Dakle, točne odgovore možete provjeriti u jučerašnjem postu. Što se tiče ocjena, kriteriji su sljedeći: 13 do 15 točnih odgovora – dovoljan (2), 16 do 19 – dobar (3), 20 do 23 – vrlo dobar (4) i 23 do 25 – odličan (5).
Inače, žao mi je zbog nesporazuma oko Kviskoteke i Milijunaša. Naime, nije mi bila namjera nikoga podcjenjivati; pomalo nespretno želio sam ukazati na pomak u medijskom vrednovanju znanja i spomenute emisije treba shvatiti u tom smislu.
I, kao što sam najavio, ovo danas je ZA OCJENU; prema tome, toplo se nadam da ste zagrijali stolicu i da će sve proći kako treba. Bit će mi drago ako mi javite rezultate! I NE PREPISUJTE; to je apsolutno neprihvatljivo (mislim to ozbiljno).
Provjera znanja iz književnosti (gradivo trećeg razreda)
1. Ibsen je svoju dramu nazvao Kuća lutaka jer (se) glavna junakinja Nora: a) voli igrati s lutkama, b) ponaša kao lutka, ukočena je, c) osjeća izmanipuliranom, d) skuplja lutke
2. Da bi pomogla mužu, Nora je: a) ukrala novac iz banke, b) posudila novac, c) krivotvorila potpis, d) ukrala lijek
3. Norin muž je: a) ravnatelj škole, b) direktor poduzeća, c) direktor banke, d) noćni čuvar
4. Nora se zalaže za: a) kontracepciju, b) koncentraciju, c) emancipaciju, d) jotaciju
5. Koji je naziv ispravan: a) larprulartizam, c) larpurlartizam, d) lapurlatizam
6. Spomenuti naziv znači: a) umjetnost protiv umjetnosti, b) umjetnost u umjetnosti, c) umjetnost radi umjetnosti, d) umjetnost izvan umjetnosti
7. Đuro Martić iz pripovijetke Misao na vječnost svirao je: a) harmoniku, b) bas gitaru, c) orgulje, d) bubnjeve, e) nije svirao nego pjevao
8. Stihovi Na vješalima. Suha kao prut. Na uzničkome zidu. su iz Matoševe pjesme: a) 188*, b) 1903., c) 1909., d) 1914.
9. Pepicu iz Matoševe crtice ubili su madžarski vojnici, a njezin muž se: a) objesio, b) otrovao mišomorom, c) opio do smrti, d) ponovno oženio
10. Matoš je opisao posjet: a) Zlataru, b) Krapini, c) Loboru, d) Mariji Bistrici
11. Pravo ime djevojčice Srne iz pripovijetke Duga je: a) Krimhilda, b) Matilda, c) Gudrun, d) Brunhilda
12. Sava, lik iz spomenute Šimunovićeve pripovijetke, bavila se: a) štrikanjem, b) kukičanjem, c) heklanjem, d) vezenjem
13. Fran Galović napisao je pjesmu: a) Proljetni veter, b) Zimski veter, c) Jesenski veter, d) Ljetni veter
14. Sloboda je za Đuku Begovića: a) uživanje u umjetnosti, b) poštivanje tradicije, c) opiranje svim autoritetima, d) imati prava i obaveze
15. Roman Đuka Begović napisao je: a) Josip Kozarac, b) Josip Kosor, c) Ivan Kozarac, d) Ivo Kozarčanin
16. Đuka Begović može nam biti: a) uzor i zvijezda vodilja, b) model ponašanja, c) primjer kakav ne treba biti, d) primjer poštenog seljaka
17. Vjenceslav Novak opisivao je: a) Zagorje i Međimurje, b) otoke i Dubrovnik, c) Senj i Zagreb, d) ličku sredinu
18. U romanu U registraturi romantičarski su elementi vezani uz: a) Ivičino podrijetlo, b) Mecenino podrijetlo, c) Laurino podrijetlo, d) Žoržovo podrijetlo
19. Cintek se bori: a) za plaćanje poreza, b) protiv plaćanja poreza, b) za raskid saveza s Mađarima, d) za to da postane utjerivač poreza
20. U drami Pustolov pred vratima prikazana je igra Erosa i Thanatosa, dakle između ljubavnog nagona i nagona za: a) stjecanjem novca, b) položajem u društvu, c) smrću, d) roditeljstvom
21. Dijalektalnu liriku u razdoblju moderne nije pisao: a) Nazor, b) Domjanić, c) Galović, d) Kranjčević
22. Baudelaire je napisao pjesmu: a) Galeb, b) Golub, c) Albatros, d) Gavran
23. Josip Kozarac je opisao: a) zagorsku šumu, b) slavonsku šumu, c) ličku šumu, d) posavsku šumu
24. Ženski lik iz romana Posljednji Stipančići zove se: a) Valpruga, b) Varburga, c) Valpurga, d) Valburga
25. Emile Zola je podrijetlom: a) Francuz, b) Srbin, c) Hrvat, d) Talijan
< | ožujak, 2009 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Eksperimentalna
autobiografska fikcija.
Dobro je imati na umu
moguću razliku
između blogera
gospona profesora
i autora kao privatne osobe.
Škola je zjenica svih društvenih ustanova,
a učitelj je zjenica te zjenice.
Sartre
Prvo podignemo prašinu,
a zatim se tužimo da ne vidimo.
Berkeley
Put van vodi kroz vrata.
Zašto nitko neće upotrijebiti taj izlaz?
Konfucije
Cilj mi je naučiti vas da od prikrivene besmislice
napredujete do nečega što je očito besmisleno.
Wittgenstein
Ma koliko bilo izazovno istraživati nepoznato,
još je izazovnije propitivati poznato.
Kaspar
Neuroza je zamjena za legitimnu patnju.
Jung
Ni budućnost više nije što je nekad bila
Valery