28

četvrtak

rujan

2023

TKO SAM JA

Izgubljena sam duša u izopačenom svijetu. Ne pripadam ni vjetru ni kiši. Živim u snovima, umirem u stvarnosti. Pronalazim mir u stvarima koje nude dublje značenje od onog površnog. Volim razmišljati o situacijama od kojih većina bježi, jer jednostavnost mi nikada nije bila previše zanimljiva. Imam strahove - i od smrti i od života, s prolaznošću vremena se nisam naučila nositi. Pokreće me glazba i sunce, smiruje tišina i mjesec. Ponekad osjećam da u meni živi tisuću osobnosti, neke od njih volim, neke od njih moram preodgajati - uvijek možeš raditi na sebi i to je prokleto točna istina. Voljet ću te kada si slomljen, jer slomljene duše se prepoznaju. Pružit ću ti ruku kada budeš spreman za let i moliti da ti nikada više ne slome krila. Pali sam anđeo, naučen hodati po Zemlji, osamljen u vlastitim snovima u kojem gradim svoj mali svijet. Rijetki me mogu razumjeti, taj dio me pomalo rastužuje, ali bitno je da JA razumijem njih. Raduju me sitnice i ne lutam tragajući za velikim stvarima. Možda zbog osjećaja da neke ne zaslužujem, a opet duboko u sebi znam da nije tako. Ispunjava me razgovor sa samom sobom, ali se borim s mislima koje imaju nepresušan izvor naviranja. Teško je biti overthinker, čuvati u sebi sve moje, ali i tuđe. Opterećuje ponekad i samo želim ugasiti um - ne uspijeva mi. Volim se smijati i plesati, ali postoje periodi kada me tuga nježno pokrije svojim mekanim pokrivačem. Tada nestajem, nekad su to sati, nekada dani, a ponekad mogu vrijeme mjeriti i tjednima. Moj život je pisanje - tamo prepoznajem samu sebe, gubeći pritom vlastiti identitet u realnom svijetu. Sanjam, ali snovi stvaraju nadrealizam i teško ih je objasniti - kao da ne dolaze s ovoga svijeta. Nisam sigurna mogu li voljeti, taj dio često izaziva bol na koju nisam spremna. Iz tog razloga gradim zidove i kule - kao štit od emocionalnih ratova. Ne volim svađe i radije biram konstruktivan i iskren razgovor. Možeš me poznavati, ali ti ne mogu obećati da ćeš me doista upoznati - rijetki su prešli tu granicu. Nisam savršena, ali postoji glas koji vrišti "posebna" si, taj dio sebe doista prihvaćam. Ako me uspiješ prepoznati u sivom kaosu bivanja, obećajem da ću se potruditi da zidovi padnu.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.