Anchi, i to je život !

26.11.2007., ponedjeljak

105. Blogosfera...

MISLIM, DAKLE POSTOJIM !
POSTOJIM, DAKLE PIŠEM BLOG !


Je kak da ne, mislite da ja mislim o izborima. NE, NE... no
Ne mislim jer mi ionako neće biti ništa bolje, bio "ovaj..." ili "onaj...", nama će ionako biti isto (a koliko čujem pobjedili su "oni" čiju člansku iskaznicu imam i to sa brojem člana manjim od premijera).
Danas sam opet kritična prema dešavanjima na blogu. Pratim jako puno blogera, ne samo ove u svojim linkovima, jednostavno JA stalno skakućem s bloga na blog koristeći pri tome odskočnu dasku zvanu "komentari". Čim vidim da neki komentar ima u sebi neku zagonetku, nešto "ono" nešto, ja moram da vidim autora i način pisanja.

A jooj mili Vanzemaljče čega tu sve ima!!!
Ovaj puta ću baratati bez imena jer ne želim nikog javno ni hvaliti ni kuditi, konačno tko sam Ja da moj izbor kvalitetnih blogera mora biti i Vaš izbor?
Želim pisati i podjetiti s Vama neke zanimljivosti.
Otkrila sam nekoliko vrsti blogera:
1.- oni koji sami sebi otvaraju stranicu sa blog.hr i time povečavaju broj posječenosti
2.- oni koji brišu komentare jer im se ne sviđa tuđa razmišljanja
3.- oni koji propagiraju sex, drogu i alkohol
i četvrta naj nepopularnija grupa je:
ULJEZI NA BLOGU. belj

Počet ću od ove ČETVRTE vrste .
To zapravo nisu blogeri nego njihovi partneri, žene ili muževi. U svakom slučaju osobe koje se koriste blogom špijunirajući svog partnera. Dešava se da lete prijeteći i uvređujući mailovi i to samo zato što netko ostavi komentar poput "pusa tebi" ili "idemo na kavu?".
Takvih u zadnje vrijeme ima sve više, a ja bih ih nazvala BLULJEZI jer me asociraju i na blog i na bljuvanje ali i na uljeze. Baš juče mi je jedna BLULJKA belj slala komentare s imenima životinjskog svijeta a ja ne znam ni zašto. Kad bih barem znala (a znat ću sa čijeg je to bloga anonimno došlo) tko je ta hrabra žena svog još jadnijeg muža? Jadan čovijek, pobjegne od rospije u virtualu a ona ga i tu pronađe i maltretira, zapravo ne samo njega, nego redom sve blogerke koje su njoj "takvoj rospiji" navodne suparnice.
Takvim blogerima nudim nekoliko riješenja.
Naj bolje, možda naj pametnije riješenje je neka ne pišu blog. Drugo riješenje je da nazovu onaj SOS broj, pomoć maltretiranim osobama, i treće riješenje da na svoj blog stave neku oznaku. Sasvim dobra oznaka bi bila i slika zakonite žene pa da mi uplašeno pobjegnemo, obavezno ispod slike neka piše "njemu ja smokin pušim". Ako se radi o blogu koji piše žena neka se nađe slika dobermana ili rotvajlera.

TREĆA vrsta blogera je ona koja nije primjer čak ni sebi pred ogledalom. To su blogeri koji pišu da su sve cure *ičke za trošenje, da je biti pijan dobar osjećaj, koji u svojim postovima hvale sebe kao dobre *ebače, a zapravo svaka pametna žena pa (pretpostavljam) i vlastita bježi od takvih što dalje. Kome takvi blogeri mogu pomoći svojim pisanjem, ne mogu nas ni smijeh nasmijati, ni cryrasplakati, mogu samo reklamirati kako je dobro mjenjati i trošiti mlade cure, ponižavati ženski rod, kako se dobro opijati (jer tako mogu zaboraviti na vlastiti život) i tulumariti uz dobru žderačinu po lokalnim birtijama. party
U istu tu grupu spadaju oni koji daju savijete, a sami sebe neznaju savjetovati čak ni da nauče bar osnove pisanja (neznam ni ja pa zato znam da neću na naslovnicu) Djele savijete po kojekakvim časopisima (tu lektori imaju posla bar dva dana), blogovima, a tekstovi su u večini poskidani sa bosanskih i srpskih blogova. Neznam zašto se nitko od njih ne sjeti da ima ovdje i snalažljivih ljudi, ljudi koji razmjenjuju informacije mailom, ljudi koji imaju prijatelje u raznim krugovima, ljudi kojima je posao čitati sve i svašta, a i žena koje čitaju ženske ili muške magazine (ja ne reklamiram besplatno).
Punih 8 mjeseci su skoro ista imena na naslovnici. Zašto?
Zato kaj se preferiraju fotografije i imena. Netko slika svoj namještaj, spavaću sobu, kučnog ljubimca kad piša u pješčaniku, čokoladu, burek u tanjuru, kaktus na balkonu, bicikl u šupi, sebe u sto pijanih poza, sebe kao sposobnog web dizajnera (a blog je kič)... i eto ga na naslovnici.
Di je problem???
Pa nema ga ako je ovaj blog virtualni foto svijet ali ako je virtualan dnevnik (a dnevnik je vijest ili riječ) onda ipak nešto nije u redu. Ovdje se znači ne cijeni riječ, tekst, sadržaj, ideja, nego fotografija, "pametni" savjeti uvijek istih istomišljenika i ime. Zar samo tristo blogera od (mislim) 411.014 dobro piše a svi ostali su bezveznjaci???
Nemam ja ništa protiv kvalitetne fotografije, zaustavljenog vremena u trenu, ali neka postoji za takve blogere posebna oznaka (mali simbol fotić). Ako se to moglo napraviti za političke blogove zašto onda tako već na samoj naslovnici ne bi bili "foto", "pijanke i tulumi", "putovanja",... zašto nebi odmah na naslovnici među izabranima birali kategoriju koju želimo čitati??? Ovako se sve izmješa na naslovnici i sve je ko čušpajz. I "almost cool" i "cool" je tuđi izbor a ne izbor samih nas blogera. Zašto nam se ne omogući da sami biramo tko će biti u kojoj kategoriji "cool"??? Kaj je to tak teško napraviti??? Ne moramo mi ostali otvarati ono što nas u tom trenu ne zanima. Svigdje se cijeni kvaliteta članka, sadržaj, a kod nas je važno reklamirati tulume, alkohol i kurvanje. headbang
Bravo, eto plješčem al se ne vidi.

DRUGA vrsta blogera su takozvani brisači. To su oni koji brišu komentare koji nije da vrijeđaju, nego se samo razlikuju od autorovog stajališta. Naiđem ja tako na kvalitetne komentare, zapamtim gdje su, želim ih za par sati ponovo pročitati da bolje upamtim (pa žensko sam ne?) a kad tamo nema više komentara. Dobro znam da nakon pola sata jedino vlasnik bloga može brisati komentar na svom blogu. Ne shvačam zašto ljudi pišu javni internetski dnevnik kad su sami sebi dovoljni. HELLOUUUU KUPITE SI TEKICU, BILJEŽNICU PISANKU yes (1.25 kunica u svim dućanima) pa pišite i rišite do mile volje. Nije fer da ostavim komentar kod nekog (a ja se znam raspisati što je, je) i onda pametnjaković sve zbriše. Pa nisam ja svoje vrijeme na ulici našla. Svaki bloger (ako ništa drugo) mogao bi bar nas blogere koji ostavimo komentar poštivati barem toliko da razmisli da smo mu posvetili svoje vrijeme i za čitanje i za komentiranje.
Ne znam što se dešava u zadnje vrijeme, ali neki blogeri moraju čak i svoj blog brisati ili ga prestati pisati. Kaj i tu partneri guraju svoj nos???


PRVA vrsta nije vrijedna spomena. Sama činjenica da sami sebe klikću govori i više od riječi. Bolesnici. lud

Mnogi književnici, pisci, pjesnici i poete imaju svoj blog. yes
Da li znate da su tu među nama??? no
Otkrila sam da postoje i to sasvim slučajno skačući po blogovima.
Ime do imena, faca do face a nigdje ih na naslovnici nema.
Ne znate ni da su blogeri??? Pa kako ne znate???
Naravno da ne znate jer na naslovnici našeg vjernog, odanog i izabranog portala ne možete naći njihova imena. Oni nisu "cool", oni su normalni i kvalitetni... Takvih na listi ima malo. (poneki dolete ko ptica selica, onako reda radi, ali brzo i odu)

Nemojte me gristi ali ak me budete grizli ne brinite, cijepljena sam na bjesnoću uvrijeđenih blogera.
Oni koji će se prepoznati i napasti me, sami će se predstaviti svojim komentarom. Mailove ću sa adresama objaviti svima Vama vjernim čitateljima i to kao moj sljedeći post.

Zašto ovakav post?
PMS

Dobro došli na moj blog ! mah


Sljedeći post za par dana.
- 03:10 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2014 (1)
Rujan 2013 (1)
Travanj 2013 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (1)
Srpanj 2012 (9)
Siječanj 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (13)
Studeni 2007 (17)
Listopad 2007 (15)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (16)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (5)

Ančica - Anchi