a što ne bi odma ukinuli ocjene:D uopće, zapravo, što ne bi svima odma dali doktorate ionako zapošljavanje ne ovisi o školovanju koliko je podložno raznom šteliranju i vezivanju, krvnim, rodnim, kumskim i inim vezama
05.01.2012. (22:09)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
po meni bi bilo idealno da školsku godinu podijele na 3 jednaka dijela iz više razloga, prvo je ta asimetričnost"polugodišta" i onda ti na temelju dvije petice iz prvog netko pravi cirkus i hoće ne znam koji ocjenu, s tri dijela nitko se ne bi mogao pozivati na jedan dio i filozofirati da zato treba imati bolju ocjenu, natjeralo bi se na sustavan rad, ovako eto uvijek ima vremena za popravak, a sistemom relativnog ocjenjivanja koji postaje turbopopularan će prosječna ocjena uvijek biti 3.4 jer jednostavno prilagodiš kriterij (jer nemaš izbora)makar imao i nepismenu generaciju. Kad sam bila 4.srednje su eksperimentirali nešto s polugodištima tako da smo nakon božićnih praznika imali još mislim dva tjedna nastave prvog polugodišta pa onda je kao bilo polugodište i to je bilo katastrofalno, zeznulo se sa satnicom, profesori su nam bili bijesni, hrpa ljudi je kretala s nekakvim pripremama za prijemne i mature ukratko ispao je cirkus koji nitko nije znao popraviti, iduće godine jasno vratili su na staro...
06.01.2012. (10:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zanimljivo je kako ljudi uopće i ne primijete u kojoj mjeri se bestidno ulizuju. U vezi zaključivanja ocjena na polugodištu baš i nemam neki stav, no načelno smatram da neprestane promjene u školstvu nisu dobre. Napuštanje starog načina četverogodišnjeg studiranja na većini fakulteta i uspostava Bolonje sa studiranjem 3 + 2 i skupljanjem bodova tijekom školske godine po meni su vrlo negativne nebuloze stoljeća. Mislim da u čovjeku postoji neka krajnje patološka i kompulzivna potreba da neprestano nešto mijenja, preinačuje, korigira, "popravlja". Muka mi je od tog beskonačnog "popravljanja" make up-a, dok sadržaj istovremeno i dalje ostaje netaknut u svojim brojnim dubinskim, psihološkim, suštinskim nedostacima.
07.01.2012. (04:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Da, mislim da u ovakvo nešto ipak ne bi trebalo ići na razini cijelog sustava, već odabrati dvije-tri škole pa napraviti eksperiment. Što se ostaloga tiče, slažem se.
07.01.2012. (20:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Elyca
kako nije? pa non stop o samo o tome govore :-))
kako lijep primjer dodvoravanja zbog (autocenzira) :-)))))))
05.01.2012. (20:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Joanna has left Stepford
a što ne bi odma ukinuli ocjene:D uopće, zapravo, što ne bi svima odma dali doktorate ionako zapošljavanje ne ovisi o školovanju koliko je podložno raznom šteliranju i vezivanju, krvnim, rodnim, kumskim i inim vezama
05.01.2012. (22:09) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Belleepoque
Mislim da je najbolji primjer dodvoravanja ipak izveo Duje Bonacci, jedan od funkcionera u ministarstvu iz redova HDZ-a.
Da je polugodište negdje u 2.mjesecu, bilo bi sjajno. Ali ovo zapravo nije POLUgodište. Makar , mislim da nema smisla ukidati ocjene.
lp
06.01.2012. (01:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Joanna has left Stepford
po meni bi bilo idealno da školsku godinu podijele na 3 jednaka dijela iz više razloga, prvo je ta asimetričnost"polugodišta" i onda ti na temelju dvije petice iz prvog netko pravi cirkus i hoće ne znam koji ocjenu, s tri dijela nitko se ne bi mogao pozivati na jedan dio i filozofirati da zato treba imati bolju ocjenu, natjeralo bi se na sustavan rad, ovako eto uvijek ima vremena za popravak, a sistemom relativnog ocjenjivanja koji postaje turbopopularan će prosječna ocjena uvijek biti 3.4 jer jednostavno prilagodiš kriterij (jer nemaš izbora)makar imao i nepismenu generaciju. Kad sam bila 4.srednje su eksperimentirali nešto s polugodištima tako da smo nakon božićnih praznika imali još mislim dva tjedna nastave prvog polugodišta pa onda je kao bilo polugodište i to je bilo katastrofalno, zeznulo se sa satnicom, profesori su nam bili bijesni, hrpa ljudi je kretala s nekakvim pripremama za prijemne i mature ukratko ispao je cirkus koji nitko nije znao popraviti, iduće godine jasno vratili su na staro...
06.01.2012. (10:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mariano Aureliano
Zanimljivo je kako ljudi uopće i ne primijete u kojoj mjeri se bestidno ulizuju. U vezi zaključivanja ocjena na polugodištu baš i nemam neki stav, no načelno smatram da neprestane promjene u školstvu nisu dobre. Napuštanje starog načina četverogodišnjeg studiranja na većini fakulteta i uspostava Bolonje sa studiranjem 3 + 2 i skupljanjem bodova tijekom školske godine po meni su vrlo negativne nebuloze stoljeća. Mislim da u čovjeku postoji neka krajnje patološka i kompulzivna potreba da neprestano nešto mijenja, preinačuje, korigira, "popravlja". Muka mi je od tog beskonačnog "popravljanja" make up-a, dok sadržaj istovremeno i dalje ostaje netaknut u svojim brojnim dubinskim, psihološkim, suštinskim nedostacima.
07.01.2012. (04:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gospon profesor
Da, mislim da u ovakvo nešto ipak ne bi trebalo ići na razini cijelog sustava, već odabrati dvije-tri škole pa napraviti eksperiment. Što se ostaloga tiče, slažem se.
07.01.2012. (20:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...