nedjelja, 30.10.2016.

S izleta na produženi vikend

Mislim da vam naslov sve govori.blabla
U četvrtak sam bila na izletu, a u ponedjeljak nemam školu, stoga imam produženi vikend, napokon.smijeh Moja škola inače ništa ne spaja, ali pošto su sad spojili imam radnu subotu (5.11.) i to joj popodne.dead Subotom do 19:10 u školi... Meni je dobro, jer ja ne idem, jer idem na vjenčanje.
Nego, da skratim priču i da se bacim na opisivanje izleta i izlaska.

Kao što sam već rekla, u četvrtak (27.10.2016.) sam bila u posjeti Ekoparka Krašograd.thumbup Lijepo uređen park negdje oko Zg-a. Oduševila sam se na prvi pogled. Toliko zelenila nisam dugo vidjela.cerek Sve kućice tamo su napravljene od drveta i to izgleda prekrasno. Pošto je u sklopu Kraša, svaka zgrada ima ime nekog Krašovog proizvoda. Imaju partmane "Bajadera" i "Napolitanka" su također prelijepo uređeni i to za 7 osoba u jednom apartmanu. Razgledali smo i crkvicu koja se nalazi "na brdu", naravno u sklopu cijelog parka. Osim crkevice, imaju prostorije za organiziranje različitih zabava (zaruke, vjenčanja, maturalne, rođendani...) uz restoran "Domaćica" koji im je prekrasan, a hrana im je preukusna i k tome jedna porcija je podosta velika. Ovaj park je namijenjen više za djecu pa Imaju igralište za djecu i jednu prelijepu fontanu.yes
Osim "građevina", imaju i životinje. Uz jezero su patke, a konji, poniji, jedna mula, ovce, srne, magarci i Vijetnamske svinje su u posebnom dijelu.smijeh Također imaju i pasa i mačaka. Kod životinja smo se najviše zadržali, jer do smo se svi slikali za svakom životinjom, prošlo je dosta vremena.
Na kraju smo se vozili vlakićem kroz cijeli park.rofl Bilo je jako zabavno. Najviše su me impresionirale kućice sa imenima proizvoda. Svaka mala kućima ima ime nekog proizvoda.cerek
Pošto ima jako puno toga, a meni se ne daju objavljivati sve te slike, tu vam je link stranice Krašograd pa tko želi može pogledati slike.sretan

AJ, MS i ja smo Kiki klauni.smijeh

U subotu (29.11.2016.) sam bila u gradu sa prijateljima.party Išla sam sa SR, DV, AM, JJ i LP (onima koji su čitali prošli post mogu biti poznati neki inicijali). Zajedno smo otišli u onaj novi kafić "Gavela". Iz prijašnjih iskustava, nije baš nešto, ali bilo je jako malo kafića koji su radili (ili su se zatvorili ili nitko ne zalazi u njih).namcor Naravno da su cijelu večer puštali narodnjake i da ja nisam znala niti jednu pjesmu (mislim da su pustili samo jednu koja nije bila narodnjak koju sam ja znala). U prostoriji je bilo jako puno dima i oči su me jako pekle, a k tome stajala sam 3 sata i noge su me počele boljeti.dead Jedva sam čekala negdje sjesti na svježi zrak. Napokon, u 2 se zatvorio kafić i mi smo otišli kod mene. Gledali smo film "Igre gladi 3: Šojka rugalica" Prvi dio.thumbup U početku ga baš i nismo gledali, a onda kad smo se smirili, počeli smo ga gledati. DV i LP su morale ranije otići pa nisu gledale film do kraja. Ostatak je otišao oko 03:45 po novom vremenu (pomicao se sat).

Društvance.party

I tako mi je započeo produženi vikend. Nikad se ne zna kako će završiti.smijeh
Nadam se da i vi imate produženi vikend i da ćete ga iskoristiti na najbolji mogući način.
Uživajte i pozdrav do slijedećeg posta. wave



19:19 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.