje šef Agencije za odgoj i obrazovanje.
Hm, zanimljivo kako je sa svim tim razmišljanjima u javnost izašao baš nakon što je nova prosvjetna vlast najavila spomenuite promjene. Ne sjećam se da je u tom smislu ikada išta spomenuo.
< | siječanj, 2012 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Eksperimentalna
autobiografska fikcija.
Dobro je imati na umu
moguću razliku
između blogera
gospona profesora
i autora kao privatne osobe.
Škola je zjenica svih društvenih ustanova,
a učitelj je zjenica te zjenice.
Sartre
Prvo podignemo prašinu,
a zatim se tužimo da ne vidimo.
Berkeley
Put van vodi kroz vrata.
Zašto nitko neće upotrijebiti taj izlaz?
Konfucije
Cilj mi je naučiti vas da od prikrivene besmislice
napredujete do nečega što je očito besmisleno.
Wittgenstein
Ma koliko bilo izazovno istraživati nepoznato,
još je izazovnije propitivati poznato.
Kaspar
Neuroza je zamjena za legitimnu patnju.
Jung
Ni budućnost više nije što je nekad bila
Valery