subota, 12.11.2016.

Infogamer

Da, tako je. Bila sam na Infogmaeru i drago mi je što sam bila.smijeh

Prvo sam imala dogovore sa prijateljicom da bi išli u petak, ali na kraju sam otišla sa sestrom u subotu.sretan
Mi smo već oko 10 bile tamo i krenuli u gaming avanturu. Prvo smo razgledale svih 6 paviljona u kojima je bilo nešto vezano za igrice. Prvi red u koji smo stali je bio kod PlayStationa.cerek Htjele smo probati VR naočale. Nakon 25 minuta čekanja u redu, napokon smo se upisale i stale u novi red za čekanje.rolleyes Ja sam bila prva na redu. Igrala sam neku igricu u kojoj se voziš i trebaš pobiti svoje protivnike. Nažalost, niti mi se svidjela igrica niti iskustvo. Taj lik koji mi je trebao reći šta radim, nije mi rekao gdje se može izoštriti slika i sve mi je bilo mutno. Cijelo vrijeme sam igrala sa mutnom slikom i ne znam ni šta sam napravila ni ništa. Baš sam bila žalosna kasnije. Idiot mi nije rekao gdje se može izoštriti.cry
Kasnije smo pokupili jednu njezinu prijateljicu i otišli smo probati igrati South Park. Sestra je rekao da se njoj svidjela igrica, a ja nisam nešto previše oduševljena. Možda zato što mi se ne sviđa ni njihova serija. Možda.rolleyes
Otišli smo i do njezinog kolege s faksa koji je radio na LARP (Live action role-playing game). Također smo otišle i do jednog drugog kolege s faksa koji je napravio svoju igricu. Probala sam ju igrati i nije loša, ali malo je zeznuta, jer ne vidiš šta je ispred tebe nego moraš pogađati što sam ja relativno dobro odigrala.thumbup
Ja sam još htjela probati Overwatch, ali nisam htjela sama, a cure nisu htjele. Htjela sam probati i exit game - escape room, ali za to se trebalo čekati skoro 2 sata i nama se nije dalo toliko čekati.eek
Čak smo kupile jednu igricu. Ona je htjela "Fallout 4", a ja sam htjela "The last of us", ali nažalost, moje igrice nije bilo, a za njezinu nismo imale toliko gotovine.tuzan Na kraju smo kupili "Bloodborne". Mogu vam reći da je igrica dobra, ali nemojte ju igranje po mraku, jer je u početku dosta strašna. Jako me podsjeća na "Dark Souls" tj. dosta su slične, ali je ona lakša ili mi se barem tako čini (možda zato što mi odmah nisu stavili bossa).smijeh
Prije nego što sam ja otišla, otišli smo i do Interlibera gdje je sestra susrela još jednog svog kolegu s faksa. Pošto on studira kineski, napisao mi je ime na kineskom. Fora izgleda.yes
Par slika od tamo (više pogledajte na njihovoj facebook stranicic):







I tako je završila moja gaming avantura koja je bila odlična, a bila bi još bolja da sam bila naspavana.sretan
Nadam se da i vi volite igrice i da ako niste, posjetite Infogamer. Vjerujte mi, nećete požaliti.yes
Pozdrav i uživajte, dok ja uživam u Bloodborne-u.wink



P.S. Prvi snijeg jeseni 2016. pao je 12.11.smijeh, i to baš kada sam ja bila u Zg, gdje ga nije bilo.tuzan


21:33 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.