utorak, 30.05.2017.

Maturalna večer

Post koji ste svi očekivali... Jedna od najposebnijih večer koje sam do sada imala.cerek
Nažalost, par dana prije sam imala problema, jer nisam imala frizerku (ona prošla mi je uništila frizuru i rasplakala mecry), tako da nam u zadnji tren našla frizerku i šminkericu.thumbup

Dan prije sam išla kod MŽ da mi napravi narančaste nokte s oblicima koje sam imala na haljini i odlično ih je napravila. Samo neka tako i nastavi.thumbup
Frizura i šminka su mi se jako svidjeli jer je to bilo ono što sam htjela i uspjelo je od prve (to je najbitnije).smijeh
Na maturalnu su išli i naši roditelji. Prije samog ulaska, čekali smo vani skoro 2 sata dok smo se svi slikali (s roditeljima, generacijsku, po razredima...) tako da su nas komarci ispikali (restoran se nalazi blizu rijeke).dead
Svaka cura je morala uči sa nekim dečkom iz razreda, pa su se dečki morali vraćati po 5 puta kako bi izveli sve cure.nut
Nakon što su svi ušli, imali smo svi skupa prvi ples. VP i ja smo to dosta dobro odradile.yes Čak smo i ostale na podiju sve do večere.
Večera je bila odlična i svi su se najeli.njami
Nakon večere smo plesali kao ludi. Ja sam skoro stalno plesala i jako sam malo sjedila ili bila vani.rofl
Nažalost, moje prijateljice nisu podijelile to samnom, one su većinom sjedile. Došle bi na jednu-dvije pjesme i opet bi otišle sjesti, pa sam ja plesala i kasnije i sjedila sa drugom ekipom.smijeh
Mogu vam reći da je maturalna bila jako zabavna i nisam ostala do kraja nego do pola 4, a trajala je do 5.party
Najgore je to što nisam išla odmah spavati kad sam došla kući, nego sam se bacila na igrice u 4 ujutro.rofl

Razred!smijeh

Cure (ja sam u narančastoj haljini)cerek

Maturalna je bila jako zabavna i voljela bi kada bi se barem jednom godišnje svi skupa nalazili i družili.party
Nažalost, sada je vrijeme kada moram puno učiti, jer matura je skoro tu. Prvi ispit mi je iz psihologije i do sada nisam skoro pa ni knjigu otvorila, a kamoli nešto naučila. Imam još par dana prije ispiti i nadam se da ću sve stići, jer sam vidjela da gradivo i nije tako teško, ali ja nisam slušala taj predmet, pa će mi biti malo teže. Držite mi fige 6.6.sretan

Osim te maturalne i par druženja sa prijateljima koje sam imala, svaki dan sam na pripremama iz hrvatskog i matematike i mogu vam reći da mi to dosta pomaže, jer se vjerovatno nebi sama natjerala sve to učiti i rješavati, a ovako moram.yes

Zadnji ispit je 26.6. i to matematika, a najbolje od svega je to što je moj rođendan tad.dead Nadam se da će to dobro proći i da si neću upropastiti rođendan.

Nadam se da vama nije ovo stresno razdoblje jer znam da je sad završetak škole ili da su kolokviji i ispiti u ljetnom roku.
Držim fige svima.yes

Pozdravlja vas buduća studentica Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu (nadam se).wave
Uživajte!kiss



19:02 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.