srijeda, 12.10.2016.

Moje hobiji

I "napokon" novi post.sretan Trebala sam ga pisati još u nedjelju, ali sam bila zaokupirana školom. Sada je došlo ono vrijeme kada sve pitaju i kada se samo testovi pišu...dead Najgori period u školskoj godini...cry

Ako vas zanima, svi testovi i odgovaranja su za sada prošla dobro. Još uvijek nemam manju ocjenu od 3 i nadam se da ju neću imati.thumbup

A sada o čemu je ovaj post, o mojim hobijima, ali nisu tu neki hobiji, nego nešto što me potaklo da se počnem više baviti svojim hobijima... Shvati će te taka pročitate do kraja.yes

Sve je započelo kada sam otkrila jednu curu koja je imitirala glasove svih Pokemona iz prve sezone.cerek Nju možete naći na ovom linku Brizzy Voices. I tako sam ju počela pratiti i na fejsu i na youtubu. Snimala je cover od pjesme "Kidnap the Sandy Claws" i bila sam oduševljena i njom i i pjesmom.cerek Tada sam naletila i na pjesmu "This is Halloween" koja me je također oduševila.cerek Par dana sam slušala te pjesme i vidjela sam da postoji crtić s tim pjesmama.
Šta da vam kažem, odmah sam pogledala crtić i mogu vam reći da je dobar i da vam ga preporučujem.yes Vjerujem da bi mi bio još bolji da sam mlađa i da previše ne gledam kako su te stvari nerealne, ali ni ovako nije loš.rolleyes
Najviše mi se svidio Jack Skellington za kojeg sam očekivala da će igrati potpuno drugačiju ulogu tj. mislila sam da će on biti negativac. Pjesma koju pjeva na početku me je pogodila toliko da sam skoro zaplakala na početku filma.cry To samo ja mogu... Također me pogodila i pjesma na kraju filma koja je sretna, ali zvuči tužno, ali nije bilo suza.sretan
Kao što svi stavljaju na instagram sve što rade i ja sam morala staviti da gledam taj film.smijeh
Gledala sam ga u petak navečer, a cijeli vikend sam opet iznova slušala sve pjesme, jer su me tako impresionirale da sam ih morala slušati.cerek Čak sam objavila sliku na instragram na kojoj je Jack Skellington i napisala riječi pjesme koju on pjeva na početku (ona koja me jako dirnula).yes Stavila sam Jackovu sliku i na pozadinu i sada ga stalno gledam.smijeh Napravila sam i dva nova dizajna za blog sa njegovom slikom. Ajoj... Mislim da sam se zaljubila.rofl
Ovo je trebao biti samo uvod, ali malo više od uvoda je. Zapravno, glavna stvar tj. hobiji za koje sam htjela reći su zapravo vrlo kratki.nut
Ne znam dali sam ikada pričala da volim crtati i dali sam ikad objavila crtež na blogu... Ako nisam, ovaj će biti prvi. Jučer sam, umjesto da sam učila nacrtala Jacka.cerek Crtež je relativno dobro ispao. Iskreno, nisam se nadala da ću bilo što moći nacrtati na papir, jer nisam crtala skoro mjesec dana, a i to sam crtala čestitku za rođendan.sretan Ovo je ispalo odlično i čak sjenčanja i različite nijanse izgledaju dobro na nekim dijelovima.cerek
Ne crtam baš vrhunski, ali ne crtam ni tako loše. Tu sam među prosječnim ljudima koji imaju želju razvijati svoje sposobnosti.smijeh



Morala sam podijeliti svoja iskustva sa filmom i "inspiraciju" koju mi je donio tj. na šta me potakao.sretan

Nadam se da i vi nekad imate slobodnog vremena i da usavršavate svoje vještine ili uživate u svojim hobijima. Da mogu, ja bi više crtala, ali jednostavno ne stignem, jer za crtanje potrošim minimalno 2 sata, a to puno znači kada je tjedan nagomilan odgovaranjima i testovima...tuzan

Uživajte i čujemo se uskoro.
Pozdrav.kiss


Pjesma koja je mene oborila s nogu.cerek


23:08 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.