nedjelja, 19.02.2017.

Druškanje

Već je polovica drugog mjeseca prošla, a ja još nisam nabavila ni skripte za maturu. Tužno, ali istinito.no
U zadnje vrijeme svi me maltretiraju oko tog studiranja i mature i škole...dead Kad da će mi škola odmah donijeti zaposlenje. Kao da ću kad izađem iz zgrade fakulteta poslodavci dotrčati sa ponudama za posao, kao što to rade novinari za političare (do trče im, ne nude im posao).lud

Maknuti ću se to tih "glupih" tema škole i okrenuti ću se na malo pozitivnije teme.thumbup

U četvrtak (16.2.2017.) bio je od MS rođendan. Napokon je i ona ušla u društvo punoljetnih.smijeh Znam da je prošlo dosta dugo od tad, ali još jednom sve najbolje za rođendan, draga.kiss
Osim toga, u četvrtak (16.2.2017.) i petak (17.2.2017.) sam išla šetati sa SR. Jedan put smo išli i na vruću čokoladu u "Petrus".party Sad postoje tri kafića koja imaju dobru vruću čokoladu, a to su "Locco", "Petrus" i "Lobby".cerek Išli smo i rezervirati stol za subotnji izlazak van u "Locco".
Tu sad dolazim do onog najzanimljivijeg dijela; subotnjeg izlaska van.yes

U subotu (20.2.2017.) sam sa SR, KJ, JJ, HO i još dva dečka, išla van u grad. Pošto smo rezervirali stol, nadali smo se da ćemo ga imati kad dođemo, ali nismo ga imali.eek Konobar nam je rekao da ga je dao stalnim mušterijama (kao da mi nismo), ali barem nismo ništa morali platiti, a dobili smo mali stol.bang Oni su svi bili ljuti, ali dobro je da smo imali ikakav stol. Već sam mislila da će se ponoviti ona svađa koja je bila za doček Nove godine. Dobro je da nije.nut Prvo smo bili stavljeni kod vrata, a onda su nas pomanuli kod stepenica (gdje smo i htjeli biti, ali nismo mogli). Mogu vam reći da mi je brzo prošlo.party Bili smo tamo 4 sata, a meni je izgledali kao da smo bili 2 sata. Kasnije je HO otišla doma (ima izlaz do 12), a došao je LX (ne znam mu prezime).thumbup
Uz to, 19.2.2017. je DV (koja nije bila s nama) bio rođendan i onda smo naručili pjesmu "Sretan rođendan" i pjevali smo joj u ponoć kada smo ju zvali.cerek Bilo mi je drago čuti da smo je obradovali.
Također, moram spomenuti da me je konobar cijelu večer ignorirao. Prvo je došao do mog stola i ja sam naručila jednu Coca Colu i nije je donio.namcor Zatim sam stala za šank i poslužio je sve osim mene dok mu tamo neki lik nije rekao da ja tu stojim. Baš glupo od njega, ali dobro.nono
Sve u svemu, bilo je zanimljivo i zabavno. Nažalost, cijela ekipa nije bila na okupu. Falili su nam DV i AM.tuzan Ovaj vikend oni idu dan, a ja idem u Veneciju. Iskreno, ne ide mi se jer sada neću vidjeti ni AM i DV do ne znam kada.no Baš se grozno osjećam, ali valjda će brzo 7. mjesec...tuzan

Svi u crno-bijeloj kombinaciji.thumbup

u utorak (21.2.2017.) bila sam kod MŽ nakon škole. Post sam započela pisati u nedjelju, zato je drugi datum na početku posta. Zvala me na palačinke.njami Bome smo se najele.

Nadam se da i vi ovako uživate kao i ja.smijeh
Pozdrav svima do slijedećeg posta.wave



21:32 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.