Svi se stručnjaci silno uzbuđuju zbog sve novih i novih slučajeva u kojima djeca sve teže maltretiraju drugu djecu, a ti isti stručnjaci svojim su neumornim angažmanom na promoviranju "dječjih prava" doveli do toga da se za nasilje djecu-zlostavljače zapravo ne može primjereno kazniti (a zlostavljanu djecu zaštititi). Djeca-zlostavljači imaju svoja prava, i najgore što im se trenutno može dogoditi jest da ih se "ukori".
Evo jednog komentara iz redova stručnjaka: "Istraživanje koje je provela Poliklinika za zaštitu djece Grada Zagreba pokazalo je da je svako četvrto dijete žrtva bullyinga. Ovakvih i sličnih slučajeva bit će sve više i više, pa je vrijeme da se prestanemo čuditi da se to događa i nešto zajednički poduzmemo".
Ali ŠTO da poduzmemo, gospođo Buljan-Flander?
_______________
Ovo sam napisao na ovom blogu 2010. (2010.!). Danas čitam u Večernjem listu izjavu gospođe Buljan-Flander koja, vezano uz ovu stravu u Prečkom, kaže: "...ovo bi trebalo biti i jasno upozorenje da moramo mijenjati pristup, posebno u vezi s nasiljem u školama".
Dalje neću citirati jer je sve isto kao i prije petnaestak godina, dakle, ide se i dalje u apsolutno pogrešnom smjeru. U apsolutno pogrešnom smjeru, koji n e ć e utjecati na smanjenje nasilja u školama. Još jednom: pristup koji predlažu stručnjaci zadnjih petnaestak-dvadeset godina n e ć e polučiti uspjeh jer je sustav iz jednadžbe isključio uistinu neizbježno i p r a v e d n o kažnjavanje, koje bi sigurno djelovalo i preventivno, i omogućilo da onda sve druge legitimne mjere koje se već poduzimaju i m a j u smisla.
Koji dio nije jasan?
< | prosinac, 2024 | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Eksperimentalna
autobiografska fikcija.
Dobro je imati na umu
moguću razliku
između blogera
gospona profesora
i autora kao privatne osobe.
Škola je zjenica svih društvenih ustanova,
a učitelj je zjenica te zjenice.
Sartre
Prvo podignemo prašinu,
a zatim se tužimo da ne vidimo.
Berkeley
Put van vodi kroz vrata.
Zašto nitko neće upotrijebiti taj izlaz?
Konfucije
Cilj mi je naučiti vas da od prikrivene besmislice
napredujete do nečega što je očito besmisleno.
Wittgenstein
Ma koliko bilo izazovno istraživati nepoznato,
još je izazovnije propitivati poznato.
Kaspar
Neuroza je zamjena za legitimnu patnju.
Jung
Ni budućnost više nije što je nekad bila
Valery